reiau o mai veche discutie cu un alt subiect. intr-o zi fatidica de 22 septembrie dimineata orbecaind prin dormitor am calcat pe un bat asezat strategic culcat. s-a rupt 30 cm mai sus de imbinare, pe tip, pana in primul inel.
aveti cea mai mica idee ce se poate face?
am mai umblat eu ieri la el, am facut pe dracu' in patru, n-am nervii necesari sa dau detalii acum.
Multumesc frumos!
bat rupt
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
-
- utilizator constant
- Mesaje: 144
- Membru din: 12 Aug 2004, 13:19
- Localitate: Bucuresti
mai bine imi trag gloante in tampla sau comand un bat nou. am luat batul asta cu bafta cum a zis Eugen, dar numai bafta n-am avut sa ma bucur de el. sa fac comanda pentru un varf, stau x luni sa ajunga la un pret fabulos. nu e o solutie, eu ma refeream la reparat. oricum multumesc frumos de sfat.
Numai bine!
Numai bine!
Todi,todi scrie:mai bine imi trag gloante in tampla sau comand un bat nou. am luat batul asta cu bafta cum a zis Eugen, dar numai bafta n-am avut sa ma bucur de el. sa fac comanda pentru un varf, stau x luni sa ajunga la un pret fabulos. nu e o solutie, eu ma refeream la reparat. oricum multumesc frumos de sfat.
Numai bine!
Cred ca te pot ajuta ca sa ai batul cum era inainte de a-l rupe.Depinde ce -ti va conveni.Intai iti voi da niste informatii de care ai nevoie si anume ca un bat nou(GL2HSR1021S) costa $185 +taxa locala(8,25% in Texas) + transportul,iar daca vrei sa cumperi numai blank-ul te costa $125 +transportul si nu se vinde numai varful ci amandoua.
I-am sunat pe cei de la G. LOOMIS ,le-am explicat situatia si mi-au spus ca te costa $50 ,dar trebuie sa trimiti batul aici in U.S.A.,si vei primi un bat nou.
Socoteste ce e mai bine pentru tine , eu locuind in Houston te voi ajuta fara a-mi plati mie nimic extra ci doar cat costa batul si expedierea.
Imi pare rau de ghinionul tau si daca cele comunicate de mine te pot ajuta cumva da-mi de stire.
Jean Scurtu
Necazul invata pe om...
Anul asta 2004 am rupt 3, da, trei bete. Doar unul s-a rupt fara sa-l fortez eu, simplu, pe aruncare, s-a frant la vreo 6-7 cm de la imbinare(exact ca batul prezentat pe forum). La asta am schimbat spitul(tronsonul de varf).
Al doilea, de musca de la varf vreo 20 de cm. Pe asta l-am reparat si merge perfect, desi este de musca. Am introdus o tija de otel ff elastica si subtire atat in varf cat si in cotor. Apoi am lipit cu rasina epoxidica pe interior. Evident pe etape...in prima faza tija am lipit-o de cotor si apoi dupa uscare, pe tija am introdus portiunea rupta....Nici nu se vede si nu se simpte. Evident ca acel varf este cu ceva mai rigid. Portiunea de imbinare este de cca 8 cm, dar poate fii simai scazuta...
Al treilea nu va spun.
In mag. de pescuit exista varfuri de carbon care pot fii folosite pentru repararea dupa modul prezentat mai sus. Totul este sa mergi cu batul rupt la mag. sau sa masori diam. interior al portiunii rupte astfel incat sa mai incapa si epoxidicu intre tija si varful(tronsonul rupt).
Tot in mag. sunt si varfuri ff fine din carbon plin, BLECTORI, sau ceva de genul, care au 40-50 cm, diam la capatul subtire este sub 1mm, iar la cap gros 3-4mm. Sunt excelente in a remedia astfel de rupturi mai ales in portiunea de varf a tronsonului de varf=batul trei de mai sus. Asa l-am remediat, cu blector. Avantajul este ca fata de o tija de otel este mai usor, mai elastic, in cazul cand se incovoaie peste limita de elasticitate se rupe, nu ramane asa, INDOIT ca si otelul(nu are memorie), se gaseste intro plaja de marimi pentru toate varfurile de betele de spin sau musca(vezi dimensiunile de mai sus pt blector).
Sper ca m-am facut inteles si am fost de ajutor.
Sfaturi: 1. Nu va da-ti betele la altii
2. Nu va para rau dupa un vobler, deci mai bine rupeti firu
3. Nu scurtati batul ca sa intre in portbagaj
4. Nu puneti fir textil pe bete fine(UL, L)
Si altele pe care cred ca le ve-ti descoperii cu......" rupturile"
Anul asta 2004 am rupt 3, da, trei bete. Doar unul s-a rupt fara sa-l fortez eu, simplu, pe aruncare, s-a frant la vreo 6-7 cm de la imbinare(exact ca batul prezentat pe forum). La asta am schimbat spitul(tronsonul de varf).
Al doilea, de musca de la varf vreo 20 de cm. Pe asta l-am reparat si merge perfect, desi este de musca. Am introdus o tija de otel ff elastica si subtire atat in varf cat si in cotor. Apoi am lipit cu rasina epoxidica pe interior. Evident pe etape...in prima faza tija am lipit-o de cotor si apoi dupa uscare, pe tija am introdus portiunea rupta....Nici nu se vede si nu se simpte. Evident ca acel varf este cu ceva mai rigid. Portiunea de imbinare este de cca 8 cm, dar poate fii simai scazuta...
Al treilea nu va spun.
In mag. de pescuit exista varfuri de carbon care pot fii folosite pentru repararea dupa modul prezentat mai sus. Totul este sa mergi cu batul rupt la mag. sau sa masori diam. interior al portiunii rupte astfel incat sa mai incapa si epoxidicu intre tija si varful(tronsonul rupt).
Tot in mag. sunt si varfuri ff fine din carbon plin, BLECTORI, sau ceva de genul, care au 40-50 cm, diam la capatul subtire este sub 1mm, iar la cap gros 3-4mm. Sunt excelente in a remedia astfel de rupturi mai ales in portiunea de varf a tronsonului de varf=batul trei de mai sus. Asa l-am remediat, cu blector. Avantajul este ca fata de o tija de otel este mai usor, mai elastic, in cazul cand se incovoaie peste limita de elasticitate se rupe, nu ramane asa, INDOIT ca si otelul(nu are memorie), se gaseste intro plaja de marimi pentru toate varfurile de betele de spin sau musca(vezi dimensiunile de mai sus pt blector).
Sper ca m-am facut inteles si am fost de ajutor.
Sfaturi: 1. Nu va da-ti betele la altii
2. Nu va para rau dupa un vobler, deci mai bine rupeti firu
3. Nu scurtati batul ca sa intre in portbagaj
4. Nu puneti fir textil pe bete fine(UL, L)
Si altele pe care cred ca le ve-ti descoperii cu......" rupturile"