Paul,
poate nu m-am facut inteles foarte bine(se pare ca Dan a inteles),dar mai repet inca odata,
NU este vina magazinului de pe rapitori,pt care am numai laude in privinta rapiditatii confirmarii si trimiterii comenzii,ci este vina unor nesimtiti de la coletarie,care isi bat joc de munca si banii altora.
am mai spus ca eu administrez o firma si derulez cu alte firme din tara destula marfa prin coletarie si cam stiu cum sta treaba in privinta asta.
curierul este
OBLIGAT sa livreze marfa la adresa specificata,ca pt asta platesti pana la urma si pt rapiditatea livrarii.cum doamne iarta-ma de isi permit anumiti angajati sa faca ce vor ei si cum naiba de ii mai tin patronii lor eu nu inteleg.
nu era vorba de comoditate (stii cati metrii erau de la adresa de livrare - respectiv firma mea si pana acolo unde m-a chemat curierul?-respectiv o parcare,nu mai mult de 150m,dar acel individ a avut impertinenta sa-mi spuna la telefon ca el nu se deplaseaza la adresa indicata,deoarece el nu castiga nimic la treaba asta si in consecinta daca vreau pachetul sa ma duc eu sa-l ridic pana la ora 10.30 deoarece el are alta treaba si dupa aia nu il mai gasesc.
daca cuiva dupa acest forum i se pare normala aceasta situatie,eu unul ma declar nebun.
am mai explicat si un alt aspect ca am mai avut deaface cu acest individ ,respectiv cu aceasta firma de curierat care este reprezentata la noi in jud. de acest mojic ,si tot asa am avut probleme,deci incercam sa trag un semnal de alarma in ceea ce priveste alegerea unor parteneri seriosi intr-o asemenea afacere care depinde f mult de firmele de curierat partenere,atat si nimic mai mult,pur si simplu incercam sa ajut total dezinteresat.
uite ca sa-ti dau un exemplu,eu imi mai comandam de pe net tot felul de prostii electronice sau pt calculator si la doua dintre firmele la care obisnuiam sa comand ,am renuntat din cauza neseriozitatii lor sau a curierilor(erau trei firme cu care incercam sa ma impac,dar la sfarsit a ramas doar una si buna)
alt exemplu de seriozitate .
azi trebuia sa ajung in Bucuresti cu un mobilier si imi lipseau manerele la el din cauza ca s-au facut niste greseli la procesarea comenzii mele,dar firma respectiva si-a asumat greseala si aseara la ora 22.30,printr-un curierat rapid am intrat in posesia manerelor si astfel azi am putut livra marfa la client fara sa ma fac de ras si fara sa risc sa am vreun prejudiciu.
acuma stau si eu si ma intreb ce s-ar face Dan si implicit acest magazin care incearca sa ne puna la dispozitie ceea ce dorim intr-o forma civilizata si corecta,daca clientii nu ar fi de bun simt si nu ar exista atata intelegere?
trebuie sa ne obisnuim sa intelegem ca odata ce am platit sa ni se faca un anume serviciu sa stim sa si pretindem acel lucru,hai sa lasam naiba pagubosul obicei cu "la's ca merge si asa" ca asta ne-a dus de rapa atata amar de vreme.
sper ca acuma m-am facut inteles si scurta divagatie nu a deranjat pe nimeni.
Dane,intreaba-l pe Ovidiu de unde a ridicat marfa ultima data?si care era adresa de livrare?
p.s. se pare ca ai facut o alegere fericita la firma de curierat rapid,eu unul nu am cuvinte decat de lauda pt ei sunt seriosi,rapizi,prompti,ce sa mai niste profesionisti,cel putin pe raza jud. meu asta este.sper sa nu o dea in bara si astia cu ceva
