Motor electric scurtare cizma
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
Motor electric scurtare cizma
S-a mai gandit sau a facut cineva acest lucru?
Re: Motor electric scurtare cizma
da se poate face .
totusi de curiozitate de ce ai nevoie de asa ceva ? ce lungime are shaftul ( cizma ) la motorul tau ? ce motor este ?
totusi de curiozitate de ce ai nevoie de asa ceva ? ce lungime are shaftul ( cizma ) la motorul tau ? ce motor este ?
un locuitor la mia de km² ! pamintul ne va suporta mai usor !
Re: Motor electric scurtare cizma
e de 36 si eu vroiam de 30
l-am primit din state e un minn kota
cum se procedeaza?
l-am primit din state e un minn kota
cum se procedeaza?
Re: Motor electric scurtare cizma
Vili
nu vad care sunt avantajele scurtarii cizmei cu 15 cm daca nu te incurca la transport . un shaft mai lung iti ofera o pozitie mai buna mai ales atunci cind conduci barca din picioare . un shaft scurt te poate lasa cu elicea afara cind navighezi pe valuri mari peste 30 cm . nu stiu pe ce barca il pui , pe unde navighezi si in ce conditii asa ca ..... e hotarirea ta .
operatia in sine nu e complicata dar nu e nici pentru cei cu doua miini pe stinga
trebuie sa demontezi partea de comanda cu miner contactor si ce mai e in comanda motorului ( nu stiu ce tip este deci vorbesc la modul general ) si sa o indepartezi cu totul de pe shaft . demontezi motorul complet ca sa poti scoate firele din shaft . nu e obligatoriu sa scoti si partea de fixare pe barca ( menghina ) . tai shaftul la lungimea dorita cu flexul sau cu un bonfaier ( shaftul e de compozit deci nu trebuie sa ai probleme ) tai OBLIGATORIU din partea de sus , partea cu comanda . daca incerci sa tai din partea de jos vei avea probleme mari cu fixarea motorului pe shaft si cu etansarea . dupa taiere trebuie sa dai alta gaura de fixare a comenzi pe shaft ( in functie de model sus ai o gaura strapunsa prin ambi pereti ai shaftului filetata sau nu )
trebuie sa ai grija la alinierea comenzi cu motorul . dupa ce ai realizat si gaura treci firele prin shaft si asamblezi motorul ( atentie la etansare si la conectarea corecta a firelor + atentie la carbuni ) . ai terminat motorul treci la asamblarea comenzi ( atentie la conentarea corecta a firelor )
proba de functionare si gata .
poti sa notezi sau sa fotografiezi pozitia firelor ca sa iti fie mai usor . poti fotografia cam tot ce faci la demontare ca sa nu ai probleme la montaj . durata de lucru aproximativ o ora ( maxim 2 ) pentru cineva cu ceva scule si ceva indeminare .
eu consider ca nu merita !
spor la treaba si fire intinse !
PS : daca nu am fost destul de clar sau sunt nelamuriri ..... sunt aici
nu vad care sunt avantajele scurtarii cizmei cu 15 cm daca nu te incurca la transport . un shaft mai lung iti ofera o pozitie mai buna mai ales atunci cind conduci barca din picioare . un shaft scurt te poate lasa cu elicea afara cind navighezi pe valuri mari peste 30 cm . nu stiu pe ce barca il pui , pe unde navighezi si in ce conditii asa ca ..... e hotarirea ta .
operatia in sine nu e complicata dar nu e nici pentru cei cu doua miini pe stinga

trebuie sa demontezi partea de comanda cu miner contactor si ce mai e in comanda motorului ( nu stiu ce tip este deci vorbesc la modul general ) si sa o indepartezi cu totul de pe shaft . demontezi motorul complet ca sa poti scoate firele din shaft . nu e obligatoriu sa scoti si partea de fixare pe barca ( menghina ) . tai shaftul la lungimea dorita cu flexul sau cu un bonfaier ( shaftul e de compozit deci nu trebuie sa ai probleme ) tai OBLIGATORIU din partea de sus , partea cu comanda . daca incerci sa tai din partea de jos vei avea probleme mari cu fixarea motorului pe shaft si cu etansarea . dupa taiere trebuie sa dai alta gaura de fixare a comenzi pe shaft ( in functie de model sus ai o gaura strapunsa prin ambi pereti ai shaftului filetata sau nu )
trebuie sa ai grija la alinierea comenzi cu motorul . dupa ce ai realizat si gaura treci firele prin shaft si asamblezi motorul ( atentie la etansare si la conectarea corecta a firelor + atentie la carbuni ) . ai terminat motorul treci la asamblarea comenzi ( atentie la conentarea corecta a firelor )
proba de functionare si gata .
poti sa notezi sau sa fotografiezi pozitia firelor ca sa iti fie mai usor . poti fotografia cam tot ce faci la demontare ca sa nu ai probleme la montaj . durata de lucru aproximativ o ora ( maxim 2 ) pentru cineva cu ceva scule si ceva indeminare .
eu consider ca nu merita !
spor la treaba si fire intinse !
PS : daca nu am fost destul de clar sau sunt nelamuriri ..... sunt aici

un locuitor la mia de km² ! pamintul ne va suporta mai usor !
Re: Motor electric scurtare cizma
multumesc pt lamurirri
ai dreptate il mai las sa vedem cum e pe barca
ai dreptate il mai las sa vedem cum e pe barca
Re: Motor electric scurtare cizma
adica tu nu l-ai probat pe barca dar deja stiai ca trebuie scurtat.
interesant mod de a percepe lucrurile.
interesant mod de a percepe lucrurile.

Omul care crede că dragostea poate fi cumpărată cu bani n-a avut niciodată câine în casă.
Re: Motor electric scurtare cizma
mai am un energo de 36
ma deranjeaza la transport
am o barca allroundmarin de 2,65m
ma gandeam ca daca tai vreo 10-15 cm e mai comod
ma deranjeaza la transport
am o barca allroundmarin de 2,65m
ma gandeam ca daca tai vreo 10-15 cm e mai comod

Re: Motor electric scurtare cizma
am nevoie de un sfat: cum separ axul de carcasa motorului?grey-wolf scrie: ...
trebuie sa demontezi partea de comanda cu miner contactor si ce mai e in comanda motorului ( nu stiu ce tip este deci vorbesc la modul general ) si sa o indepartezi cu totul de pe shaft . demontezi motorul complet ca sa poti scoate firele din shaft . nu e obligatoriu sa scoti si partea de fixare pe barca ( menghina ) . tai shaftul la lungimea dorita cu flexul sau cu un bonfaier ( shaftul e de compozit deci nu trebuie sa ai probleme ) tai OBLIGATORIU din partea de sus , partea cu comanda . daca incerci sa tai din partea de jos vei avea probleme mari cu fixarea motorului pe shaft si cu etansarea . dupa taiere trebuie sa dai alta gaura de fixare a comenzi pe shaft ( in functie de model sus ai o gaura strapunsa prin ambi pereti ai shaftului filetata sau nu )
...
in schema de pe link-ul asta, axul 310 pare sa aiba un filet in partea de jos care se insurubeaza in corpul (carcasa) motorului propriu-zis, poz 25.
multumiri anticipate
Re: Motor electric scurtare cizma
nu stiu sigur nu am desfacut nici un traxis . in principiu e pe filet si blocat cu solutie de blocat filete ( gen loctite ) si se poate demonta sau e pur si simplu sertizat ( presat ) si atunci e cu mare dichis . daca nu e neaparat nevoie nu umbla acolo ! poti avea ,, norocul " sa nu il mai etansezi bine si sa intre apa in el .micutu scrie:
am nevoie de un sfat: cum separ axul de carcasa motorului?
in schema de pe link-ul asta, axul 310 pare sa aiba un filet in partea de jos care se insurubeaza in corpul (carcasa) motorului propriu-zis, poz 25.
multumiri anticipate
ai reusit sa spargi carcasa si vrei sa o sudezi sau de ce e necesara demontarea ?
daca doar vrei sa scurtezi shaftul si nu poti scoate firele , leaga-le cu o sfoara de capete si cu un bat sau ceva le impingi in interior pina sub zona in care vrei sa tai apoi le scoti afara . sau le treci prin tub de plastic sa le protejezi si tai cu un bomfaier nu cu flexul .
un locuitor la mia de km² ! pamintul ne va suporta mai usor !
Re: Motor electric scurtare cizma
PS : gaura in shaft teoretic e libera in partea de jos deci ar trebui sa poti trage firele afara daca vrei doar sa tai si tai cu carcasa pe el fara sa o demontezi . daca nu hai cu detalii despre problema care o ai si gasim o solutie .
un locuitor la mia de km² ! pamintul ne va suporta mai usor !