facultatea de spinning
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
Ai exagerat al naibii de mult. La noi deja exista si e gratis! Pe bune!!!Busta scrie:Dincolo (Anglia , Canada , Irlanda de nord ,Scotia , Tarile scandinave , Germania etc.) chiar sunt "scoli" pentru incepatori la fly fishing si se dau si examene ptr permisul de pescuit , din pacate la noi o sa fie peste vreo 100 de ani ( am cam exagerat) - din pacate la noi nu se invata cum sa pescuiesti numai se invata al dracului de repede cum sa braconezi cu cativa "frati" la un pahar de vodca
In urma cu 15-16 ani, un nene (Tomescu) mai in varsta mi-a aratat ce este cu twisterele...si cum se face cu ele, pe Pantelimon, intr-un noiembrie....la niste bibani cocosati
Cu totii avem , sau am avut profesorul/profesorii nostri... asa ca cei ce nu aveti profesori...se pare ca acum sunt ceva disponibilitati...
Pentru mine, ca si pentru multi dintre forumisti, si "rapitori.ro" este o scoala... un loc de unde s-au putut afla tehnici noi, informatii....pareri despre una-alta.
desigur pentru cei ce deprind mai greu , nu ar fi o idee rea..niste meditatii... la materiile respective.
Fir intins!
sper sa raman mereu "student" si sa nu cred ca stiu tot.
Cu totii avem , sau am avut profesorul/profesorii nostri... asa ca cei ce nu aveti profesori...se pare ca acum sunt ceva disponibilitati...
Pentru mine, ca si pentru multi dintre forumisti, si "rapitori.ro" este o scoala... un loc de unde s-au putut afla tehnici noi, informatii....pareri despre una-alta.
desigur pentru cei ce deprind mai greu , nu ar fi o idee rea..niste meditatii... la materiile respective.
Fir intins!
sper sa raman mereu "student" si sa nu cred ca stiu tot.
pentru unii este un hobby, pentru altii o pasiune; pentru mine, pescuitul este o stare...