Ce naluci sunt eficiente pe Vîrşolţ Jud. Sălaj?

contine topic-uri care au ca subiect balti sau locuri de pescuit sportiv

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori

ushu
utilizator nou
utilizator nou

Ce naluci sunt eficiente pe Vîrşolţ Jud. Sălaj?

Mesaj de ushu » 07 Apr 2011, 13:24

As dori sa aflu cam care ar fi cele mai eficiente tipuri de naluci pentru o partida reusita pe Varsolt. Sunt incepator la spinning si nu stiu cum sa pacalesc rapitorii de pe acest lac. Va rog ajutati-ma cu niste sfaturi. Am mai incercat acum vreo 2 ani tot felul de table, shaduri, plastice moi si nu am avut nici un rezultat... :roll:

old_radu
veteran
veteran

Mesaj de old_radu » 07 Apr 2011, 14:57

...acum cand nu mai ai acces cu barca , ma gandesc ca nu o sa te mai intereseze atat de mult aceasta locatie pentru spinning.
:oops:
... poate , prin natura ocupatiei tale ai putea afla daca nu este o masura abuziva , ilegala a celor de la AJVPS-SJ. Ei justifica aceasta masura invocand poluarea...

ushu
utilizator nou
utilizator nou

Mesaj de ushu » 07 Apr 2011, 15:06

din pacate nu am barca :( am inteles ca s-ar putea pescui de pe dig si s-ar fi luat salau frumos - nu am incercat pana acum decat la clean si pastrav pe lac de munte, defapt am fost o singura data pe Varsolt evident fara niciun fel de rezultat (am incercat tot ce aveam :vreo 2 voblere si ceva table). Oare ce ar merge cel mai bine la salau? Ma fac de ras daca intreb de stiuci pe Varsolt :oops: ?

old_radu
veteran
veteran

Mesaj de old_radu » 07 Apr 2011, 18:56

ushu scrie:... Oare ce ar merge cel mai bine la salau? Ma fac de ras daca intreb de stiuci pe Varsolt :oops: ?
...la salau oare ce ar merge?...banuiesc ca "gume"
...stiuca mai este , dar din pacate din ce in ce mai putina

stradic
veteran
veteran

Varsolt

Mesaj de stradic » 07 Apr 2011, 20:39