contine topic-uri care au ca subiect balti sau locuri de pescuit sportiv
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori
-
gripone
- junior

Sa traiasca forumistii care "pierd"vremea pe net in loc sa fie in natura!

(si eu ma incadrez aici

)
In 12 ani de cand sunt in Cluj, n-am vazut pe nimeni sa dea la spin pe Somes in zona Clujului, doar niste unditari ce dau la slana la scobar si bineinteles pescarusii.....
Sa banuiesc ca nu sunt amatori sau nu sunt cleni, pentru care sa merite drillul?
Nu de alta, dar dupa o zi de munca in timpul saptamanii, o iesire de un ceas-doua-trei...ar fi binevenita....
Multumeeesc!
-
Shoboo
- junior

Salut!
Am iesit eu in octombrie de vreo doua ori, cand era Somesul ceva mai crescut in zona Garibaldi si in zona podului albastru din Grigorescu. Am iesit mai mult sa testez niste scule noi. Doua partide de cate 2-3 ore fiecare, am avut un singur atac si atat.

Nu stiu ce sa zic de Somesul nostru. Am remarcat ca si zona buna de clean, portiunea de rau ce se afla mai sus de cascada aia de la podul de pe Horea, de vreo 300 de metri lungime, cu apa destul de adanca, pana se ajunge la zona cu pietris de dupa podul de pe Dragalina. Arata super tare zona, dar este o singura problema, nu am reusit sa ginesc nicio cale de acces pe mal, mal destul de generos ca spatiu, deoarece trebuie coborat de la gardul de pe trotuar pana jos si nu am vazut nicio scara, nimic.

E o zona care merita incercata.
"Pescuitul e cel mai frumos sport, pestele e doar bonus."
-
serbanhbk!!
- veteran

in zona satului Iclod am vazut ceva locuri interesante dar nu am pescuit niciodata...
-
Shoboo
- junior

In zona aia chiar sunt multe locuri bune.

Nu iti ia mai mult de 5 minute de plimbat pe malul Somesului pana sa gasesti un loc fain. Merita incercat. Am pescuit de cateva ori vara asta acolo. Densitate destul de buna de clean, nu am vazut exemplare foarte mari, cea mai mare captura in zona aia a avut in jur de 700 de grame.