Punctual:
- facut comanda de cateva linguri si voblere, total ~ 2 mil. Ziua urmatoare ma suna de la magazin.."d-nul Adrian, buna ziua, am vazut ca aveti aceeasi adresa cu noi, ma gandeam ca poate puteti da o fuga sa ridicati comanda dvs.". Adevaru e ca avem aceeasi adresa (Splaiul Independentei 319 C) da' e de mers vreun sfert de ora dus-intors de la mine la birou si inapoi. Ma rog, nu ma cramponez de asta. Totusi, daca e livrare pai asa sa fie.
- ma duc la magazin si intreb inainte daca se poate plati cu cardu. se poate (un mare plus, stiu ca la vechea locatie nu se putea). Bravo!
-ajung acolo, magazinul foarte frumos facut, toate alea expuse, dar personalul nu mi s-a parut nici pe departe asa serviabil cum ar fi normal. "buna ziua, am si eu de ridicat o comanda"..."asa, asteapta putin ca am treaba"


- imi sar in ochi niste rotative mepps de-alea cu puncte rosii, cer omului sa imi scoata cutiile din vitrina sa-mi aleg vreo cateva. mi le scoate dar nervos asa, aleg de vreun milion si ceva, repetam faza cu cardu


- terminam si cu alea, omul dispare dupa tejghea fara sa zica nimic. Peste vreo 3 minute apare alt coleg cu o replica gen "baiatu, baiatu...te ajut cu ceva?"
Nu baiatu, nu ma poti ajuta cu nimic.
Cred ca n-ar strica o revizuire a atitudinii. Mi-ar parea rau sa vad doar un alt caz in care magazinul merge bine si oamenilor li se urca la cap.
Cele bune!