ARROW E MORT?
Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori
-
- veteran
- Mesaje: 877
- Membru din: 14 Oct 2004, 19:15
ARROW E MORT?
salut ,am facut un topic nou pe arrow forum in legatura cu o mulineta cormoran maxx10pi( cu probleme) si nu mi-a raspuns nimeni din firma.
stiti cumva forumul e demo ?
in principiu e vorba de o mulineta noua
(cormoran maxx10pi pret 2 200 000) ,care fara sa fie scoasa in teren ,la accelerari de turatie ,caraie ,asa ceva nu am vazut niciodata .
gestionarul magazinului arrow ,mi-a spus ca singura solutie e service -ul ,dar mi se pare stupid ,mai ales ca am mai avut scule in service si prestatia a fost minima.
stiti cumva forumul e demo ?
in principiu e vorba de o mulineta noua
(cormoran maxx10pi pret 2 200 000) ,care fara sa fie scoasa in teren ,la accelerari de turatie ,caraie ,asa ceva nu am vazut niciodata .
gestionarul magazinului arrow ,mi-a spus ca singura solutie e service -ul ,dar mi se pare stupid ,mai ales ca am mai avut scule in service si prestatia a fost minima.
walleye
-
- veteran
- Mesaje: 2592
- Membru din: 08 Iun 2005, 19:57
- Localitate: Bucuresti
-
- veteran
- Mesaje: 9294
- Membru din: 06 Mai 2004, 13:08
- Localitate: Rm. Valcea
- Contact:
-
- senior
- Mesaje: 466
- Membru din: 30 Sep 2005, 17:44
- Mugurstefan
- veteran
- Mesaje: 1026
- Membru din: 23 Noi 2004, 22:52
- Localitate: Timisoara
Re: ARROW E MORT?
Daca e cumparata din magazin si se constata defecte la ea in primele zile tre' sa ti-o skimbe.adrian frunza scrie:salut ,am facut un topic nou pe arrow forum in legatura cu o mulineta cormoran maxx10pi( cu probleme) si nu mi-a raspuns nimeni din firma.
stiti cumva forumul e demo ?
in principiu e vorba de o mulineta noua
(cormoran maxx10pi pret 2 200 000) ,care fara sa fie scoasa in teren ,la accelerari de turatie ,caraie ,asa ceva nu am vazut niciodata .
gestionarul magazinului arrow ,mi-a spus ca singura solutie e service -ul ,dar mi se pare stupid ,mai ales ca am mai avut scule in service si prestatia a fost minima.
Omul ala de la tejghea ori nu stie ori nu vrea.
In mod normal trebuia sa scrie o constatare prin certificatul de garantie si s-o trimita la Sediul firmei.
Iar tu sa primesti inapoi o mulineta noua cu scuzele de rigoare .
Nu stiu exact in cate zile, (poate 7) , in orice caz o vizita de consult pe la OPC nu strica.
Se spune ca SISTEMUL e bun dar Poporul e rau. Ganditi altfel: poporul e asa cum e ganditi un sistem pentru el !
Mugur Dixit !
Mugur Dixit !
MariusC ar putea sa-ti raspunda cel mai bine la problema,probabil e in concediu...eu zic sa te duci la magazin inainte de te duce la OPC si sa-i spui vanzatorului ce ai de gand sa faci in continuare daca problema ta nu are rezolvare.
In primul rand ti-ai tras singur o mare tzeapa cumparand o mulineta de 2.2 mil lei din comert,mai ales Cormoran,stiind ca poti comanda un Daiwa sau un Shimano adus de afara.
In primul rand ti-ai tras singur o mare tzeapa cumparand o mulineta de 2.2 mil lei din comert,mai ales Cormoran,stiind ca poti comanda un Daiwa sau un Shimano adus de afara.
Michael va recomanda Regulamentul forumului
arrow
Stimate domn, ne cerem scuze pentru intarzierea raspunsului nostru, colegul meu care se ocupa de internet este in concediu.
Din ce spuneti, mulineta are o defectiune iar eu nu vad nici o problema in rezolvarea acestei situatii, probabil, daca ne sunati pana acum totul era rezolvat.
Va rog contactati-ma la tel. 021.2210690 (9.00-17.00) - Gheorghe Popa - Arrow International
Din ce spuneti, mulineta are o defectiune iar eu nu vad nici o problema in rezolvarea acestei situatii, probabil, daca ne sunati pana acum totul era rezolvat.
Va rog contactati-ma la tel. 021.2210690 (9.00-17.00) - Gheorghe Popa - Arrow International
-
- veteran
- Mesaje: 877
- Membru din: 14 Oct 2004, 19:15
salut.multumesc de raspuns .azi stau si eu acasa si incerc sa rezolv problema .
concret ,gestionarul mi-a spus ca solutia e trimiterea in service ,problems .
ce sa rezolve service-ul ? aici e o problema de angrenaj ,care deja cred ca are mari probleme ,e inadmisibil la o mulineta noua,care nu a vazut apa , care nu a lucrat deloc in sarcina .in plus nu am incredere in mesterul vostru avand in vedere experienta anterioara.
cand am prezentat gestionarului varianta altei mulinete cu plata diferentei de pret ,a spus ca trebuie telefon de la sefi de la bucuresti .oricum mi-a scazut total interesul pt maxx10 pi ,frumoasa dar nefiabila .cu cormoran chronos am avut probleme ,i-am facut o piesa in frana pe spate ,dar o schingiui de 3 ani si inca face fata .
in concluzie ,astept un raspuns cu varianta care imi rezolva problema si bineinteles telefonul la bacau la gestionar,care nu misca nimic fara voi.
multumesc
concret ,gestionarul mi-a spus ca solutia e trimiterea in service ,problems .
ce sa rezolve service-ul ? aici e o problema de angrenaj ,care deja cred ca are mari probleme ,e inadmisibil la o mulineta noua,care nu a vazut apa , care nu a lucrat deloc in sarcina .in plus nu am incredere in mesterul vostru avand in vedere experienta anterioara.
cand am prezentat gestionarului varianta altei mulinete cu plata diferentei de pret ,a spus ca trebuie telefon de la sefi de la bucuresti .oricum mi-a scazut total interesul pt maxx10 pi ,frumoasa dar nefiabila .cu cormoran chronos am avut probleme ,i-am facut o piesa in frana pe spate ,dar o schingiui de 3 ani si inca face fata .
in concluzie ,astept un raspuns cu varianta care imi rezolva problema si bineinteles telefonul la bacau la gestionar,care nu misca nimic fara voi.
multumesc
walleye