caiac

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

marlin
utilizator nou
utilizator nou

caiac

Mesaj de marlin » 13 Oct 2010, 10:31

sunt incepator , si vreau sa-mi achizitionez un caiac, cine-mi poate da detalii , cam la asta m-am gandit :
http://www.hibiscussport.ro/caiace_bilbao_pescuit.html
, intentionez sa-l folosesc pentru spinning, mai foloseste cineva caiac ?

mersi

kzoli
veteran
veteran

Re: caiac

Mesaj de kzoli » 13 Oct 2010, 10:51

marlin scrie:sunt incepator , si vreau sa-mi achizitionez un caiac, cine-mi poate da detalii , cam la asta m-am gandit :
http://www.hibiscussport.ro/caiace_bilbao_pescuit.html
, intentionez sa-l folosesc pentru spinning, mai foloseste cineva caiac ?

mersi
Eu am avut una asemanatoare, adica http://www.hibiscussport.ro/caiac-Trini ... scuit.html doar barca fara accesori e destul de instabila trebuie invatat si stapanit dupa aceea este floare la ureche. Un inconvenient este ca nu te poti ridica in picioare sa lansezi asa...dupa un timp devine destul de incomod... sunt uni care pescuiesc si la somn din caiac :wink: ...
Este bun ca poti sa te strecori aproape oriunde, si daca este cazul scoti la mal treci de obstacol si pui la apa singur, este foarte usor. Am folosit cam 1 an dupa care am schimbat pe o copaie din fibra, mai lata, mai stabila in care pot sa ma ridic fara sa ajung in apa, vara mai merge o baie dar primavara si toamna nu e placut deloc.

crysst
veteran
veteran

Mesaj de crysst » 13 Oct 2010, 11:07

nici eu personal nu prea am incredere in stabilitatea unu caiac....adica vorba lui kzoli...vara e ok...da spre toamna iarna e chiar naspa sa cazi in apa cu haine groase pe tine...cu caiacu e cam ca si cu motorul...e frumos, e macho, adrenalina da....prea putine roti.

marlin
utilizator nou
utilizator nou

Mesaj de marlin » 13 Oct 2010, 11:15

cum se comporta in curent, se poate "stationa" cu el sau trebuie ancorat