Incepator
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
Incepator
Buna si bine v-am gasit. Sunt incepator in ale pescuitului si vreau sa apelez la voi pt unele sfaturi. Am achizitionat o lanseta ET Carbon Eagle Tele 3m/40-80g de la Energofish si o mulineta no name incarcata cu fir de 0,35. As vrea sa imi mai iau o lanseta si o mulinete si aici am nevoie de sfaturile voastre. Pescuiesc pe Mures la somn,stiuca,salau si pe balta la stiuca (dar asta mai rar). Eu m-am gandit la urmatoarele combinatii: lanseta Long Carp MMV 3.60m/100-200g de la Goldstar si mulineta Tourist NG40 tot de la Goldstar,iar alta combinatie ar fi lanseta Moby Dick CLC 2.70m/500-700g de la Goldstar si mulineta Zorax RD 30 de la Okuma. Ce p[arere aveti. Astept sfaturi si propuneri de la voi. Multumesc si fir intins.
Salut, stai numai sa vezi ce urmeaza. Mi-e mila de tine deja. Jumatate din forum o sa te acuze ca dai la japca si jumatatea cealalta o sa te trimita pe www.crap.ro
Pescuiesti la naluca sau la fix cu plumb/pluta?

Pescuiesti la naluca sau la fix cu plumb/pluta?
Cu lanseta Moby Dick CLC 2.70m/500-700g prinzi submarine sau vapoare?
Daca o iei pt agatat nu e buna,e si scurta si te omoara la maini!!
Daca dai la somn pe stationar poti sa iti iei cu actiune pana in 250 de g, dar iti trebuie o mulineta marimea 50.
Prima combinatie pare mai aproape de adevar.
Fir intins!
Daca o iei pt agatat nu e buna,e si scurta si te omoara la maini!!

Daca dai la somn pe stationar poti sa iti iei cu actiune pana in 250 de g, dar iti trebuie o mulineta marimea 50.
Prima combinatie pare mai aproape de adevar.
Fir intins!
Dumnezeu sigur iubeste prostii. Altfel nu ar fi creat atat de multi!
Multi prosti, putine gloante!