Sa vin sau nu la Open?

discutii despre competitiile de pescuit la rapitori

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
pikeman
veteran
veteran

Re: Sa vin sau nu la Open?

Mesaj de pikeman » 25 Ian 2013, 22:48

unde bre, ca nu mo sunat ALA :lol: :lol: :lol: :evil: chiar asa am ajuns :( :lol:

P.S. zavera am pasat dorintele tale la "Pe apa" probabil te anunta ei ce si cum :P

marcel gheorghita
senior
senior

Mesaj de marcel gheorghita » 26 Ian 2013, 09:44

@Cipic: oamenii au mai multi sau mai putini bani, dar sa stii ca daca stii cum sa-i cheltui, iti ajung pentru toate. Eu sunt inginer, am copil mic, am o rata la apartament, in franci elvetieni....dar sunt zile cand muncesc si cate 12-14 ore/zi pentru un ban in plus, pe langa salariu. Am noroc ca nevasta imi intelege pasiunea, si atata timp cat nu iau bani din casa (uneori mai iau, ca nu ajunge bugetul), totul e ok.
@Zavera - vino la Sarulesti si Valea Argovei, ca sunt aproape, si ai sa vezi ca atunci cand stai la o bere cu baietii, chiar cu unii pe care nu-i cunosti, uiti de toate problemele...aaa, inca ceva, stai pe langa moldoveni, ca astia fac caterinca, si pe mal, si pe apa.... :headbash:

Adelin
Moderator
Moderator

Mesaj de Adelin » 26 Ian 2013, 12:10

marcel gheorghita scrie:.aaa, inca ceva, stai pe langa moldoveni, ca astia fac caterinca, si pe mal, si pe apa.... :headbash:
...ma, pe astia din neamu' lu' Ion creanga i-as lua acasa! Atata umor nu vezi nici la teatru de comedie.Io cand vin pe drum de la concursuri am tot felul de flash-uri cu greselile pe care le-am facut, cu ce am mai invatat nou, dar cele mai multe is cu perlele scoase de moldoveni nostri...si rad cu lacrimi tot drumu' de imi trece si somnu'. :lol:
Is de departe cei mai faini! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nici nu stiu sa zic care e mai tare din ei....ca toti is beton! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Când crezi ca sti pescuit apare ceva si iti da peste cap toate teoriile...
WSB CLUB

Adelin