sfaturi pt un novice la spinning

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

alexutul
utilizator nou
utilizator nou

sfaturi pt un novice la spinning

Mesaj de alexutul » 30 Apr 2008, 18:39

dragi prieteni pescari,sunt un incepator in ale spinning'ului si as dori sa imi impartasiti din experienta voastra.mi'am achizitionat o mulineta okuma micutza cam la 50 ron si as vrea sa stiu c fir trebuie sa folosesc si woblere sau linguritza.am o lanseta de spinning de la batranul tata din fibra de sticla si e destul de usoara,are vreo 2 metri si 10.astept cat mai multe pareri.multumesc anticipat

ovidiu
veteran
veteran

Mesaj de ovidiu » 30 Apr 2008, 20:09

sfatul meu de pescar cu o experienta de 22 de ani este urmatorul: incredere! si perseverenta... SA CREZI pana la ultima lansare... ca monstrul pandeste. :!:

aaaa inca ceva important, pentru inceput , nu ar fi rau sa te insotesti la pescuit cu pretini/cunostinte mai experimentati in ale pescuitului... este FOARTE important!
pentru unii este un hobby, pentru altii o pasiune; pentru mine, pescuitul este o stare...

onesti
veteran
veteran

Mesaj de onesti » 30 Apr 2008, 20:27

Alexutul,

Pt o mulineta atat de mica tzi-as recomanda un fir cu memorie cat mai scazuta. Itzi potzi face treaba bine cu un fir Trabucco (am uitat modelul - culoare galben pai) de 0.16-018, chiar daca-i cam elastic. Legi la capatul lui o rotativa Mepps nr 1, 0 sau 00 (care ar putea fi totusi destul de dificil de lansat la distantze mai mari) si ai plecat pe Trotus in spatele CET-ului Borzesti sau la Viisoara - dupa statzia de epurare de la Chimcomplex.
In ultimii ani, datorita inchiderii multor sectzii petrochimice si implicit reducerii poluarii, populatzia de clean a crescut simtzitor.

Odata ce incepi sa pescuiesti si sa prinzi, vei descoperi ce trebuie schimbat / imbunatatzit in echipamentul tau. Dar trebuie sa incepi de undeva.

Numai bine.