discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
-
r3gurgitat0r
- utilizator nou

Buna si bine v-am gasit! Sunt incepator spre mediu in ale pescuitului si as dori sa ma ajutati cu cateva sfaturi.Imi place sa pescuesc la scobar si la mreana si nu prea stiu ce sa folosesc sa imi fie mai usor...si mai practic.. varga sau telscop?..cam de ce lungime?.....momentan am ceva porcarii...de prin piatza...si ma cam oftica. As dori sa imi achizitionez un telescop ca de 8 m ceva K lumea si nu prea stiu ce.....si de unde...la noi sunt pretzurile exorbitante...si prefer sa iau din piatza si sa le schimb tot la luna decat sa dau 7-8 mil odata la comericantzii din romania.
Apropo nu stiti careva de unde pot sa iau o asemenea varga ....cu 100-120$...sa fie si buna si ieftina
MULTUMESC!SALUTARE
PS: cateva sugestii de plute si fire...K lumea...pt scobar si mreana...la astea kiar is afon...

noob
-
Dreamer
- Moderator

-
salut
pentru mreana si scobar iti recomand o lanseta de bologneza de minim 6 m; gasesti la noi si la preturi mai mici(un exemplu ar fi Goldstar venus fibre parca ) .
firul folosit depinde f mult de talia pestiilor din raul unde pescuiesti.
eu folosesc in general la scobar un 0.10-0.14 max si la mreana poate creste diametrul pana la 0.18 daca is mrene mari.
plute....incearca cele cu chila de inox, corpul bombat si care sa suporte min 1 gram de plumb.
fir intins

-
Adi_
- veteran

la scobar poti incerca o telescopica Cardinal de 7m. e carbon si nu e prea scumpa. se gaseste la gipo.
"Marea taina a existentei umane nu consta in a trai, ci in a sti pentru ce traiesti" - Dostoievski
-
Jean Scurtu
Daca esti incepator e mai bine sa-ti ei un bat fix de 7-9m(telescopic).
E un pic mai dificil sa pescuiesti cu o bolognese la scobar daca nu ai facut-o pana acum.
Altceva cred ca faci ceva confuzii ,cand spui "varga",telescop".