sfat lanseta

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

ad_rinus
utilizator nou
utilizator nou

sfat lanseta

Mesaj de ad_rinus » 25 Noi 2010, 16:16

in prinul rand va salut pe toti, fiind nou pe acest forum.
nu numai atat, dar, in ceea ce ma priveste , sunt incepator si in pescuitul la rapitor.
doresc sa imi achizitionez, pentru pescuitul la stiuca , o lanseta shimano diaflash 210 m ST-A.
as fi recunascator daca pescarii cu experienta in domeniu ,m-ar ajuta cu raspunsuri la urmatoarele intrebari:
-se preteaza lanseta genului de pescuit precizat(stiuca);
-alte aplicatii ale lansetei in spinning;
-pareri despre calitatea acesteia;
-ce mulineta ar fi potrivita pt.aceasta lanseta.

multumesc anticipat

Pelicanul
utilizator nou
utilizator nou

Mesaj de Pelicanul » 29 Dec 2010, 03:05

Nu ai precizat care din Diaflash ST-A vrei s-o cumperi, ca sunt doua la 2,1 m: una are casting 7-21 g si e ML, iar cealalta are casting 10-30 g si e M. Parerea mea ca daca in baltile in care dai e marltia in general e buna cea ML daca folosesti libguri pana in 7 gr. Dar daca ai sansa sa te loveasca si o stiuca mai mare si folosesti linguri mai mari cu strune si agrafe, atunci eu zic sa mergi pe M.
E sigur buna de stiuca Diaflashul, pentru ca este fast plus ca e XT100, ceea ce la Shimano e un carbon bun.
Nu stiu cati au experienta cu aceasta lanseta de spinning avand in vedere ca e destul de scumpa la urma urmei.
Alte aplicatii: tot pentru spinning rapitor cu softbaituri.
Mulineta: depinde dupa ce peste dai ca marime: biban, stiuca, salau, somn, etc. O mulineta mica, pentur peste mai mica, una mai mare cu baitrunner pentru peste mai mare. Pe acelas blank poti pune mai multe mulinete de diferite marimi, cu diferite fire ca grosime, etc.

semlecangheorghe
veteran
veteran

Mesaj de semlecangheorghe » 29 Dec 2010, 06:14