Sfaturi echipament nou

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Jabba
utilizator nou
utilizator nou

Sfaturi echipament nou

Mesaj de Jabba » 12 Iun 2014, 01:30

Salut si bine v-am gasit!

Vreau intai sa zic ca citesc de ceva timp diferitele thread-uri de pe acest forum si vreau sa va multumesc pentru informatia absorbita :D.

Sa trecem la subiect: As dori sa-mi iau un mix bun calitate / pret (avand un buget destul de limitat) pentru spin, cu pestii "target" clean, biban, posibil salau. Zona unde voi pescui cel mai des este pe Arges, aproape de comuna 1 Decembrie, cat si pe Neajlov. Nu sunt chiar incepator la spinning, mi-am udat picioarele sezonul trecut. Desi n-am avut echipament tocmai bun am avut destule capturi decente de clean si biban. Pe salau nu am reusit sa-l impresionez decat la stationar cu pestisor.

Cam ce am vazut eu:

Mulineta:
Okuma Safina Pro SPA-25 FD http://xxx.ro/produse-rapitor/mulin ... 5-fd-2774#
Lanseta:
1. Shimano Alivio BX 180L http://www.totalfishing.ro/lanseta-shim ... 23014.html
2. Shimano Catana Spinning BX 210 UL http://www.totalfishing.ro/lanseta-shim ... -3631.html
Fir: Nu sunt inca sigur daca sa optez simplu pentru un monofilament decent sau sa merg pe un textil foarte subtire cu leader de fluoro / mono. Varianta cu textil ar avea avantajul ca ar fi mai bun la jigging plus lipsa memoriei si nu are stretch, dar si dezavantajul vizibilitatii in apa, de aceea am mentionat si leader. Corectati-ma daca ma insel.

Cat despre voblere si spinnere, deja am cateva micro de la Strike Pro (nu mai stiu modelul exact) si cateva Mepps de 00 si 0. Jigging nu am practicat :)

Sunt deschis oricarei sugestii legate de echipament, ca de aceea am creat acest thread. Ah, sa nu uit. Imi cer scuze daca mai era un thread similar si l-am ratat, sunt atat de multeeeeeee :|