discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
-
pricopo
- junior

- Mesaje: 68
- Membru din: 16 Aug 2013, 15:10
Mesaj
de pricopo » 28 Aug 2018, 12:18
Salut,
Am nevoie de o omana de ajutor din partea celor care se pricep la motoare outboard, de preferat Yamaha. De pe forumul barcaholic.ro am aflat ca as putea creste puterea motorului meu Yamaha in 4t, de la 4cp la 6cp, printr-un reglaj simplu al carburatorului, respectiv prin reglarea cantitatii de aer ce intra in carburator. Aceasta se realizeza dintr-un surub ce este ascuns sub un dop presat, dar problema mea este ca nu reusesc sa identific acel surub pe schema
carburatorului.
Motorul este din 2016.
Discutia de pe barcaholic este
aici
Daca este cineva care ma poate ajuta, ii raman indatorat.
Multam!
-
DEM
- veteran

- Mesaje: 604
- Membru din: 27 Iun 2012, 15:57
- Localitate: bucuresti
Mesaj
de DEM » 28 Aug 2018, 13:22
Dupa schema ar fi surubul 17.
Dumnezeu a creat cerul si pamantul,restul e facut in China.
-
shogunu65
- veteran

- Mesaje: 605
- Membru din: 04 Dec 2013, 12:18
Mesaj
de shogunu65 » 28 Aug 2018, 15:32
Sunteti sigur ca merge facut acest artificiu la motorul respectiv (Yamaha model 2016)? am un Parsun 5HP (care e copie dupa motorul Yamaha fabricat pana in 2013) si la acesta carburatorul este diferit. In discutia de pe barcaholic aveti un link catre youtube, verificati daca motorul este la fel cu al Dvs..
La motorul meu exista pe carburator un surub (care este acoperit cu un nit metalic). Daca se indeparteaza metalul acela poti accesa surubul si teoretic mari puterea motorului. Mie since nu mi se pare ca este vreo diferenta, motorul meu e luat second si avea acel dop metalic scos. Pentru ca functioneaza foarte bine nu mi am batut capul sa invart de un surub care l-ar putea deregla.
-
pricopo
- junior

- Mesaje: 68
- Membru din: 16 Aug 2013, 15:10
Mesaj
de pricopo » 29 Aug 2018, 09:38
shogunu65 scrie:Sunteti sigur ca merge facut acest artificiu la motorul respectiv (Yamaha model 2016)? am un Parsun 5HP (care e copie dupa motorul Yamaha fabricat pana in 2013) si la acesta carburatorul este diferit. In discutia de pe barcaholic aveti un link catre youtube, verificati daca motorul este la fel cu al Dvs..
La motorul meu exista pe carburator un surub (care este acoperit cu un nit metalic). Daca se indeparteaza metalul acela poti accesa surubul si teoretic mari puterea motorului. Mie since nu mi se pare ca este vreo diferenta, motorul meu e luat second si avea acel dop metalic scos. Pentru ca functioneaza foarte bine nu mi am batut capul sa invart de un surub care l-ar putea deregla.
Salut,
Stiu ca este posibil la motoarele de 139cc, care sunt fabricate dupa 2009 din ce stiu eu. In videoul de pe barcaholic este prezentat un motor mai vechi, evident diferit de al meu. Cat despre functionarea motorului, si al meu merge foarte bine, dar o crestere a puterii cu 30%, sa zicem, si o viteza cu 5-8km/h in plus ar fi binevenita in deplasarile pe Dunare,
-
_Cristi_
- utilizator constant

- Mesaje: 137
- Membru din: 12 Noi 2004, 02:06
- Localitate: Bucuresti
Mesaj
de _Cristi_ » 30 Aug 2018, 12:22
Salut, ai de schimbat jiglerele si cdi-ul. Acesta din urma e compatibil de la Parsun si il gasesti pe la 50-60E. Spor!
<<-!pescuiesc in orice conditii!->>
-
shogunu65
- veteran

- Mesaje: 605
- Membru din: 04 Dec 2013, 12:18
Mesaj
de shogunu65 » 11 Sep 2018, 09:31
_Cristi_ scrie: ↑30 Aug 2018, 12:22
Salut, ai de schimbat jiglerele si cdi-ul. Acesta din urma e compatibil de la Parsun si il gasesti pe la 50-60E. Spor!
Salut. Parsun are 112cm cubi si schema motorului nu este cea prezentata mai sus. Am verificat cu manualul de service. Dar nu imi dau seama daca jiglerele si cdi ul sunt la fel.