contine topic-uri care au ca subiect balti sau locuri de pescuit sportiv
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori
-
aet
- utilizator nou

Salut tuturor,
Saptamana viitoare vreau sa plec in Delta sa pescuiesc la stiuca.
Am sa stau in Uzlina la Cormoran si va rog sa imi spuneti daca ati pescuit in zona de curand, daca ati prins ceva si cam pe unde ati dat.
Deasemenea cateva sfaturi despre ce fel de naluci sa iau cu mine sunt binevenite.
Sunt incepator la stiuca si apreciez orice sfat venit de la pescari cu experienta in domeniu
Multumesc si astept parerile voastre.
-
p5ih0
- veteran

-
ca zona nu ma pricep sa iti dau sfaturi , stiu ca am fost in zona aia , dar nu stiu prin ce locuri am pescuit. am retinut numa unu din cele multe lacuri in care am pescuit , ii zicea Lumina si mare rau
ca naluci iti pot recomanda ligurile , in special dolinger si sliderele de la salmo (cele sinking), am prins la aproape orice pe acolo , dar astea 2 naluci s-au dovedit a fi cele mai eficiente.
vezi ca iti mai trimit si un Mesaj Privat...
-
aet
- utilizator nou

Multumesc pentru informatii sper sa umplu barca cu dintoase
Exagerez si eu...
-
aet
- utilizator nou

Am amanat plecarea pana pe 24 luna asta.
Am vorbit cu un prieten care s-a intors luni din delta si mi-a spus ca nu prea mananca stiuca.
Apa e tulbure si se anunta ploi asa ca ... mai astept putin.
Pana atunci astept in continuare parerile voastre...care vad ca nu prea vin

-
leoionut
- junior

Buna alegere ai facut ca ai amanat. Nu stiu daca dupa 24 va fi mai bine, dar acum e slabut. Eu am fost Saptamana trecuta marti pe Holbina 2, Holbina 3, Oaia Mare, Oaia Mica: 4 stiuci pana la 1 kg toata ziua. Ieri am fost pe Periteasca, incinta privata, unde am luat 6 stiuci intre 2 si 4 kg.