Salut!
Vreau sa ies si eu in weekendul acesasta pe Belis la o partida de spinning. Sunt incepator, n-am fost pe acolo si tot ce stiu despre lac este ce am citit prin forumuri. Deci as avea cateva intrebari:
- am pregatit cateva vobblere de 3-4 cm, si cateva rotative mici, dar intrebare principala este: unde sa le folosesc? lacul este foarte mare... unde sunt locurile mai bune? (din barca sau de pe mal). Se poate ajunge la aceste locuri cu masina, sau trebuie mers pe jos?
- cat este taxa si cum se plateste?(vine padurarul sau trebuie cumparat bilet inainte de pescuit?)
- se pot inchiria barci? daca da la ce pret? De pe mal unde se poate pescui?
- as fi interesat sa aflu ce parere aveti in general, si eventual daca aveti alte sfaturi practice care ma pot ajuta sa am parte de prima partida de succes pe acest lac.
Multumesc!
Belis
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori
1. ca locuri..dupa parerea mea pe la coada lacului sau in golfuri. de preferabil cu barca...de pe mal e cam nasol in unele locuri dar nu imposibil. pregateste voblerele/rotativele de clean
2. taxa nu mai stiu exact..pana in 30 de lei pe zi. NU se mai taxeaza pe malul apei. trebuie sa mergi sa platesti taxa la ocol sau la romsilva in cluj (in grigorescu). daca te-a prins la pescuit fara autorizatie ai incurcat-o...deci e de preferabil sa mergi la romsilva ca poate la ocol nu gasesti pe nimeni.
3. n-ai de unde sa inchriezi barci. de pe mal..vezi unde se poti sa cobori la lac. daca o iei cu masina pe langa lac sigur o sa gasesti ceva golfuri mai micute la care poti sa cobori. ar mai fi un loc ..cum stai pe baraj cu fata spre lac, in stanga undeva vezi o cascada care iese dintr-o teava
incearca si acolo
4. parere generala -> lac superb. sfaturi..hmmm...incearca cu rotative cu un pic de rosu. pe belis am avut multe capturi si la un vobler salmo culoare trout..da nu mai stiu exact modelul. ah..si ia batul de fly cu tine daca ai
fir intins
ah..era sa uit..e plin si de biban