Cateva intrebari !

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
bibimixer
utilizator nou
utilizator nou

Cateva intrebari !

Mesaj de bibimixer » 20 Apr 2015, 22:13

Salut,

Sunt incepator in ale spinning-ului si as vrea sa stiu daca echipamentul care l-am achizitionat la sfaturile celor de la un magazin au fost ok. Azi am testat pe biban e ok... varf sensibil....se scot usor. Intrebarea mea este daca face fata la ceva mai mare gen stiuca 4 kile.
Echipamentul este: Lanseta Daiwa Sweepfire 2.10m, 5-25g, 2buc
Mulineta Daiwa Crossfire 2000A FD

Stima!

gyrgy
senior
senior

Re: Cateva intrebari !

Mesaj de gyrgy » 21 Apr 2015, 07:18

Cei de la magazin te-au sfatuit sa iei echipamentul asta pentru ca probabil, la el te incadrai in banii de care dispuneai. Nu sunt scule prea grozave, dar pentru inceput merge sa scoti chiar si o stiuca de 4 kile...ca nu te vor tine prea mult asta este alta problema...poate pana atunci strangi bani si-ti iei ceva mai de calitate.

Maniacs
utilizator constant
utilizator constant

Mesaj de Maniacs » 21 Apr 2015, 10:07

Cu Sweepfire acelasi model dau si eu la spinning de cativa ani, n-am avut probleme cu ea ... la biban, stiuca pana in 2 kg si avat tot pana la vreo 2kg a facut fata cu brio, ba chiar ocazional am folosit-o si la stationar, am scos ciortani la 1-2kg ... Mulineta o pescuiesc la stationar si pana acum n-a facut figuri ...
Vremurile frumoase au trecut ...

old_radu
veteran
veteran

Mesaj de old_radu » 21 Apr 2015, 12:25

...la ce va referiti când puneti problema rezistentei lansetei la un peste mai mare ?

gyrgy
senior
senior

Mesaj de gyrgy » 21 Apr 2015, 18:33

old_radu scrie:...la ce va referiti când puneti problema rezistentei lansetei la un peste mai mare ?