ce lanseta ?

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

RodBuster
utilizator nou
utilizator nou

ce lanseta ?

Mesaj de RodBuster » 22 Apr 2009, 17:08

salut...as dori sa va cer o parere in privinta achizitionarii unei lansete de pescuit la salau\stiuca...mentionez ca sunt incepator iar partidele mele de pescuit se desfasoara pe lacurile din jurul bucurestiului,de pe mal si cel mai des folosesc ca momeala twisterele...am si o mulineta,donata de un amic o daiwa regal 1500-4i-ABS...iar ca buget sa ma incadrez in 500 ron ...deci ce ma sfatuiti sa imi cumpar ? multam anticipat.

Ionut the carp
veteran
veteran

Mesaj de Ionut the carp » 22 Apr 2009, 19:46

daiwa procyon, tierra, LT(nu stiu daca te incadrezi dar eu cred ca da) V.i.p walleye(daca nu dai cu mai mult de 10gr), XML(cabelas), garbolino resurrection(daca nu depasesti 10-12gr)... mai sunt si altele dar n'am mai pescuit demult cu bete de aici si nu ma pot pronunta

RodBuster
utilizator nou
utilizator nou

Mesaj de RodBuster » 23 Apr 2009, 10:19

Care este lungimea si actiunea ideala pentru pescuitul de pe mal cu twistere...de lanseta asta ce spuneti se preteaza ...Shimano SpeedMaster Spinning 240ML...???

adrignat
veteran
veteran

Mesaj de adrignat » 23 Apr 2009, 11:35

poti incerca cu incredere un garbolino resurrection 2.10 pana in 20 grame.e senzitiva,rapida,usoara si iti mai raman bani de ceva twistere.....parerea mea e ca lanseta asta e peste speed master.
silansetele de la daiwa sunt o alternativa foarte buna.nu te-as sfatui sa te infigi la chestii superscumpe pentru ca e foarte greu sa nimeresti din prima o lanseta potrivita tie.
pescuieste si fa-ti mana cu o lanseta decenta si apoi tragi concluzii

Ionut the carp
veteran
veteran

Mesaj de Ionut the carp » 23 Apr 2009, 15:11