pescarul amator,un nou inceput.

Lista de discutii libera, pe teme de pescuit la rapitori sau aspecte colaterale.

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

APSHD
veteran
veteran

Mesaj de APSHD » 26 Mai 2011, 21:32

Nemernic scrie:ionutz, nu te mai obosi degeaba :wink: ... omu a intrat la caterinca..... probabil de pe vreun alt forum :)

maryo, da tati.... niste mamaliga-n wobler merge de minune la obletii tai :wink:

Chiar crezi?
Mai sunt si pescari incepatori de buna credinta .
Dupa felul in care a formulat intrebarile cred ca este un om corect si de bun simt si sunt convins ca ar trebui ajutat.

maryo
utilizator nou
utilizator nou

Mesaj de maryo » 27 Mai 2011, 14:27

Azi am fost la un magazin de pescuit si am vazut niste lansete destul de bune dupa cum mi-z zis vanzatorul,dar inca nu vreau sa imi iau teapa cu vreo lanseta,asa ca mai astept ideile dumneavoastra pentru cam ce fel de lanseta ,mulineta si vobler mi-ar trebui la clean.
Ms ionutz13 ca mi-ai raspuns :wink:

Nemernic
veteran
veteran

Re: pescarul amator,un nou inceput.

Mesaj de Nemernic » 27 Mai 2011, 14:40

maryo scrie:In vobler mai pun momeala ceva?
Mi-ar trebui o alta lanseta cu mulineta ?Voblerul va trebui legat direct de fir ?
APSHD scrie: Dupa felul in care a formulat intrebarile cred ca este un om corect si de bun simt si sunt convins ca ar trebui ajutat.
APSHD .... :oops: .... asa zici tu ? ... Daca totusi insisti :lol1: .... invata-l tu, APSHD, sa puna momeala'n vobler :headbash: si mai spune-i daca tu folosesti mulineta la lanseta ..... ce sa zic ?! .. Spor ! :mrgreen:
Help a man when he is in trouble, and he will remember you when he is in trouble again...

maryo
utilizator nou
utilizator nou

Mesaj de maryo » 27 Mai 2011, 14:56

dupa cum vad,numele tau semnifica ceea ce esti si in realitate :lol:!
Omule eu am venit aicea sa cer niste pareri,iar daca tu nu ai asa ceva nu trebuie sa scrii si sa razi despre altii numai pt ca esti veteran!