Diferenta motor 2 si 4 timpi
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
Cum te impaci cu Excel-ul dupa mai bine de un an. L-ai situa lang Bombard, Zodiac sau Quicksilver ? Am primit o Oferta de la ei si stau in cumpana (Excel SD330 + Tohatsu 9.8hp in 4 timpi = 2504.00 £, TVA si transport pana la Braila incluse).valistrati scrie:Excel...http://www.excel-inflatables.co.uk/index-uk.html...vlad21 scrie:suna foarte bine.sa le stapanesti sanatos si astetam cat mai multe poze..
ce barca este?
v![]()
sper sa nu se numeasca reclama...![]()
Multumesc !
-
- veteran
- Mesaje: 9286
- Membru din: 06 Mai 2004, 13:08
- Localitate: Rm. Valcea
- Contact:
-
- veteran
- Mesaje: 4638
- Membru din: 19 Sep 2006, 13:26
- Localitate: cluj-napoca
-
- veteran
- Mesaje: 9286
- Membru din: 06 Mai 2004, 13:08
- Localitate: Rm. Valcea
- Contact:
- modigliani
- veteran
- Mesaje: 1209
- Membru din: 17 Aug 2010, 14:36
- Localitate: Atlantida
Hai s-o luam cu inceputul : 2 timpi vs 4 timpi :
2 T este un motor mult mai fiabil decat 4 T , in schimb mai galagios si foloseste combustibil amestec . Piese de schimb se gasesc ceva mai greu , revizii .... la fel .
4 T - Foloseste direct benzina fara plumb , ceva mai silentios , ceva ..... mai pretentios pe apa , mai ,, soft " si mai ,, nobil " .
.......................................
Puterea dezvoltata este aproximativ ( 90 % , + , - ) egala .
.......................................
Important ( la ambele tipuri de motor ) :
- Pe ce fel de ape navigati . Statatoare sau curgatoare ( sau Dunare ! Conteaza ! )
- Cat timp alocati unei partide de pescuit ( fara acces la mal , la zona de acostare/ service , la intretinere/ interventie ,, pe genunchi " )
- Pe ce tip de ambarcatiune-l puneti .
- Ce tip de pescuit/deplasari ( marsuri ) practicati .
.......................................
Stiu ca n-am raspuns de fapt la nimic , insa alegerea unui motor pentru o ambarcatiune conteaza/tine de multi factori . Ambele variante au avantaje si dezavantaje . Distribuite in asa fel incat alegerea sa fie extrem de dificila .
Raportat la consum este mult de vorbit . Tine de regimul de exploatare . La nicunul dintre tipuri nu este recomandat marsul ,, la blana " . Il accelerezi , intri-n glisaj , dupa care reduci acceleratia ( undeva la 75 - 80 % din potential ) si ai asigurat un consum optim / viteza / distanta . Mai conteaza f mult sarcina la care este supus . Practic incarcatura barcii . Una este sa ne miste pe noi cu o lanseta de spinn si-o cutie de naluci , alta este sa fie incarcata ,, varf " cu toata bagajeria necesara unei iesiri indelungate .
Ma rog , tot incerc sa vin cu un raspuns ferm , si nu reusesc . O discutie de asemenea importanta trebuieste purtata categoric pe exemple exacte . Situatii diferite se pot naste inclusiv din hula intalnita , de vantul din fata/spate , de ambarcatiune ( cu chila/fara chila , etc ) , samd .
Nu am o extraordinara experienta in domeniu , insa v-o pun la dispozitie cu placere in orice context/intrebare ar avea-o cineva .
...........................................
Atat va spun , nu luati un motor fara sa-l probati DIRECT ( !!!!!!!!!!!!!! ) pe barca personala . Cu dvs la bord si cu jumatate din aproximativul maxim de bagaje ce-l estimati ca va va insoti vreodata la un pescuit .
2 T este un motor mult mai fiabil decat 4 T , in schimb mai galagios si foloseste combustibil amestec . Piese de schimb se gasesc ceva mai greu , revizii .... la fel .
4 T - Foloseste direct benzina fara plumb , ceva mai silentios , ceva ..... mai pretentios pe apa , mai ,, soft " si mai ,, nobil " .
.......................................
Puterea dezvoltata este aproximativ ( 90 % , + , - ) egala .
.......................................
Important ( la ambele tipuri de motor ) :
- Pe ce fel de ape navigati . Statatoare sau curgatoare ( sau Dunare ! Conteaza ! )
- Cat timp alocati unei partide de pescuit ( fara acces la mal , la zona de acostare/ service , la intretinere/ interventie ,, pe genunchi " )
- Pe ce tip de ambarcatiune-l puneti .
- Ce tip de pescuit/deplasari ( marsuri ) practicati .
.......................................
Stiu ca n-am raspuns de fapt la nimic , insa alegerea unui motor pentru o ambarcatiune conteaza/tine de multi factori . Ambele variante au avantaje si dezavantaje . Distribuite in asa fel incat alegerea sa fie extrem de dificila .
Raportat la consum este mult de vorbit . Tine de regimul de exploatare . La nicunul dintre tipuri nu este recomandat marsul ,, la blana " . Il accelerezi , intri-n glisaj , dupa care reduci acceleratia ( undeva la 75 - 80 % din potential ) si ai asigurat un consum optim / viteza / distanta . Mai conteaza f mult sarcina la care este supus . Practic incarcatura barcii . Una este sa ne miste pe noi cu o lanseta de spinn si-o cutie de naluci , alta este sa fie incarcata ,, varf " cu toata bagajeria necesara unei iesiri indelungate .
Ma rog , tot incerc sa vin cu un raspuns ferm , si nu reusesc . O discutie de asemenea importanta trebuieste purtata categoric pe exemple exacte . Situatii diferite se pot naste inclusiv din hula intalnita , de vantul din fata/spate , de ambarcatiune ( cu chila/fara chila , etc ) , samd .
Nu am o extraordinara experienta in domeniu , insa v-o pun la dispozitie cu placere in orice context/intrebare ar avea-o cineva .
...........................................
Atat va spun , nu luati un motor fara sa-l probati DIRECT ( !!!!!!!!!!!!!! ) pe barca personala . Cu dvs la bord si cu jumatate din aproximativul maxim de bagaje ce-l estimati ca va va insoti vreodata la un pescuit .
- modigliani
- veteran
- Mesaje: 1209
- Membru din: 17 Aug 2010, 14:36
- Localitate: Atlantida
Mai este mult de vorbit despre ,, cizme " . Scurte , medii sau lungi . Iarasi subiectul se preteaza direct intrebarilor strict puse . La fel , discutia poate ,, aluneca " si mai departe inspre elicii . Rapide , normale si de tractiune . Indiferent de tipul / caii / marca / si performantele motorului .
Ex : O elice de tractiune va va duce mult mai greu la faza de glisaj ( ceea ce presupune consum minim / optim per timp / distanta ) si cu un consum categoric diferit de cel al unui motor echipat cu o elice de viteza . Practic masa de apa dislocata va fii uriasa ( veti ramane uimiti ! ) , in schimb viteza va fi ...... ,, pe loc " ( ma rog , pe aproape )
................................
Aici este mult de vorbit !
.................................
p.s. - Si nu vreau sa pozez in ceea ce nu sunt , insa ( aviz necunoscatorilor )nu va achizitionati motoare mai mari de 5 cp fara permis de navigatie .
Ex : O elice de tractiune va va duce mult mai greu la faza de glisaj ( ceea ce presupune consum minim / optim per timp / distanta ) si cu un consum categoric diferit de cel al unui motor echipat cu o elice de viteza . Practic masa de apa dislocata va fii uriasa ( veti ramane uimiti ! ) , in schimb viteza va fi ...... ,, pe loc " ( ma rog , pe aproape )
................................
Aici este mult de vorbit !
.................................
p.s. - Si nu vreau sa pozez in ceea ce nu sunt , insa ( aviz necunoscatorilor )nu va achizitionati motoare mai mari de 5 cp fara permis de navigatie .
- modigliani
- veteran
- Mesaje: 1209
- Membru din: 17 Aug 2010, 14:36
- Localitate: Atlantida
-
- veteran
- Mesaje: 1653
- Membru din: 05 Oct 2006, 11:40
- Contact:
-
- veteran
- Mesaje: 9286
- Membru din: 06 Mai 2004, 13:08
- Localitate: Rm. Valcea
- Contact:
Motorul este cu cizma scurta, an fabricatie 2009, aproape nou(elicea nu este zgariata aproape deloc), porneste excelent, merg ft bine cu o gonflabila de 2,35 m cu chila(chiar m-am ridicat de bot serios ieri), merge ft bine si cu 2 persoane in barca, are 17,5 kg, rotatie la 360 gr., si a costat 1800 lei(aprox. 430 euro).
Una peste alta sunt ft multumit de el...silentios, puternic, imi fac treaba cu el
Cateva poze:
[img][img]http://i154.photobucket.com/albums/s253 ... mag004.jpg[/img][/img]
[img][img]http://i154.photobucket.com/albums/s253 ... mag008.jpg[/img][/img]
[img][img]http://i154.photobucket.com/albums/s253 ... mag007.jpg[/img][/img]
[img][img]http://i154.photobucket.com/albums/s253 ... mag005.jpg[/img][/img]
[img][img]http://i154.photobucket.com/albums/s253 ... mag027.jpg[/img][/img]
Una peste alta sunt ft multumit de el...silentios, puternic, imi fac treaba cu el

Cateva poze:
[img][img]http://i154.photobucket.com/albums/s253 ... mag004.jpg[/img][/img]
[img][img]http://i154.photobucket.com/albums/s253 ... mag008.jpg[/img][/img]
[img][img]http://i154.photobucket.com/albums/s253 ... mag007.jpg[/img][/img]
[img][img]http://i154.photobucket.com/albums/s253 ... mag005.jpg[/img][/img]
[img][img]http://i154.photobucket.com/albums/s253 ... mag027.jpg[/img][/img]