AGVPS - ASOCIATIE DE VANATORI
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
AGVPS - ASOCIATIE DE VANATORI
Deschid acest topic pentru a face public o magarie care este tinuta ascunsa de autoritatile responsabile de pescuit pentru a favoriza aceasta ultima forma de organizare comunista numita AGVPS din Romania.
Pe parcursul discutiilor vom publica toate documentele privind infiintarea si evolutia acestei caracatite care a pus mana pe un fabulos patrimoniu pe care il folosesc o mana de invartiti, oameni politici, fosti ofiteri de securitate si alti potentati.
Pentru inceput va postez prevederile din cateva documente:
Legea 103/1996, privind fondul cinegetic a fost ultimul act normativ care a stabilit regimul juridic al AGVPS, prin mentiunea clara ca AGVPS infiintata prin decret de comunisti, se transforma in uniune de organizatii de vanatori. Asfel la art. 4 si 5 din L.103/1996 se prevede:
Art.4 Gestionarea fondului de vânătoare se atribuie de către autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură organizaţiilor vânătoreşti legal constituite din România, afiliate Asociaţiei Generale a Vânătorilor şi Pescarilor Sportivi din România, Regiei Naţionale a Pădurilor, unităţilor de cercetare ştiinţifică cu profil cinegetic din România, denumite, în sensul prezentei legi, gestionari ai fondurilor de vânătoare.
Art. 5. - (1) Organizaţiile vânătoreşti, constituite pe principiul liberei asocieri a vânătorilor, sunt organizaţii nonprofit, au personalitate juridică, patrimoniu distinct şi sunt reprezentate la nivel naţional şi internaţional de Asociaţia Generală a Vânătorilor şi Pescarilor Sportivi din România.
La art. 48 se specifica:
Art. 48. - Asociaţia Generală a Vânătorilor şi Pescarilor Sportivi din România îşi va adapta statutul propriu la prevederile prezentei legi, dar nu mai târziu de un an de la publicarea acesteia în Monitorul Oficial al României.
Acest demers legislativ a facut obiectul unei dispute in Instantele de judecata solutionat printr-o Decizie irevocabila a CSJ prin care s-a decis ca AGVPS trebuia sa se transforme in uniune de asociatii de vanatori.
Acest lucru este prevazut si in statutul agvps care la art, 1 spune:
" AGVPS succesoare de drept a UGVR infiintata in1919 ......reorganizata ca AGVPS prin Decretul 211/1948si ca AGVPS prin HCM 3126/1953, institutionalizata ca atare prin prevederile actelor normative adoptate ulterior in legatura cu vanatoarea, pescuitul si regimul armelor, definite expresprin prevederile L.26/1976 si ale L.103/1996, republicata, este mentinuta in functie prin efectul inscrierii in registrele speciale si este recunoscuta ca fiind de utilitate publica prin HG 259/2001. (Primul registru in care s-a inscris este la Judecatoria sect. 2 in anul 2000)
Nu exista nici un act normativ (ultimul fiind L103/1996) care sa ateste obligativitatea asociatiilor de pescari sa se afilieze la AGVPS. Este evident ca numita se foloseste abuziv de dreptul de a practica pescutul sportiv, nefiind asociatie de drept privat, asa cum sustine si a si retinut in Decizia sa CSJ (ICCJ).
FNPSR a demarat procedurile privind demascarea acestei excrocherii prin notificarea ANPA de a anula toate autorizatiile date AJVPS-urilor si vom continua demersurile pana la solutionarea acestei megaexcrocherii care se numeste AGVPS din Romania.
Pe parcursul discutiilor vom publica toate documentele privind infiintarea si evolutia acestei caracatite care a pus mana pe un fabulos patrimoniu pe care il folosesc o mana de invartiti, oameni politici, fosti ofiteri de securitate si alti potentati.
Pentru inceput va postez prevederile din cateva documente:
Legea 103/1996, privind fondul cinegetic a fost ultimul act normativ care a stabilit regimul juridic al AGVPS, prin mentiunea clara ca AGVPS infiintata prin decret de comunisti, se transforma in uniune de organizatii de vanatori. Asfel la art. 4 si 5 din L.103/1996 se prevede:
Art.4 Gestionarea fondului de vânătoare se atribuie de către autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură organizaţiilor vânătoreşti legal constituite din România, afiliate Asociaţiei Generale a Vânătorilor şi Pescarilor Sportivi din România, Regiei Naţionale a Pădurilor, unităţilor de cercetare ştiinţifică cu profil cinegetic din România, denumite, în sensul prezentei legi, gestionari ai fondurilor de vânătoare.
Art. 5. - (1) Organizaţiile vânătoreşti, constituite pe principiul liberei asocieri a vânătorilor, sunt organizaţii nonprofit, au personalitate juridică, patrimoniu distinct şi sunt reprezentate la nivel naţional şi internaţional de Asociaţia Generală a Vânătorilor şi Pescarilor Sportivi din România.
La art. 48 se specifica:
Art. 48. - Asociaţia Generală a Vânătorilor şi Pescarilor Sportivi din România îşi va adapta statutul propriu la prevederile prezentei legi, dar nu mai târziu de un an de la publicarea acesteia în Monitorul Oficial al României.
Acest demers legislativ a facut obiectul unei dispute in Instantele de judecata solutionat printr-o Decizie irevocabila a CSJ prin care s-a decis ca AGVPS trebuia sa se transforme in uniune de asociatii de vanatori.
Acest lucru este prevazut si in statutul agvps care la art, 1 spune:
" AGVPS succesoare de drept a UGVR infiintata in1919 ......reorganizata ca AGVPS prin Decretul 211/1948si ca AGVPS prin HCM 3126/1953, institutionalizata ca atare prin prevederile actelor normative adoptate ulterior in legatura cu vanatoarea, pescuitul si regimul armelor, definite expresprin prevederile L.26/1976 si ale L.103/1996, republicata, este mentinuta in functie prin efectul inscrierii in registrele speciale si este recunoscuta ca fiind de utilitate publica prin HG 259/2001. (Primul registru in care s-a inscris este la Judecatoria sect. 2 in anul 2000)
Nu exista nici un act normativ (ultimul fiind L103/1996) care sa ateste obligativitatea asociatiilor de pescari sa se afilieze la AGVPS. Este evident ca numita se foloseste abuziv de dreptul de a practica pescutul sportiv, nefiind asociatie de drept privat, asa cum sustine si a si retinut in Decizia sa CSJ (ICCJ).
FNPSR a demarat procedurile privind demascarea acestei excrocherii prin notificarea ANPA de a anula toate autorizatiile date AJVPS-urilor si vom continua demersurile pana la solutionarea acestei megaexcrocherii care se numeste AGVPS din Romania.
ART. 15
Deţinătorii de autorizaţii de pescuit pot fi:
a) persoane juridice cu profil piscicol sau care au prevăzute în statut activităţi piscicole;
b) institute, centre şi staţiuni de cercetare din domeniul piscicol;
c) asociaţii care desfăşoară şi activităţi piscicole;
d) asociaţii de pescari sportivi;
e) persoane fizice care au atestată calitatea de pescar profesionist
Deţinătorii de autorizaţii de pescuit pot fi:
a) persoane juridice cu profil piscicol sau care au prevăzute în statut activităţi piscicole;
b) institute, centre şi staţiuni de cercetare din domeniul piscicol;
c) asociaţii care desfăşoară şi activităţi piscicole;
d) asociaţii de pescari sportivi;
e) persoane fizice care au atestată calitatea de pescar profesionist
Afirmatia apsalba este anihilata de art.15!
FNPSR a demarat procedurile privind demascarea acestei excrocherii prin notificarea ANPA de a anula toate autorizatiile date AJVPS-urilor si vom continua demersurile pana la solutionarea acestei megaexcrocherii care se numeste AGVPS din Romania.
Oricum legea 192/2001 are un continut diferit de prevederile ordinului!
Cum un ordin de ministru nu poate modifica legea in prezent ne aflam intr-o brambureala de neimaginat! l
Legea spune;
ART. 13
(1) Dreptul de pescuit în bazinele piscicole naturale aparţine statului şi se atribuie de către administratorii resurselor acvatice vii, în conformitate cu prevederile prezentei legi."
(2) Atribuirea dreptului de pescuit se face prin autorizare de către administratorii fondului piscicol.
(3) Exercitarea pescuitului se face în baza unui permis nominal eliberat de persoanele juridice autorizate.
ART. 15
Deţinătorii de autorizaţii de pescuit pot fi:
a) persoane juridice cu profil piscicol sau care au prevăzute în statut activităţi piscicole;
b) institute, centre şi staţiuni de cercetare din domeniul piscicol;
c) asociaţii care desfăşoară şi activităţi piscicole;
d) asociaţii de pescari sportivi;
e) persoane fizice care au atestată calitatea de pescar profesionist.
Gestionarea fondului piscicol care aparţine domeniului public al statului, cu excepţia zonei administrate de Administraţia Rezervaţiei Biosferei "Delta Dunării" şi a celei administrate de Regia Naţională a Pădurilor, se înfiinţează Compania Naţională de Administrare a Fondului Piscicol, instituţie publică cu personalitate juridică, cu caracter financiar şi comercial, cu finanţare extrabugetară, în subordinea autorităţii publice centrale care răspunde de pescuit şi acvacultură.
Ce lege a modificat aceste competente? Un ordin? O afirmatie facuta la o sedinta? Sa fim seriosi!
FNPSR a demarat procedurile privind demascarea acestei excrocherii prin notificarea ANPA de a anula toate autorizatiile date AJVPS-urilor si vom continua demersurile pana la solutionarea acestei megaexcrocherii care se numeste AGVPS din Romania.
Oricum legea 192/2001 are un continut diferit de prevederile ordinului!
Cum un ordin de ministru nu poate modifica legea in prezent ne aflam intr-o brambureala de neimaginat! l
Legea spune;
ART. 13
(1) Dreptul de pescuit în bazinele piscicole naturale aparţine statului şi se atribuie de către administratorii resurselor acvatice vii, în conformitate cu prevederile prezentei legi."
(2) Atribuirea dreptului de pescuit se face prin autorizare de către administratorii fondului piscicol.
(3) Exercitarea pescuitului se face în baza unui permis nominal eliberat de persoanele juridice autorizate.
ART. 15
Deţinătorii de autorizaţii de pescuit pot fi:
a) persoane juridice cu profil piscicol sau care au prevăzute în statut activităţi piscicole;
b) institute, centre şi staţiuni de cercetare din domeniul piscicol;
c) asociaţii care desfăşoară şi activităţi piscicole;
d) asociaţii de pescari sportivi;
e) persoane fizice care au atestată calitatea de pescar profesionist.
Gestionarea fondului piscicol care aparţine domeniului public al statului, cu excepţia zonei administrate de Administraţia Rezervaţiei Biosferei "Delta Dunării" şi a celei administrate de Regia Naţională a Pădurilor, se înfiinţează Compania Naţională de Administrare a Fondului Piscicol, instituţie publică cu personalitate juridică, cu caracter financiar şi comercial, cu finanţare extrabugetară, în subordinea autorităţii publice centrale care răspunde de pescuit şi acvacultură.
Ce lege a modificat aceste competente? Un ordin? O afirmatie facuta la o sedinta? Sa fim seriosi!
Cu tot respectul, legea din care citezi a fost modificata. Citeste forma actuala a legii pe:http://www.anpa.ro/Resurse/Legislatie/LEGE%20192.doc. O sa observi ca art. 13 a fost modificat substantial si dreptul de pescuit se atribuie de ANPA.
Art. 15 este clar;sunt asociatii de pescuit, dar ele fac pescuit comercial. Pentru pescuitul sportiv este definita in clar persoana juridica, in speta asociatia de pescari sportivi. Art. 15 este general si se refera si la pescuitul sportiv si la cel comercial. Legislatia secundara le diferentiaza pe fiecare prin cele 2 ordine care reglementeaza pescuitul sportiv si cel comercial. Ideal ar fi ca pescuitul sportiv sa aiba lege proprie.
Ideea topicului este ca AGVPS este, prin lege (Legea 103/1996), asociatie de vanatori. Incearca sa combati acest lucru.
Art. 15 este clar;sunt asociatii de pescuit, dar ele fac pescuit comercial. Pentru pescuitul sportiv este definita in clar persoana juridica, in speta asociatia de pescari sportivi. Art. 15 este general si se refera si la pescuitul sportiv si la cel comercial. Legislatia secundara le diferentiaza pe fiecare prin cele 2 ordine care reglementeaza pescuitul sportiv si cel comercial. Ideal ar fi ca pescuitul sportiv sa aiba lege proprie.
Ideea topicului este ca AGVPS este, prin lege (Legea 103/1996), asociatie de vanatori. Incearca sa combati acest lucru.
Foarte simplu. Capitalistii te cred pe cuvant, nu pe documente. Basca faptul ca pescarii nu au fost in stare sa se organizeze. Lucru pe care l-am subliniat si nu inteleg aceasta rezistenta la organizarea pescuitului, culmea din partea pescarilor.
Daca ai avea documentele pe care le am eu, ai constata ca din beneficiarii acestei caracatite poti sa faci 2 guverne din fosti ministri si demnitari, din toate partidele politice aflate sau nu la guvernare, basca alti mahari ca Tiriac, printul Sturza si alti Bitneri si Petrachi.
Ia de exemplu HG 259/2001. Desi CSJ retine in mod irevocabil ca AGVPS este persoana juridica de drept public, lucru sustinut si de AGVPS in cererea de inscriere la Judecatoria sect. 2, Nastase zice ce este persoana juridica de drept privat. De aici incolo s-a mers pe nebagare de seama. S-a bagat de seama si au aflat si altii. Vezi si HG 487/2001. Nici nu apucase sa se usuce cerneala pe HG 259, cand Nastase trece palatul Elenei Lupescu din domeniul public al statului in domeniul privat al statului si il vende numitei (la care era si presedinte) cu 54.400 USD (860mp suprafata ocupata,1030 mp suprafata desfasurata), basca 2600 mp teren cu 100.000 USD. Pretul acum in zona ajunge pana la 3-4.000 EUR/mp (este vorba de sediul din Bucuresti, Calea Mosilir 128, la intersectia cu bulevardul Carol, fost Rosetti).
Nu inteleg din partea ta (decat daca esti unul din beneficiarii acestei constructii) ardoarea cu care continui sa le tii partea, de parca ar fi maica Tereza. Nu sunt decat o gasca de ticalosi, mascati in domni, de care se va alege praful. O vorba din batrani spune: ce vine usor, usor se duce.
Daca ai avea documentele pe care le am eu, ai constata ca din beneficiarii acestei caracatite poti sa faci 2 guverne din fosti ministri si demnitari, din toate partidele politice aflate sau nu la guvernare, basca alti mahari ca Tiriac, printul Sturza si alti Bitneri si Petrachi.
Ia de exemplu HG 259/2001. Desi CSJ retine in mod irevocabil ca AGVPS este persoana juridica de drept public, lucru sustinut si de AGVPS in cererea de inscriere la Judecatoria sect. 2, Nastase zice ce este persoana juridica de drept privat. De aici incolo s-a mers pe nebagare de seama. S-a bagat de seama si au aflat si altii. Vezi si HG 487/2001. Nici nu apucase sa se usuce cerneala pe HG 259, cand Nastase trece palatul Elenei Lupescu din domeniul public al statului in domeniul privat al statului si il vende numitei (la care era si presedinte) cu 54.400 USD (860mp suprafata ocupata,1030 mp suprafata desfasurata), basca 2600 mp teren cu 100.000 USD. Pretul acum in zona ajunge pana la 3-4.000 EUR/mp (este vorba de sediul din Bucuresti, Calea Mosilir 128, la intersectia cu bulevardul Carol, fost Rosetti).
Nu inteleg din partea ta (decat daca esti unul din beneficiarii acestei constructii) ardoarea cu care continui sa le tii partea, de parca ar fi maica Tereza. Nu sunt decat o gasca de ticalosi, mascati in domni, de care se va alege praful. O vorba din batrani spune: ce vine usor, usor se duce.