motor electric cu comanda la pedala
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
motor electric cu comanda la pedala
cei care ati folosit, cum vi se pare: usor de folosit, util ?
Usor da. Util foarte.
Trebuie insa instalat in fata la barca si tu stai tot in fata pe acel taburet.
Indispensabil la "powerfishing", adica in cautarea pestelui activ de-a lungul malurilor. Asa iti poti mentine deriva la o distanta optima de mal fara sa-ti intrerupi lanseurile. Nalucile ideale de powerfishing: spinner, cranckbait si lipless cranckbait.
Nu stiu cum se adapteaza un motor existent deja fara comanda la picior. Bricolajul sub toate formele nu-mi place. Eu am utilizat ambarcatiunile care erau echipate asa din nastere.
Tudor
Trebuie insa instalat in fata la barca si tu stai tot in fata pe acel taburet.
Indispensabil la "powerfishing", adica in cautarea pestelui activ de-a lungul malurilor. Asa iti poti mentine deriva la o distanta optima de mal fara sa-ti intrerupi lanseurile. Nalucile ideale de powerfishing: spinner, cranckbait si lipless cranckbait.
Nu stiu cum se adapteaza un motor existent deja fara comanda la picior. Bricolajul sub toate formele nu-mi place. Eu am utilizat ambarcatiunile care erau echipate asa din nastere.
Tudor
pai asta era ideea, la asta vreau si eu sa-l folosesc
rezerva mea era ref. la pedala, la comanda cu piciorul ca sa zic asa, mai precis cat eficient este sa manevrezi motorul cu piciorul pe pedala: stanga-dreapta, inainte inapoi
pentru ca poate e mai usor pur si simplu sa pui mana pe mansa si sa manevrezi mai eficient
inca un aspect, cand dau cu barca in curent la vale, barca se va intoarce de obicei cu prova in amonte
daca eu stau la prova si dau in aval lateral la vobler, voi avea motorul in spate
poate ar fi mai bine sa-l pun la pupa langa motorul principal, si sa pescuiesc din pupa direct in aval cu motorul langa mine
rezerva mea era ref. la pedala, la comanda cu piciorul ca sa zic asa, mai precis cat eficient este sa manevrezi motorul cu piciorul pe pedala: stanga-dreapta, inainte inapoi
pentru ca poate e mai usor pur si simplu sa pui mana pe mansa si sa manevrezi mai eficient
inca un aspect, cand dau cu barca in curent la vale, barca se va intoarce de obicei cu prova in amonte
daca eu stau la prova si dau in aval lateral la vobler, voi avea motorul in spate
poate ar fi mai bine sa-l pun la pupa langa motorul principal, si sa pescuiesc din pupa direct in aval cu motorul langa mine
-
- veteran
- Mesaje: 9294
- Membru din: 06 Mai 2004, 13:08
- Localitate: Rm. Valcea
- Contact:
danr scrie:pai asta era ideea, la asta vreau si eu sa-l folosesc
rezerva mea era ref. la pedala, la comanda cu piciorul ca sa zic asa, mai precis cat eficient este sa manevrezi motorul cu piciorul pe pedala: stanga-dreapta, inainte inapoi
pentru ca poate e mai usor pur si simplu sa pui mana pe mansa si sa manevrezi mai eficient
inca un aspect, cand dau cu barca in curent la vale, barca se va intoarce de obicei cu prova in amonte
daca eu stau la prova si dau in aval lateral la vobler, voi avea motorul in spate
poate ar fi mai bine sa-l pun la pupa langa motorul principal, si sa pescuiesc din pupa direct in aval cu motorul langa mine
ooo Dane, cate probleme existentiale


una peste alta iti doresc sa navighezi sanatos cu ea, ca stiu ca a cerut sacrificii

Fir Intins!
chiar este o problema existentiala 
am prins multi avati mergand la vale, nemaivorbind de faptul ca asa am dat mereu de ei cand nu erau la vedere
in permanenta curentul ma ducea prea aproape sau departe de mal, si trebuia sa pornesc motorul la sfoara sa ma repozitionez
cu barcazu ala mai mare treaba va fi si mai dubioasa fara electric
nemaivorbind de clonc, cand va fi aceeasi chestie

am prins multi avati mergand la vale, nemaivorbind de faptul ca asa am dat mereu de ei cand nu erau la vedere
in permanenta curentul ma ducea prea aproape sau departe de mal, si trebuia sa pornesc motorul la sfoara sa ma repozitionez
cu barcazu ala mai mare treaba va fi si mai dubioasa fara electric
nemaivorbind de clonc, cand va fi aceeasi chestie