Ce naluci sunt eficiente pe Vîrşolţ Jud. Sălaj?
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori
Ce naluci sunt eficiente pe Vîrşolţ Jud. Sălaj?
As dori sa aflu cam care ar fi cele mai eficiente tipuri de naluci pentru o partida reusita pe Varsolt. Sunt incepator la spinning si nu stiu cum sa pacalesc rapitorii de pe acest lac. Va rog ajutati-ma cu niste sfaturi. Am mai incercat acum vreo 2 ani tot felul de table, shaduri, plastice moi si nu am avut nici un rezultat... 

din pacate nu am barca
am inteles ca s-ar putea pescui de pe dig si s-ar fi luat salau frumos - nu am incercat pana acum decat la clean si pastrav pe lac de munte, defapt am fost o singura data pe Varsolt evident fara niciun fel de rezultat (am incercat tot ce aveam :vreo 2 voblere si ceva table). Oare ce ar merge cel mai bine la salau? Ma fac de ras daca intreb de stiuci pe Varsolt
?

Varsolt
Daca nu ai arsenal serios la o partida poti lasa si 40 50 de jiguri de pe dig la Varsolt
Nuti recomand mai ales daca esti incepator pt ca altfel o sa te lasi de spinning mai repede de cum ai inceput fiind dezamagit de pierderile inregistrate
Orienteza te daca esti clujan pe alte lacuri de pe Valea Fizesului
Taga ,Geaca,Taul Popii, etc care inca mai tin salau si unde nu o sa ai pierderi atat de mari 

rapala the best vobler in the world
-
- utilizator nou
la salau merg in special gumele asa cum a scris si radu dar ca sa nu lasi asa multe iti recomand sa pui jiguri mai usoare care trec printre pietre si cand simti bolovanii le mai poti salta peste...cele grele 8 -10 g merg precum racheta si de obicei sa intepenesc in zona de mal ,acolo fiind substratul f bolovanos.
te-ar mai putea ajuta shadurile de la storm care au lestul incorporat....dar sacrificii tot o sa faci, adica 2...3...10 gume la un pescuit...dar asta e!
un alt sfat cred eu cel mai important e sa-ti gasesti un prieten care are putin habar si lucrurile o sa devina mai simple. fir intins!