am si eu o rugaminte catre colegii de prin tara care pastoresc sau participa direct la oranduirea economica a asociatiilor de pescari din care fac parte.
Se poate sa postati aici structura bugetului pe care se bazeaza asociatia din care faceti parte?
nu ma intereseaza cifre (desi n-ar strica macar niste procente) ci categoriile de venituri si cheltuieli pe care le aveti (cat mai detaliat posibil)
ca idee as vrea ceva de genul asta:
Venituri:
Principale:
-cotizatii
-....
-etc.
Secundare:
-taxe si tarife
-amenzii
-.......
-.......
-etc.
Cheltuieli
Principale:
- paza
- administratie
-.......
-......
-etc.
Secundare
-comunicatii
-papetarie-birotica
-combustibili
-intretinere parc auto
-........
-......
Sper ca intelegeti despre ce vorbesc. Multumesc anticipat.
buget asociatie
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
- kingofbeasts
- veteran
- Mesaje: 2873
- Membru din: 20 Mar 2008, 16:58
- Localitate: sibiu
- Contact:
Re: buget asociatie
ia ce inghesuiala! sa nu'si rupa vreunul gatul in imbulzeala asta, doamne feri!
@king: chiar crezi ca se va intampla?

@king: chiar crezi ca se va intampla?

- kingofbeasts
- veteran
- Mesaje: 2873
- Membru din: 20 Mar 2008, 16:58
- Localitate: sibiu
- Contact:
Re: buget asociatie
nu , dar omul e dator sa incerce. 

Re: buget asociatie
Datele de jos reprezinta schita de buget APC 21 pe 2012. Fiind totusi un document intern, nu am sa trec cifre absolute, ci procente.
Cine vrea sa stie mai mult, poate astepta bilantul 2011 (nu mai e mult), pentru ca nu ne-am propus cresterea numarului de membri peste cei 2.000, inregistrati in 2011
Venituri: 100 %
Principale:
-cotizatii 80 %
-sponsorizari 10 %
-plasamente bancare 4 %
- 2 % 4 %
- altele 2 %
Secundare:
-taxe si tarife 0 % (nu percepem taxe pentru lacul Snagov)
-amenzi 0 % ( nu avem baza legala sa aplicam amenzi)
- Arbitraj A ( a se vedea corespondenta cu cifra B, de la cheltuieli)
Cheltuieli
Principale:
- paza (echipe de voluntari) - costul actiunilor cca 10% din buget
- populari la Snagov 10 %
- cheltuieli de functionare asociatie (contabilitate, sait, utilitati etc) cca 10 %
- salarii (suntem toti voluntari) 0 %
- birotica, rechizite, imprimate, IT, cartela telefon etc 5 %
- cheltuieli cu deplasarile pentru PG-uri 10 %
- alte cheltuieli cu lacul Snagov (chirie barci, combustibili, amenajari) 5 %
- finantare actiuni la Dunare, in Delta, etc. 7-8 %
- actiuni umanitare 5 %
- achizitii dedicate activitatii de baza (dorim inca o barca cu motot pt.
patrulari) 12 %
- altele 5 %
- fond de rezerva 12 %
- altele 3-4 %
- Arbitraj B
Deci, arbitrajul nu are influenta (A = B)
Cam asta este.
Daca se depaseste planul, 50 % din depasire merge la fondul de rezerva, iar restul la "proiectul Snagov".
Daca vreti si valori absolute, retineti ca la nivelul anului 2011, am incasat in medie 43,88 lei/pers., deoarece avem cotizatii diferentiate si anumite gratuitati (cazuri sociale). Anul acesta a pornit cam la fel.
Multumit ?
Scuze de intarziere cu raspunsul, dar nu am fost pe net cateva ore .
Cine vrea sa stie mai mult, poate astepta bilantul 2011 (nu mai e mult), pentru ca nu ne-am propus cresterea numarului de membri peste cei 2.000, inregistrati in 2011
Venituri: 100 %
Principale:
-cotizatii 80 %
-sponsorizari 10 %
-plasamente bancare 4 %
- 2 % 4 %
- altele 2 %
Secundare:
-taxe si tarife 0 % (nu percepem taxe pentru lacul Snagov)
-amenzi 0 % ( nu avem baza legala sa aplicam amenzi)
- Arbitraj A ( a se vedea corespondenta cu cifra B, de la cheltuieli)
Cheltuieli
Principale:
- paza (echipe de voluntari) - costul actiunilor cca 10% din buget
- populari la Snagov 10 %
- cheltuieli de functionare asociatie (contabilitate, sait, utilitati etc) cca 10 %
- salarii (suntem toti voluntari) 0 %
- birotica, rechizite, imprimate, IT, cartela telefon etc 5 %
- cheltuieli cu deplasarile pentru PG-uri 10 %
- alte cheltuieli cu lacul Snagov (chirie barci, combustibili, amenajari) 5 %
- finantare actiuni la Dunare, in Delta, etc. 7-8 %
- actiuni umanitare 5 %
- achizitii dedicate activitatii de baza (dorim inca o barca cu motot pt.
patrulari) 12 %
- altele 5 %
- fond de rezerva 12 %
- altele 3-4 %
- Arbitraj B
Deci, arbitrajul nu are influenta (A = B)
Cam asta este.
Daca se depaseste planul, 50 % din depasire merge la fondul de rezerva, iar restul la "proiectul Snagov".
Daca vreti si valori absolute, retineti ca la nivelul anului 2011, am incasat in medie 43,88 lei/pers., deoarece avem cotizatii diferentiate si anumite gratuitati (cazuri sociale). Anul acesta a pornit cam la fel.
Multumit ?
Scuze de intarziere cu raspunsul, dar nu am fost pe net cateva ore .
- kingofbeasts
- veteran
- Mesaje: 2873
- Membru din: 20 Mar 2008, 16:58
- Localitate: sibiu
- Contact:
Re: buget asociatie
stiam ca mai multe asociatii s-au laudat de-a lungul timpului cu transparenta totala dar se pare ca nu-i chiar asa. eu vroiam doar sa compar structura bugetului AJVPS Sibiu cu structura altor bugete de asociatii sa vad cat de eficient s-au cheltuit banii pe la noi in trecut si ce putem face sa eficientizam bugetul pentru viitoarea APS Sibiu.
nu ma intereseaza banii pe care ii castiga si ii cheltuie alte asociatii ci doar ce tipuri de venituri au si ce tipuri de cheltuieli.
ps. multumesc pentru raspuns Cezar
nu ma intereseaza banii pe care ii castiga si ii cheltuie alte asociatii ci doar ce tipuri de venituri au si ce tipuri de cheltuieli.

ps. multumesc pentru raspuns Cezar
Re: buget asociatie
La noi in Asociatie cotizatia este de 80 de lei .
30 de lei merg la STAT pentru permise .
25-30 de lei cheltuieli de Asociatie : salar contabil + cel care elibereaza permisele cu salar minim pe economie , cheltuieli cu paza + controalele pa apele arondate de noi , concursuri de pescuit al membrilor nostri (cheltuirli suportate in totalitate de Asociatie) , ecologizari , deplasari la Minister la Bucuresti , chirie minima pentru spatiu 500 de lei /luna .
20 de lei ramin pentru populare cu peste.
30 de lei merg la STAT pentru permise .
25-30 de lei cheltuieli de Asociatie : salar contabil + cel care elibereaza permisele cu salar minim pe economie , cheltuieli cu paza + controalele pa apele arondate de noi , concursuri de pescuit al membrilor nostri (cheltuirli suportate in totalitate de Asociatie) , ecologizari , deplasari la Minister la Bucuresti , chirie minima pentru spatiu 500 de lei /luna .
20 de lei ramin pentru populare cu peste.