Voblere pt clean,pt salau si pt pastrav,achizitie???

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
Cracus
utilizator constant
utilizator constant

Voblere pt clean,pt salau si pt pastrav,achizitie???

Mesaj de Cracus » 06 Ian 2008, 11:08

Pescuiesc in general pe rauri mici de munte unde domina cleanul dar e si putin pastrav si pe lacuri de acumulare de munte si as dori sa-mi achizitionez cateva vpblere insa nu stiu care sunt cele mai bune intrucat sunt un incepator in spinning!!!

[AS DORI CATEVA SUGESTII PT FIECARE SPECIE IN PARTE][/b]

adrignat
veteran
veteran

Mesaj de adrignat » 06 Ian 2008, 11:40

de departe cele mai bune dupa parerea mea sunt salmo hornet.........si se potrivesc in toate conditiile descrise de tine......tot de la salmo mai este modelu tiny care iar functioneaza foarte bine mai ales la clean.cozma are iarasi voblere bune pentru ce vrei tu.si daca nu vrei sa te axezi exclusiv pe voblere,mai incearca pe lacuri oscilantele taifun de la berti,numerele mici,si pe rauri rotative mepps aglia-mai ales ca ai spus ca esti la inceput de drum in spinning. :wink:

Dornea Ionut
senior
senior

Mesaj de Dornea Ionut » 06 Ian 2008, 12:01

Uite cam ce am folosit eu si cam ce voi folosi...

http://www.rapitori.ro/forum/album_page.php?pic_id=5049
Messenger: dorneai
Mail: dorneai@yahoo.com

In rest, va... fir intins si peste-n punga...
Ca sa iti dai seama cat de prost esti, trebuie sa gandesti totusi putin ;)

Pose
utilizator constant
utilizator constant

Mesaj de Pose » 06 Ian 2008, 12:46

Domnule Cracus;)...parerea de la salmo hornet SD, D -clean
pentru pastrav un salmo bullhead de 7 primavara