ARROW E MORT?

Lista de discutii libera, pe teme de pescuit la rapitori sau aspecte colaterale.

Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori

Scrie răspuns
adrian frunza
veteran
veteran
Mesaje: 877
Membru din: 14 Oct 2004, 19:15

ARROW E MORT?

Mesaj de adrian frunza » 25 Aug 2006, 11:21

salut ,am facut un topic nou pe arrow forum in legatura cu o mulineta cormoran maxx10pi( cu probleme) si nu mi-a raspuns nimeni din firma.
stiti cumva forumul e demo ?
in principiu e vorba de o mulineta noua
(cormoran maxx10pi pret 2 200 000) ,care fara sa fie scoasa in teren ,la accelerari de turatie ,caraie ,asa ceva nu am vazut niciodata .
gestionarul magazinului arrow ,mi-a spus ca singura solutie e service -ul ,dar mi se pare stupid ,mai ales ca am mai avut scule in service si prestatia a fost minima.
walleye

Ionut the carp
veteran
veteran
Mesaje: 2592
Membru din: 08 Iun 2005, 19:57
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Ionut the carp » 25 Aug 2006, 11:25

cred ca sunt in concediu...cum adica service?? sa ti-o schimbe...in garantie ce scrie??

andrei-ovidiu
veteran
veteran
Mesaje: 9294
Membru din: 06 Mai 2004, 13:08
Localitate: Rm. Valcea
Contact:

Mesaj de andrei-ovidiu » 25 Aug 2006, 12:42

din experienta mea cu firmele europene, stiu ca no. 1 la mulinete era D.A.M si la bete Cormoran! s-ar putea sa nu fi facut o alegere buna, sau poate sa fie doar o intamplare, un defect de fabricatie! da-le un telefon, o rezolvi mai repede :!:

georgelucius
senior
senior
Mesaje: 466
Membru din: 30 Sep 2005, 17:44

Mesaj de georgelucius » 25 Aug 2006, 16:28

o tzeapa de 2 200 000 lei?
greu de suportat

Avatar utilizator
Mugurstefan
veteran
veteran
Mesaje: 1026
Membru din: 23 Noi 2004, 22:52
Localitate: Timisoara

Re: ARROW E MORT?

Mesaj de Mugurstefan » 25 Aug 2006, 21:27

adrian frunza scrie:salut ,am facut un topic nou pe arrow forum in legatura cu o mulineta cormoran maxx10pi( cu probleme) si nu mi-a raspuns nimeni din firma.
stiti cumva forumul e demo ?
in principiu e vorba de o mulineta noua
(cormoran maxx10pi pret 2 200 000) ,care fara sa fie scoasa in teren ,la accelerari de turatie ,caraie ,asa ceva nu am vazut niciodata .
gestionarul magazinului arrow ,mi-a spus ca singura solutie e service -ul ,dar mi se pare stupid ,mai ales ca am mai avut scule in service si prestatia a fost minima.
Daca e cumparata din magazin si se constata defecte la ea in primele zile tre' sa ti-o skimbe.
Omul ala de la tejghea ori nu stie ori nu vrea.
In mod normal trebuia sa scrie o constatare prin certificatul de garantie si s-o trimita la Sediul firmei.
Iar tu sa primesti inapoi o mulineta noua cu scuzele de rigoare .
Nu stiu exact in cate zile, (poate 7) , in orice caz o vizita de consult pe la OPC nu strica.
Se spune ca SISTEMUL e bun dar Poporul e rau. Ganditi altfel: poporul e asa cum e ganditi un sistem pentru el !
Mugur Dixit !

Avatar utilizator
Michael
Moderator
Moderator
Mesaje: 4177
Membru din: 28 Iun 2004, 05:25
Localitate: Timisoara

Mesaj de Michael » 26 Aug 2006, 12:06

MariusC ar putea sa-ti raspunda cel mai bine la problema,probabil e in concediu...eu zic sa te duci la magazin inainte de te duce la OPC si sa-i spui vanzatorului ce ai de gand sa faci in continuare daca problema ta nu are rezolvare.
In primul rand ti-ai tras singur o mare tzeapa cumparand o mulineta de 2.2 mil lei din comert,mai ales Cormoran,stiind ca poti comanda un Daiwa sau un Shimano adus de afara.
Michael va recomanda Regulamentul forumului

MariusC
senior
senior
Mesaje: 362
Membru din: 05 Aug 2004, 12:13
Localitate: Bucuresti

arrow

Mesaj de MariusC » 28 Aug 2006, 13:50

Stimate domn, ne cerem scuze pentru intarzierea raspunsului nostru, colegul meu care se ocupa de internet este in concediu.
Din ce spuneti, mulineta are o defectiune iar eu nu vad nici o problema in rezolvarea acestei situatii, probabil, daca ne sunati pana acum totul era rezolvat.
Va rog contactati-ma la tel. 021.2210690 (9.00-17.00) - Gheorghe Popa - Arrow International

adrian frunza
veteran
veteran
Mesaje: 877
Membru din: 14 Oct 2004, 19:15

Mesaj de adrian frunza » 01 Sep 2006, 11:04

salut.multumesc de raspuns .azi stau si eu acasa si incerc sa rezolv problema .
concret ,gestionarul mi-a spus ca solutia e trimiterea in service ,problems .
ce sa rezolve service-ul ? aici e o problema de angrenaj ,care deja cred ca are mari probleme ,e inadmisibil la o mulineta noua,care nu a vazut apa , care nu a lucrat deloc in sarcina .in plus nu am incredere in mesterul vostru avand in vedere experienta anterioara.
cand am prezentat gestionarului varianta altei mulinete cu plata diferentei de pret ,a spus ca trebuie telefon de la sefi de la bucuresti .oricum mi-a scazut total interesul pt maxx10 pi ,frumoasa dar nefiabila .cu cormoran chronos am avut probleme ,i-am facut o piesa in frana pe spate ,dar o schingiui de 3 ani si inca face fata .
in concluzie ,astept un raspuns cu varianta care imi rezolva problema si bineinteles telefonul la bacau la gestionar,care nu misca nimic fara voi.
multumesc
walleye

Scrie răspuns