vipificator III scrie: Partea asta de tunat merita daca vrei sa arunci cu banii vezi Andrei ZABET el te-ar putea ajuta in acest sens cu informatii si chiar componente de supertuning. Dar eu zic ca mai trebuie si pestele sa fuga de vreo 2 - 3 ori pana ce-l scoti in fata obiectivului aparatului Nikon300S

Daca vizezi competitiile unde trebuie saltat urgent in barca este necesar tuningul pe frana. Si pe mine ma bate gandul serios sa iau un echipament UL de cast dar inca mai astept sa vad evolutia preturilor.
Am inteles , deci daca vrei tunning de aruncat banii , ia legatura cu Andrei Zabet , ca el te poate ajuta, nu?
E bine de stiut ca sunt tunninguri care aduc un plus de performanta in functionarea mulinetei si tuninguri care ii fac pe unii sa se simta mai bine gen ; vopsele nu stiu cum , drag staruri de o forma mai feminina sau knoburi din os de puta de papagal gravate zicatori ....etc
Dintre toate astea , tunningul franei este cel care face cel mai mult sens din punct de vedere al imbanatatirii performantei , deci cred ca va pripiti cu concluziile
Pixy are frana de vreo 3 kg iar presso de 2 . In comparatie, Steez are frana de 4 kg si de abia aici poti zice ca ai o frana cat de cat
Sigur daca va plac evadarile nebune cu firul in cap ale unui oblete palit de gripa ovina ...e ok ...iei un presso si nu-l tunezi ....si te bucuri de senzatii
La pixy daca nu-i tunezi frana la un salau mai cu botox in buze cand sa-i dai teapa constati ca firul e foaaaaarte elastic......
De stiuci nu vorbim ca e ca si cand legi naluca de bara masinii....
deci cu aruncatu banilor pe tunninguri ce sa zic , e chestie de gusturi ....