Sunt relativ incepator in lumea rapitorilor, de mai mult timp ma tenteaza mulinetele/lansetele de baitcast, insa ce am vazut pana acum toate mulinetele sunt cu manerul la dreapta, lansarea se face cu mana dreapta iar imediat dupa se schimba lanseta in mana stanga. Sau sa iau unul pentru mana stanga?
Baitcasting
Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Sorin, Moderatori
Baitcasting
Salut,
Sunt relativ incepator in lumea rapitorilor, de mai mult timp ma tenteaza mulinetele/lansetele de baitcast, insa ce am vazut pana acum toate mulinetele sunt cu manerul la dreapta, lansarea se face cu mana dreapta iar imediat dupa se schimba lanseta in mana stanga. Sau sa iau unul pentru mana stanga?
Voi cum faceti?
- hunting_fish
- veteran

Eu mi-am adus din USA special o mulineta cu manivela pe partea stanga, sa pot pescui normal. Americanii insa sunt mai ciudati, ei lanseaza cu mana dreapta, apoi muta lanseta in mana stanga. Bineinteles ca multiplicatorul are manivela pe dreapta. Nu stiu ce gasesc ei interesant in toata treaba asta, eu o gasesc ca o complicaciune.
Stima!

Stima!
...... ><(((@> .......
-
Ionut the carp
- veteran

Ionut_crapul. Vrei sa deschizi iar o polemica veche? DAIWA vs. SHIMANO. Micule Gerula ce esti!
Si cum in Romania 1+1 face 3, eu propun AbuGarcia Ambassadeur C4 5601. Mai ales daca se vrea a se pescui cu naluci mari [jerk, glider, etc.] Si pretul zice tot. Sa nu mai zic de Sweden, inox, alea-alea.
Howgh!
Si cum in Romania 1+1 face 3, eu propun AbuGarcia Ambassadeur C4 5601. Mai ales daca se vrea a se pescui cu naluci mari [jerk, glider, etc.] Si pretul zice tot. Sa nu mai zic de Sweden, inox, alea-alea.
Howgh!
-
Ionut the carp
- veteran