cum uscati Wadersii di neopren
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
cum uscati Wadersii di neopren
tot timpul dupa o partida sunt super transpirati si nu reusesc sa ii usuc complet de la o iesire la alta
nu se pot intoarce pe dos de cit 60%. eu le pun pungi de silicagel in interior dar nu e suficient, si am inteles ca nu e bine sa ii usuci linga o sursa de caldura
nu se pot intoarce pe dos de cit 60%. eu le pun pungi de silicagel in interior dar nu e suficient, si am inteles ca nu e bine sa ii usuci linga o sursa de caldura
Dan Alexe scrie:Waders-ii se usuca?!! Eu am crezut ca sunt impermeabili. Sau sunt mai multe tipuri?!!
Va rog sa nu va suparati dar sunt incepator si tocmai ma gindeam sa-mi cumpar. Daca sunt la fel cu costumele de scafandru sau surfing ma mai gindesc. Chiar daca tin cald nu e placut sa stai ud intr-un riu de munte

poi is, dar daca omu transpira in ei, se uda pe interior, si ai de mine cum or mirosi

Always C&R
http://www.bscteam.ro
http://www.bscteam.ro
Impermeabile sunt si cizmele de cauciuc. Apa nu intra dar nici nu iese, adica transpiri si te uzi.
Sunt wadersi din materiale gen gore-tex care permit eliminarea transpiratiei dar nu permit sa intre apa din afara. Cu asa ceva nu ar trebui sa ai probleme. Pt. temperaturi f. scazute se folosesc cei de neopren care nu sunt "breathable" adica transpiri in ei dar te protejeaza mai bine de frig. De fapt, la minus X grade, nu-ti prea arde sa transpiri
@ Dan Alexe
Pt. ce anume iti trebuie wadersi?
Sunt wadersi din materiale gen gore-tex care permit eliminarea transpiratiei dar nu permit sa intre apa din afara. Cu asa ceva nu ar trebui sa ai probleme. Pt. temperaturi f. scazute se folosesc cei de neopren care nu sunt "breathable" adica transpiri in ei dar te protejeaza mai bine de frig. De fapt, la minus X grade, nu-ti prea arde sa transpiri

@ Dan Alexe
Pt. ce anume iti trebuie wadersi?