@adiwolf
asa este, ai dreptate.
cum am mai spus, noi suntem 2 pe o gonflabila de 3.30, si cu yamaha de 6cp, abia reusea sa iasa din apa sa gliseze.
dupa care m-am dus direct la 9.9cp si acum e altceva.
si pe dunare si in delta.
conteaza mult si tipul elicei, dar asta este o alta discutie ...
Barcuta si motor
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
@adiwolf:
parerea mea ca ar trebui sa glisezi cu o gonflabila de 2.7m si cu 6cp
evidnet depinde de greutate si incarcarea barcii de reglajul trimului
eu spre exemplu cu portabote 12 si 6cp glisez si cu 2 pers mai usoare.. (ex 150kg)
cum spunea si romica.. daca ai posiblitatea unei chile rigide, sau macar semirigide.. clar face diferenta...
parerea mea ca ar trebui sa glisezi cu o gonflabila de 2.7m si cu 6cp
evidnet depinde de greutate si incarcarea barcii de reglajul trimului
eu spre exemplu cu portabote 12 si 6cp glisez si cu 2 pers mai usoare.. (ex 150kg)
cum spunea si romica.. daca ai posiblitatea unei chile rigide, sau macar semirigide.. clar face diferenta...
vlade,
nu compara Porta Bote al tau cu o gonflabila cu chila tot gonflabila.
pur si simplu nu suporta comparatie sunt doua lucruri total diferite.
amicul meu are o baracuda de 2.4m cu motor suzuky de 6cp pe ea si el are o greutate cam de 70kg => intra in glisaj aproape instantaneu.
acelasi amic,dar pe o baracuda de 2.7m (asta e barca mea), cu acelasi motor => abia daca intra in glisare (trebuie sa se pozitioneze central,...etc)
eu, pe barca de 2.7m cu motorul de 6cp => never,forever glisaj
la aceste teste, barca de 2.7 a fost umflata beton, asta ca sa nu mai existe suspiciuni si comentarii.
o chila rigida este incontestabil muuult mai buna, insa.....
@danb
glisare = alunecare pe suprafata apei
adica in loc sa impingi apa cu barca,datorita puterii motorului barca se ridica pe suprafata apei si aluneca, chila ei taind apa - o explicatie cam empirica dar sper sa intelegi
diferentele sunt imense
nu compara Porta Bote al tau cu o gonflabila cu chila tot gonflabila.
pur si simplu nu suporta comparatie sunt doua lucruri total diferite.
amicul meu are o baracuda de 2.4m cu motor suzuky de 6cp pe ea si el are o greutate cam de 70kg => intra in glisaj aproape instantaneu.
acelasi amic,dar pe o baracuda de 2.7m (asta e barca mea), cu acelasi motor => abia daca intra in glisare (trebuie sa se pozitioneze central,...etc)
eu, pe barca de 2.7m cu motorul de 6cp => never,forever glisaj
la aceste teste, barca de 2.7 a fost umflata beton, asta ca sa nu mai existe suspiciuni si comentarii.
o chila rigida este incontestabil muuult mai buna, insa.....
@danb
glisare = alunecare pe suprafata apei
adica in loc sa impingi apa cu barca,datorita puterii motorului barca se ridica pe suprafata apei si aluneca, chila ei taind apa - o explicatie cam empirica dar sper sa intelegi
diferentele sunt imense

ai dreptate asa am testat si eu zookul de 6cp cu un amic cu un tender 3.20 (parca) si mergea de nu avea aer... glisa fara prb...cu tot cu omul care statea pe botu' barcii:)adiwolf scrie:amicul meu are o baracuda de 2.4m cu motor suzuky de 6cp pe ea si el are o greutate cam de 70kg => intra in glisaj aproape instantaneu.
altfel chila rigida e de preferat
