Salut,
Sunt incepator in ale spinning-ului si as vrea sa stiu daca echipamentul care l-am achizitionat la sfaturile celor de la un magazin au fost ok. Azi am testat pe biban e ok... varf sensibil....se scot usor. Intrebarea mea este daca face fata la ceva mai mare gen stiuca 4 kile.
Echipamentul este: Lanseta Daiwa Sweepfire 2.10m, 5-25g, 2buc
Mulineta Daiwa Crossfire 2000A FD
Stima!
Cateva intrebari !
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
Re: Cateva intrebari !
Cei de la magazin te-au sfatuit sa iei echipamentul asta pentru ca probabil, la el te incadrai in banii de care dispuneai. Nu sunt scule prea grozave, dar pentru inceput merge sa scoti chiar si o stiuca de 4 kile...ca nu te vor tine prea mult asta este alta problema...poate pana atunci strangi bani si-ti iei ceva mai de calitate.
Cu Sweepfire acelasi model dau si eu la spinning de cativa ani, n-am avut probleme cu ea ... la biban, stiuca pana in 2 kg si avat tot pana la vreo 2kg a facut fata cu brio, ba chiar ocazional am folosit-o si la stationar, am scos ciortani la 1-2kg ... Mulineta o pescuiesc la stationar si pana acum n-a facut figuri ...
Vremurile frumoase au trecut ...
...la ce va referiti când puneti problema rezistentei lansetei la un peste mai mare ?
Imi cer scuze Radu ca nu am precizat, ma refeream in special la mulineta...Daca omu o sa prinda frecvent stiuci mari de la 4 kile + o se se cam duca dreaqu angrenajele dupa un timp...Crossfire este "slabuta" rau chiar daca este facuta de Daiwa...old_radu scrie:...la ce va referiti când puneti problema rezistentei lansetei la un peste mai mare ?
Stima.
...nu trebuie deloc sa-ti ceri scuze , nu e cazul !
...ai dreptate in ce priveste mulineta si eu sunt de parere ca aceasta este "segmentul" cel mai important in echipamentul de spinning
...acuma sa nu fiu inteles gresit , fiecare are rolul sau determinant , dar parerea mea este ca mulineta este pe primul plan datorita "travaliului" la care este supusa.