lanseta

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
lee
utilizator nou
utilizator nou

lanseta

Mesaj de lee » 29 Iul 2011, 22:28

fratilor am o problema.sunt incepator in ale spinningului si am o lanseta de 1.98 cm de la energo cu o Actiune medium de 3-15 g.este buna de ceva?am primito cadou si momentan nu am bani sa imi cumpar alceva mai bun... :oops:
o pot folosi la avat,stiuca sau salau? :lol:

radzvaan
veteran
veteran

Mesaj de radzvaan » 29 Iul 2011, 22:34

La 1.98 cm poti sa faci fericit un chinez :lol:
Lasand gluma deoparte, la 1.98 m lanseta este buna pentru barca.
Se poate folosi la biban, salau- mai putin la stiuca.
Daca n-ai barca, vinde scobitoarea si ia-ti o lanseta mai lunga, minim 2.40m cu putere de aruncare 10- 30g (asta merge si la avat, stiuca)
spinning-addicted!

anem
veteran
veteran

Re: lanseta

Mesaj de anem » 29 Iul 2011, 23:55

lee scrie:fratilor am o problema.sunt incepator in ale spinningului si am o lanseta de 1.98 cm de la energo cu o Actiune medium de 3-15 g.este buna de ceva?am primito cadou si momentan nu am bani sa imi cumpar alceva mai bun... :oops:
o pot folosi la avat,stiuca sau salau? :lol:
depinde mult pe ce ape vrei sa o folosesti si cu ce artificiale vrei sa pescuiesti ... sunt de parere ca o poti folosi linistit in anumite conditii inclusiv la pescuitul de pe mal ... am si eu anumite lansete la lungimea aia si nu am avut nici o problema in a pescui cu ele de pe mal ...

eventual daca poti da mai multe detalii despre conditiile in care vrei sa pescuiesti atunci ai putea primi mai multe raspunsuri ... Una e sa pescuiesti pe o balta la salau si alta e sa pescuiesti pe rau in curent ...
C&R ... un alt mod de a savura un peste ...

ionutz13
utilizator constant
utilizator constant

Mesaj de ionutz13 » 30 Iul 2011, 14:22