Radare

orice subiect de discutie pe orice tema, mai putin pescuitul rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Avatar utilizator
dorupau
junior
junior
Mesaje: 80
Membru din: 09 Ian 2008, 00:34
Localitate: valcea
Contact:

Mesaj de dorupau » 24 Noi 2008, 22:20

Contestatiile ce privesc camerele fixe din Valcea, nu se pot castiga. Se pare ca si-au pus la punct toate certificarile. Eu am incercat... si am pierdut. Tot cu 79 km/h, la Gura Vaii. Asta este. Stiam de ea dar am uitat :evil:

Avatar utilizator
adiwolf
veteran
veteran
Mesaje: 4638
Membru din: 14 Ian 2006, 16:32
Localitate: Rm.Valcea

Mesaj de adiwolf » 24 Noi 2008, 22:59

deh ma,lasa ca asa iti trebuie,alta data sa mai pleci fara mine la pescuit. :twisted: :lol: :lol:
si ti-am tot zis sa iti cumperi naiba un detector,sa imi zici cand e ziua ta,poate iti fac eu unul cadou :lol: :lol:

cei care a-ti luat amenda,de unde era pozata masina??din fata sau din spate??

Avatar utilizator
Michael
Moderator
Moderator
Mesaje: 4177
Membru din: 28 Iun 2004, 05:25
Localitate: Timisoara

Mesaj de Michael » 25 Noi 2008, 08:16

adiwolf scrie: si ti-am tot zis sa iti cumperi naiba un detector,sa imi zici cand e ziua ta,poate iti fac eu unul cadou :lol: :lol:
ma-ntreb, oare acele camere fixe sunt detectate de catre detectorul de radar?
ori doar pe gps se vad?
Michael va recomanda Regulamentul forumului

Avatar utilizator
SorinM13
senior
senior
Mesaje: 477
Membru din: 13 Feb 2007, 13:18
Localitate: Sibiu

Mesaj de SorinM13 » 25 Noi 2008, 10:18

adiwolf scrie:
cei care a-ti luat amenda,de unde era pozata masina??din fata sau din spate??
din spate

Avatar utilizator
Tavi
veteran
veteran
Mesaje: 5834
Membru din: 22 Ian 2005, 17:13
Localitate: Sibiu

Mesaj de Tavi » 25 Noi 2008, 10:27

Michael scrie:
adiwolf scrie: si ti-am tot zis sa iti cumperi naiba un detector,sa imi zici cand e ziua ta,poate iti fac eu unul cadou :lol: :lol:
ma-ntreb, oare acele camere fixe sunt detectate de catre detectorul de radar?
ori doar pe gps se vad?
Da, pe alea din zona Valcea le vede detectorul, lucreaza in banda K, la fel ca radarele mobile de pe masinile de politie.
Diferenta e ca detectorul te anunta mai tarziu in cazul camerelor, probabil "semnalul" e mai slab, tre sa ai reflexe bune si sa nu mergi cu viteza prea mare.
Daca o arzi cu peste 100 in localitate :shock: nu cred ca mai ai timp sa reduci suficient.
Oricum sunt puse panouri de avertizare inainte, daca ai detector si casti un pic ochii nu ar trebui sa ai probleme. :wink:
I count stuff all day at work, why would I do that when I am fishing?
Musca 13

Aur
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 2
Membru din: 24 Noi 2008, 13:10

Mesaj de Aur » 25 Noi 2008, 12:40

Buna ziua,

Multumesc pentru raspunsurile primite...au fost multe si cu idei interesante.

Obiectiuni ce as putea sa le am ?
SIMPLU: una esentiala:
EU NU am vazut agentul constatator la fata...astfel incat pot spune ca :
- nu s-a legitimat
- nu s-a prezentat cu documentul ce atesta faprtul ca poate lucra pe masina respectiva
- nu a stabuilit un proces verbal in momentul savarsirii contraventiei
- de unde sa stiu ca era el???? Putea ca in acea masina a politiei sa fie un alt agent iar pe hirtia primita sa fie doar semnatura agentului constatator. Ori in acest caz s-ar putea sa fie viciu de procedura iar procesul verbal nul.
In plus :
- nu stiu daca radarul a fost calibrat corespunzator
- nu stiu daca mi s-au luat poze din secunda in secunda (minim 10 cadre) pentru a stabili evolutia vitezei masinii.

Si uitati si o anulare in instanta a unei amenzi...mi mi s-a parut interesant motivul.
http://politiarutiera.ro/images/video/a ... amenda.pdf


Iata si documentele legii ce pot si de ajutor celor interesati
INSTRUCÅ¢IUNI PENTRU COMBATEREA RADARELOR

1. În momentul în care poliţistul vă opreşte pentru depăşirea vitezei, la cererea dvs., el TREBUIE să aibă asupra lui şi să vă prezinte: certificatul de omologare a aparatului radar de către Biroul Român de Metrologie Legală, buletinul de verificare metrologică în termen de valabilitate respectiv 12 luni de la data efectuării verificării şi autorizaţia de operator radar pentru cel care vă încheie procesul-verbal. Lipsa oricăruia din aceste documente trebuie prevăzută de dvs. la rubrica „alte menţiuni" şi este caz de nulitate absolută a procesului-verbal.

2. Poliţiştii nu au voie să meargă cu radarul mobil oprit şi să-l pornească atunci când dvs. sunteţi foarte aproape de el. Aparatul radar, conform normelor metrologice, are o funcţie de autotestare care se face automat la fiecare pornire a aparatului. Cât timp în partea stângă jos a fotografiei apare litera „T" aparatul radar nu şi-a terminat autotestarea şi conform normelor măsurătorile nu pot reprezenta probe pentru aplicarea legislaţiei rutiere (mai apare şi o dungă albă care este exact peste ultima cifră din viteza prevăzută pe mijlocul fotografiei). De asemenea, tot conform normelor metrologice, poliţiştii nu au voie să folosească aparatul radar scos de pe suport deoarece nu se respectă unghiul de incidenţă şi nici nu au voie sa folosească un paravan pe care să-l ridice la apropierea autovehiculului.

3. Aparatul radar de tip staţionar nu poate fi amplasat în apropierea unei surse puternice de radiaţii electromagnetice, adică un stâlp de radio, televiziune, telefonie mobilă sau, cel mai des, o instalaţie electrică de înaltă tensiune. Normele pentru proiectarea şi amplasarea unei locuinţe prevăd pentru evitarea poluării electromagnetice amplasarea locuinţei la cel puţin 200m de o reţea electrică de înaltă tensiune. Deci, aparatul radar trebuie să fie cel puţin la 200m de instalaţia electrică de înaltă tensiune, în afara câmpului electromagnetic. Aparatul radar staţionar are lungimea fasciculului de 400-500m. Dacă acest fascicul este îndreptat spre instalaţia electrică de înaltă tensiune în timpul măsurării ceea ce se poate determina foarte uşor din fotografie, atunci distanţa la care trebuie să fie amplasat aparatul radar staţionar creşte până la 400-500m funcţie de unghi.

4. Dacă în fotografiile depuse în instanţă drept probe de către Poliţie apar mai multe autovehicule simultan, verificaţi în toate fotografiile distanţa dintre dvs. şi celelalte autovehicule. Daca aceasta scade de la prima fotografie la a doua, atunci nu dvs. aveaţi viteza cea mare din toate şi este clar că se încalcă normele metrologice care prevăd că măsurătorile nu pot constitui probe dacă circulă simultan mai multe autovehicule şi nu se poate determina CLAR autovehiculul vizat.

5. Ordonanţa 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor prevede că agentul care constată contravenţia se numeşte agent constatator. Agentul constatator este şi cel care aplică sancţiunea, altfel procesul-verbal este lovit de nulitate absolută. Deci, dacă un agent constată contravenţia, dar procesu-verbal este întocmit de un alt agent (situaţia în care se transmite viteza prin staţie), procesul-verbal este nul, nu are nici o valoare şi în urma contestaţiei dvs. instanţa îl va anula, va anula şi amenda şi punctele.

6. Ordonanţa 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor prevede că agentul constatator are obligaţia să aducă la cunoştinţa contravenientului că are dreptul de a avea sau nu obiecţiuni pe care să le înscrie la rubrica „alte menţiuni" sub sancţiunea nulităţii procesului-verbal. Deci, dacă la rubrica „alte menţiuni" nu este completat nimic, atunci procesul-verbal este nul de drept şi instanţa îl va anula şi va anula şi amenda şi punctele.

7. Camerele digitale amplasate pe drumuri nu sunt omologate de Biroul Român de Metrologie Legală (BRML) şi nu pot fi folosite pentru determinarea vitezei legale, ci doar pentru probarea unei depăşiri neregulamentare, trecerea pe roşu la semafor şi altele de acest gen. Sistemul omologat de BRML este principiul buclei inductive: în asfalt sunt amplasaţi doi senzori electromagnetici la o distanţă de 5 metri unul de celălalt. La trecerea prin dreptul primului senzor acesta imprimă autovehiculului o amprentă magnetică unică. La trecerea prin dreptul celui de-al doilea senzor acesta calculează viteza şi dacă este mai mare decât cea legală, trimite comanda către camera digitală care face fotografia din spate. Camerele care sunt prevăzute cu buclă inductivă sunt doar 6 din cele 49 amplasate până în prezent şi ele se află pe DN1 la: Balotesti, Ciolpani, Puchenii Mari, Barcanesti, Comarnic, Sinaia. Camerele digitale din oraşe niciuna nu are buclă inductivă. Se observă foarte uşor care camere au şi bucle inductive prin faptul că, pe fiecare sens, în dreptul camerelor respective lipite de asfalt, în exteriorul asfaltului, sunt două porţiuni de beton de circa 30cm/15cm, la circa 5m una de cealaltă, în care sunt încastraţi senzorii.

LEGISLATIE:

NORMA DE METROLOGIE LEGALĂ NML 021 – 05 "Aparate pentru măsurarea vitezei de circulaţie a autovehiculelor (cinemometre-radare)"
-publicată în Monitorul Oficial nr. 1102bis din 07.12.2005-

1 Domeniu de aplicare
1.1 Prezenta normă de metrologie legală stabileşte cerinţele metrologice şi tehnice pe care trebuie să le îndeplinească cinemometrele care funcţionează pe principiul efectului Doppler în domeniul microundelor (cinemometre radar), utilizate de poliţia rutieră la măsurarea vitezei de circulaţie a autovehiculelor pe drumurile publice.
Prezenta normă de metrologie legală se referă atât la cinemometrele radar care funcţionează numai în regim staţionar, cât şi la cinemometrele radar care funcţionează şi în regim staţionar şi în regim de deplasare a autovehiculului pe care sunt instalate (autovehicul de patrulare).
1.2 Pentru a putea fi introduse pe piaţă, puse în funcţiune sau utilizate în măsurările de interes public, cinemometrele radar prevăzute la punctul 1.1 trebuie să îndeplinească atât cerinţele metrologice şi tehnice prevăzute în prezenta normă, cât şi cerinţele aplicabile din norma de metrologie legală NML 001-05 "Cerinţe metrologice şi tehnice comune mijloacelor de măsurare supuse controlului metrologic legal".
[…]
3.2.3 Cinemometrul, sau fiecare bloc funcţional în carcasă proprie, trebuie să fie prevăzut cu o etichetă care să conţină cel puţin următoarele inscripţionări:
- tipul, seria şi anul de fabricaţie a blocului respectiv;
- denumirea (sau marca comercială) firmei producătoare;
- tipul şi seria de fabricaţie a blocurilor cu care funcţionează, în cazul în care acestea nu sunt interschimbabile;
- marca metrologică de model (în conformitate cu specificaţiile din certificatul de aprobare de model), dacă aceasta nu este inscripţionată în alt loc.
Aceste inscripţionări trebuie să fie marcate lizibil şi astfel încât să nu poată fi şterse.
[…]
3.2.6 Cinemometrul trebuie să fie prevăzut cu o funcţie de autotestare, care să poată pune în evidenţă orice defect sau dereglare funcţională, ce pot avea influenţă asupra exactităţii de măsurare.
Această funcţie trebuie să fie activată automat la fiecare punere în funcţiune a cinemometrului, având şi posibilitatea de a fi activată manual de către operator, ori de câte ori se consideră necesar. În cazul depistării unor defecte sau dereglări funcţionale, acestea vor fi semnalate iar funcţionarea cinemometrului va fi blocată.
3.3.3 […] Discriminatorul de direcţie împreună cu alte mijloace suplimentare (cu care este dotat, prin construcţie, cinemometrul) trebuie să asigure identificarea sigură a autovehiculului a cărui viteză este măsurată şi în cazul în care acesta nu se află singur în raza de măsurare a cinemometrului. Dacă acest lucru nu este posibil, cinemometrul trebuie să anuleze rezultatul măsurării în cazul în care două sau mai multe autovehicule cu viteze diferite traversează simultan fasciculul de radiaţie.
[…]
3.5 Cerinţe tehnice funcţionale specifice blocului înregistrator
3.5.1 Înregistrările efectuate trebuie să cuprindă cel puţin următoarele:
- data şi ora la care a fost efectuată măsurarea;
- valoarea vitezei măsurate;
- sensul de deplasare a autovehiculului;
- faptul că a fost efectuată autotestarea (conform. 3.2.6);
- imaginea autovehiculului, din care să poată fi pus în evidenţă numărul de înmatriculare al acestuia.
3.5.2 Atât în cazul utilizării unui aparat de fotografiat, cât şi a unei camere de luat vederi, trebuie să fie asigurată corespondenţa dintre direcţia de propagare a fasciculului de radiaţie emis de antenă şi axa optică a aparatului de fotografiat (sau a camerei de luat vederi). Aceasta poate fi realizată printr-un sistem mecanic (permiţând numai rotirea simultană a celor două elemente) sau, dacă acest lucru nu este posibil, prin respectarea strictă a operaţiunilor de aliniere descrise în manualul de utilizare.
3.5.3 Dacă cinemometrul este destinat şi pentru funcţionarea pe timp de noapte, blocul de înregistrare trebuie să fie dotat cu un sistem de iluminare de tip "blitz" (în cazul utilizării aparatelor de fotografiat) sau cu un reflector în infraroşu, dacă este utilizată o cameră de vederi sensibilă şi în acest spectru. Aceste sisteme de iluminare trebuie să asigure efectuarea unor înregistrări clare, cu respectarea cerinţelor specificate la pct. 3.5.1.
3.6 Cerinţe tehnice funcţionale specifice blocului de prelucrare şi afişare
3.6.1 Blocul de prelucrare şi afişare trebuie să afişeze valorile măsurate ale vitezelor auto-vehiculelor aflate în trafic, precum şi viteza proprie de deplasare a autovehiculului de patrulare (în cazul utilizării acestuia în regim de deplasare). Reciclarea măsurării poate fi efectuată manual sau automat. În cazul reciclării manuale a măsurării, valoarea afişată a vitezei măsurate trebuie să se păstreze până la următoarea declanşare manuală a măsurării.
[…]
3.8 Alte cerinţe
3.8.1 Funcţionarea corectă a cinemometrelor instalate pe autovehicule, trebuie să nu fie afectată de funcţionarea altor aparate aflate la bordul acestora şi de condiţiile existente în mod normal pe autovehicul.
3.8.2 Amplasarea cinemometrelor care funcţionează în regim staţionar trebuie făcută astfel încât să se evite poziţionarea lor în apropierea surselor puternice de radiaţii electromagnetice (emiţătoare de radio sau televiziune, linii electrice de înaltă tensiune, etc.).
4 Cerinţe privind utilizarea cinemometrelor
4.1 Cinemometrele trebuie întreţinute, transportate, instalate şi utilizate în strictă conformitate cu prevederile manualului de utilizare aprobat. Operatorii au obligaţia de a se asigura în legătură cu corecta instalare şi funcţionare a cinemometrelor şi de a nu le utiliza dacă există dubii în ceea ce priveşte corectitudinea efectuării măsurărilor.
4.2 Măsurările şi înregistrările care constituie probe pentru aplicarea prevederilor legislaţiei rutiere în vigoare, trebuie să fie efectuate numai de către operatori calificaţi. Instruirea operatorilor se va efectua în conformitate cu reglementările specifice în vigoare, elaborate de instituţia abilitată să deţină şi să utilizeze cinemometrele.
4.3 Cinemometrele vor putea fi utilizate legal numai dacă au fost verificate metrologic, au fost marcate şi sigilate în conformitate cu prevederile prezentei norme şi sunt însoţite de buletine de verificare metrologică în termen de valabilitate.
4.4 Măsurările efectuate cu ajutorul cinemometrelor nu pot constitui probe pentru aplicarea legislaţiei rutiere dacă nu sunt respectate cerinţele 4.1...4.3 din prezenta normă, precum şi în următoarele cazuri:
- dacă măsurările au fost efectuate în condiţii de ceaţă, ploaie, ninsoare sau furtună;
- dacă cinemometrul este destinat numai utilizării în regim staţionar, iar măsurările au fost efectuate cu cinemometrul în mişcare;
- dacă, în momentul măsurării, în raza de măsurare a aparatului se deplasează simultan mai multe autovehicule, iar autovehiculul vizat nu poate fi pus clar în evidenţă.


ORDONANŢA 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor

CAPITOLUL II: Constatarea contraventiei
Art. 15
(1) Contraventia se constata printr-un proces-verbal incheiat de persoanele anume prevazute in actul normativ care stabileste si sanctioneaza contraventia, denumite in mod generic agenti constatatori.
(2) Pot fi agenti constatatori: primarii, ofiterii si subofiterii din cadrul Ministerului de Interne, special abilitati, persoanele imputernicite in acest scop de ministri si de alti conducatori ai autoritatilor administratiei publice centrale, de prefecti,
presedinti ai consiliilor judetene, primari, de primarul general al municipiului Bucuresti, precum si de alte persoane prevazute in legi speciale.
(3) Ofiterii si subofiterii din cadrul Ministerului de Interne constata contraventii privind: apararea ordinii publice; circulatia pe drumurile publice; regulile generale de comert; vanzarea, circulatia si transportul produselor alimentare si nealimentare, tigarilor si bauturilor alcoolice; alte domenii de activitate stabilite prin lege sau prin hotarare a Guvernului.
Art. 16
(1) Procesul-verbal de constatare a contraventiei va cuprinde in mod obligatoriu: data si locul unde este incheiat; numele, prenumele, calitatea si institutia din care face parte agentul constatator; datele personale din actul de identitate, inclusiv codul numeric personal, ocupatia si locul de munca ale contravenientului; descrierea faptei contraventionale cu indicarea datei, orei si locului in care a fost savarsita, precum si aratarea tuturor imprejurarilor ce pot servi la aprecierea gravitatii faptei si la evaluarea eventualelor pagube pricinuite; indicarea actului normativ prin care se stabileste si se sanctioneaza contraventia; indicarea societatii de asigurari, in situatia in care fapta a avut ca urmare producerea unui accident de circulatie; posibilitatea achitarii in termen de 48 de ore a jumatate din minimul amenzii prevazute de actul normativ, daca acesta prevede o asemenea posibilitate; termenul de exercitare a caii de atac si organul la care se depune plangerea.
(6) In situatia in care contravenientul este persoana juridica in procesul-verbal se vor face mentiuni cu privire la denumirea, sediul, numarul de inmatriculare in registrul comertului si codul fiscal ale acesteia, precum si datele de identificare a persoanei care o reprezinta.
(7) In momentul incheierii procesului-verbal agentul constatator este obligat sa aduca la cunostinta contravenientului dreptul de a face obiectiuni cu privire la continutul actului de constatare. Obiectiunile sunt consemnate distinct in procesul-verbal la rubrica "Alte mentiuni", sub sanctiunea nulitatii procesului-verbal.
Art. 17
Lipsa mentiunilor privind numele, prenumele si calitatea agentului constatator, numele si prenumele contravenientului, iar in cazul persoanei juridice lipsa denumirii si a sediului acesteia, a faptei savarsite si a datei comiterii acesteia sau a semnaturii agentului constatator atrage nulitatea procesului-verbal. Nulitatea se constata si din oficiu.
Art. 18
Contravenientul este obligat sa prezinte agentului constatator, la cerere, actul de identitate ori documentele in baza carora se fac mentiunile prevazute la art. 16 alin. (3). In caz de refuz, pentru legitimarea contravenientului agentul constatator poate apela la ofiteri si subofiteri de politie, jandarmi sau gardieni publici.
Art. 19
(1) Procesul-verbal se semneaza pe fiecare pagina de agentul constatator si de contravenient. In cazul in care contravenientul nu se afla de fata, refuza sau nu poate sa semneze, agentul constatator va face mentiune despre aceste imprejurari, care trebuie sa fie confirmate de cel putin un martor. In acest caz procesul-verbal va cuprinde si datele personale din actul de identitate al martorului si semnatura acestuia.
(2) Nu poate avea calitatea de martor un alt agent constatator.
(3) In lipsa unui martor agentul constatator va preciza motivele care au condus la incheierea procesului-verbal in acest mod.
Art. 20
(1) Daca o persoana savarseste mai multe contraventii constatate in acelasi timp de acelasi agent constatator, se incheie un singur proces-verbal.
CAPITOLUL III: Aplicarea sanctiunilor contraventionale
Art. 21
(1) […] Agentul constatator, prin procesul-verbal de constatare, aplica si sanctiunea. (deci procesul-verbal nu poate fi încheiat decât de agentul de poliţie care a constatat contravenţia şi nu de alt coleg de-al său).

adiwolf scrie:la milcoiu,sigur este camera radar.
este indreptata cu fata catre sensul de mers dinspre Pitesti.
subscriu la ce spune kingfischer si anume,daca nu esti din valcea,laso balta.
toate procesele se judeca pe raza judecatoriei unde s-a comis infractiunea.
eu am patito cu un radar si am contestat procesul verbal initial,dar ca sa fac naveta vreo 35km sa ma judec pt 1.5mil.......,time is money,asa ca am renuntat.
probabil ca pe asta mizeaza si ei cand aplica amenzile.
nu stiu ce obiectiuni ai putea avea la o fotografie facuta cu camera fixa :?
Multumesc,
Aurelian

pensionaru
veteran
veteran
Mesaje: 593
Membru din: 08 Feb 2008, 18:47
Localitate: Piatra Neamt,Villafranca di Verona(IT)
Contact:

Mesaj de pensionaru » 25 Noi 2008, 13:56

adiwolf scrie:deh ma,lasa ca asa iti trebuie,alta data sa mai pleci fara mine la pescuit. :twisted: :lol: :lol:
si ti-am tot zis sa iti cumperi naiba un detector,sa imi zici cand e ziua ta,poate iti fac eu unul cadou :lol: :lol:

cei care a-ti luat amenda,de unde era pozata masina??din fata sau din spate??
Toate pozele au fost din spate.
"Cand vulturii sunt tacuti,papagalii incep sa trancaneasca"

Avatar utilizator
costica_fishing
veteran
veteran
Mesaje: 2092
Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de costica_fishing » 25 Noi 2008, 17:56

din ce am citit eu in sentinta aia, acolo politia nu a depus fotografiile.

Daca sunt depuse fotografiile, mai ales la camerele fixe, e cam clara treaba. Poate doar sa apara mai multe masini in foto....

Altfel, chiar e bine sa o lasi mai usor...
near the beer

Avatar utilizator
adiwolf
veteran
veteran
Mesaje: 4638
Membru din: 14 Ian 2006, 16:32
Localitate: Rm.Valcea

Mesaj de adiwolf » 25 Noi 2008, 19:16

@michael

asa cum a spus si Tavi,cele din zona Valcea (atentie mare soferi,sunt destule 7-8 buc) sunt detectabile.absolut toate.
eu am un detector marca Belltronics E795,nu foarte scump ~4.5mil anul trecut in aprilie si sunt super multumit de el,detecteaza absolut toate camerele radar instalate la noi in valcea,dar binenteles ca trebuie sa casti si ochii la semne deoarece toate camerele sunt semnalizate de panouri care indica prezenta lor in acel sector de drum,de regula sunt amplasate cam la 50-100m fata de camere.
mentionez acest fapt deoarece nu prea poti contesta in instanta aceste camere,care sunt corect semnalizate.
daca nu ar fi avut panouri de semnalizare,se mai putea face ceva,dar asa...... :? :cry:
am intrebat de fotografie,deoarece daca era facuta din fata se putea contesta in instanta - este interzis a fotografia autovehicolul din fata :wink:

@aur

tot ceea ce ai postat e cat se poate de adevarat,dar se aplica numai radarelor instalate pe masini,cele de pe camerele fixe.............hmmm,nu iti doresc decat succes,dar in proportie de 99.9% soarta iti este pecetluita din nefericire :(
iti recomand sa citesti ce scrie pe aici:

http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=86945

http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=30601

http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=387047

http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=275429

stiu ca este foarte muuult de citit,dar......credema ai sa gasesti informatii laborioase si interesante - aviz amatorilor :wink:

si.......haideti sa apasam mai incet pedala de acceleratie,sunt destui nebuni in trafic,nu trebuie sa mai ridicam si noi numarul lor,pana la urma vrem sa ajungem in siguranta la locurile de pescuit si innapoi spre casa,asa ca:
"Festina Lente"

Avatar utilizator
Jonin
veteran
veteran
Mesaje: 822
Membru din: 01 Iul 2005, 23:04
Localitate: Pe langa garla
Contact:

Mesaj de Jonin » 25 Noi 2008, 20:59

In MH s-au suparat niste baieti si le-au dat cu vopsea!
Dumnezeu sigur iubeste prostii. Altfel nu ar fi creat atat de multi!

Multi prosti, putine gloante!

Scrie răspuns