
Este vorba de unul din cei doi rulmenti cu bile distribuiti pe angrenajul rotorului (pe angrenajul din bronz) si anume rulmentul cu cota mai mica (13 X 7 X 3,5 mm) aflat chiar in vecinatatea angrenajului. Faptul ca nu este capsulat, permite foarte usor vaselinei sa treaca din carter (zona angrenajelor) printre bile si colivie si sa ajunga sub rotor, unde contamineaza si scoate din uz rulmentul de antiretur.

Este vorba de rulmentul indicat cu sageata si cifra 2 in poza. Acesta poate fi inlocuit cu un rulment capsulat (ca cel din penseta) si astfel rulmentul de antiretur va fi protejat fata de unsoarea din angrenaje. Intrebarea mea este: De ce au facut constructorii aceasta alegere vadit daunatoare? Adica de ce chiar acel rulment este cu bile la vedere daca produce astfel de efecte?
Am inlocuit de cate ori am avut cu ce, acest rulment problema, am curatat antireturul, in cazul de fata am facut preventiv si corectia TD-um asupra piesei indicata de sageata 1 si problema este rezolvata definitiv. Va multumesc daca stiti sa-mi spuneti de ce au avut aceasta abordare inginerii de la Daiwa.
Rew.