
...cu butelia ce are cel putin 3 gauri am lamurit-o , aceea de gaz a scapat (are si arzatorul) , ramane sa aleg intre una facuta dintr-un extinctor si eventual una de la instalatia de aer a vreunui vehicul mare.
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
Sunt de acord cu Radu, intrarea trebuie sa fie diferita de iesire, in plus ar trebui pusa o supapa de sens pe intrare, sa nu vina aerul din butelie inapoi cand compresorul e oprit, dar si un ventil pentru depresurizare, altfel la o repornire, acesta va fi sub presiune si va pleca greu, absorbind si curent mare. Sub rezervor e bine sa-i mai faci o gaura si pui un robinet pentru eliminarea condensului.bogdan82 scrie:Radule, butelia aia se va termina destul repede ... iar cand iti va porni compresorul s-ar putea sa ai o presiune semnificativ mai mare inainte de presostat decat ai in butelie, adica se va crea un cerc vicios, motorul va porni si se va opri prea des si nu-ti va asigura presiunea corecta in butelie(cred ca ma intelegi) ... cam toate compresoarele pt aerografe cu butelie pe care le-am vazut aveau intrarea separata de iesire ...
Dar sunt multi factori - debitul de aer pe care il scoate motorul de frigider, grosimea tevii ... etc ... din astea ... e posibil ca compresorul lui Cartula sa functioneze corect ... daca esti hotarat, incearca sa-l faci cu o singura intrare si vezi cum merge ...
Primul compresor facut de mine si de taica-miu era fara butelie ... prima problema de care m-am lovit a fost condensul - scuipa apa pe aerograf o data pe la 2 min(nu aveam filtru de apa la iesire si pt ca aerul era cald se condesa fix in aerograf), a doua prob a fost temperatura aerului - era prea fierbinte(fiind pe direct, se incalzea motorul prea tare incalzindu-mi aerul destul de mult) si mi se usca vopseaua pe ac si puteam mentine „pata umeda” f putin ...