EMAG= NEPRiOFESIONISTI, NESIMTITI SI MINCINOSI
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
-
- veteran
- Mesaje: 1653
- Membru din: 05 Oct 2006, 11:40
- Contact:
EMAG= NEPRiOFESIONISTI, NESIMTITI SI MINCINOSI
“ Luni 19.12 m-am hotarat sa comand ceva la Emag de Craciun pentru fetita mea .Comandat pe seara , bifat casuta prin care , vezi Doamne, te tin la curent cu sms-uri cu evolutia comenzii , primit SMS ( 1 buc) dupa cateva minute cu info livrare : 21.12 intre orele 11-18. Dupa o zi de invartit in jurul casei, ii sun pe 21.12 dupa-amiaza si-mi promit ca pe 22.12 , bineinteles intre 11-18, voi primi cda. Pe 22 ii sun iarasi si, dupa o asteptare de 10-15 min la doua telefoane simultan, o fatuca intepata , care imi promite ca intrerupe convorbirea daca mai am nervi, propune sa gasim o solutie impreuna (adica solutia lor)si sa-mi livreze comanda maine sau poimaine sau chiar sa anulez cda. Chiar asa , fara rusine ! Ba chiar cu infantuare! Stiam eu de ce n-am mai comandat de la ei, dar m-am gandit ca asa poate mai salvez niste timp. N-am facut decat sa pierd timp si sa-mi macin nervii. Daca ma duceam intr-o dimineata intr-un cash&carry o rezolvam in 30 min. Nu mai comandati de la ei, ca oricum , ve-ti primi produsele dupa Craciun. Apropo, i-am intrebat de ce nu mi-au trimis macar un SMS sa nu stau sa astept ca prostul si mi-au spus cu "mandrie" ca voi primi,... “diseara la 20.00â€
Andrei, cand mai comanzi ceva online(daca mai comanzi), cere numele celui cu care vorbesti. Sunt destule hahalere care se gandesc ca poate mai stau(in firma) o luna/doua si le doare-n cot de cum se desfasoara munca. Am intanlit astfel de persoane dobitoace si in marea lor majoritate, asa au procedat(sau poate mai rau).
Foarte bine ar fi daca ai incerca sa vorbesti cu unul din sefi. Nu firma este de vina sau patronul, ci leprele care n-au chef de munca. Acum daca aveai numele tarfei cu care ai vorbit, poate ca patronache ii dadea o pauza mai lunga si pe viitor nu mai aveai probleme de genul.
Pe deoparte eu ii inteleg si pe angajati, ca sunt sarbatorile, volumul de munca a crescut, insa n-as vrea sa patesc ce ai patit tu.
Foarte bine ar fi daca ai incerca sa vorbesti cu unul din sefi. Nu firma este de vina sau patronul, ci leprele care n-au chef de munca. Acum daca aveai numele tarfei cu care ai vorbit, poate ca patronache ii dadea o pauza mai lunga si pe viitor nu mai aveai probleme de genul.
Pe deoparte eu ii inteleg si pe angajati, ca sunt sarbatorile, volumul de munca a crescut, insa n-as vrea sa patesc ce ai patit tu.
-
- utilizator constant
- Mesaje: 226
- Membru din: 05 Mar 2007, 21:16
- Localitate: Radauti
Andrei....
Emag-ul, la ora actuala...dupa black frinday, sta FOARTE prost cu comenzile.... Stocurile sunt aproape de ZERO (0), nu s-au mai facut aprovizionari din ziua de black friday. Ca sa-ti faci o idee.....nici la ora actuala nu au terminat de LIVRAT comenzile din ziua aceea......
Emag-ul, la ora actuala...dupa black frinday, sta FOARTE prost cu comenzile.... Stocurile sunt aproape de ZERO (0), nu s-au mai facut aprovizionari din ziua de black friday. Ca sa-ti faci o idee.....nici la ora actuala nu au terminat de LIVRAT comenzile din ziua aceea......
Help a man when he is in trouble, and he will remember you when he is in trouble again...
-
- utilizator constant
- Mesaje: 179
- Membru din: 13 Oct 2008, 19:18
cumpar de la Emag de foarte mult timp.
am cu ei experiente si placute dar si neplacute, insa trebuie sa recunosc ca de cand au fost preluati de Asesoft lucrurile s-au schimbat muuult, foarte mult in bine si toate comenzile date pana la "Vinerea neagra" au mers struna si peste asteptari.
Am o singura comanda data dupa Vinerea neagra si mi-a fost livrata cu o zi de intarziere.
am facut comanda seara si in mod normal a doua zi ar fi trebuit sa primesc confirmarea din partea lor, insa neprimind nici un semn de la ei pana in ora 12 am sunat eu si am primit confirmarea telefonic ca s-a primit comanda si se proceseaza, ca va fi livrata in termen dar ca din cauza de "vinerea neagra" cand vanzarile lor au explodat si nu au fost pregatiti pt asa ceva totul s-a dat peste cap si isi cer scuze pt asta.
deasemenea au mai spus ca daca comanda nu ajunge in timpul util cerut de mine (specificasem o data si o ora maxima de livrare) , pot sa refuz comanda fara nici un impediment din partea lor.
mie unul mi s-a parut o chestie de bun simt si chiar daca comanda a intarziat am acceptato.
nu stiu ce sa zic despre intamplarea ta Andrei, dar eu tot de la o asemenea intamplare, tot cu cei de la Emag dar cu mult, mult, foarte mult timp inainte, cand am avut neplacerea de a mi se schimba un pret la niste monitoare si am facut taraboi mare, am invatat ca trebuie sa imi notez intodeauna numele interlocutorului si de multe ori ca sa ii sperii ii fac atenti ca inregistrez convorbirea (bineteles ca nu fac asta - deocamdata- dar notez numele angajatului pt orice eventualitate).
oricum cu nemultumiri si multumiri din partea cumparatorilor, Emag-ul ramane deocamdata cel mai mare vanzator online din Romania, iar eu personal il voi folosi in continuare (chiar intentionez sa lansez o comanda pt un hdd extern
)
am cu ei experiente si placute dar si neplacute, insa trebuie sa recunosc ca de cand au fost preluati de Asesoft lucrurile s-au schimbat muuult, foarte mult in bine si toate comenzile date pana la "Vinerea neagra" au mers struna si peste asteptari.
Am o singura comanda data dupa Vinerea neagra si mi-a fost livrata cu o zi de intarziere.
am facut comanda seara si in mod normal a doua zi ar fi trebuit sa primesc confirmarea din partea lor, insa neprimind nici un semn de la ei pana in ora 12 am sunat eu si am primit confirmarea telefonic ca s-a primit comanda si se proceseaza, ca va fi livrata in termen dar ca din cauza de "vinerea neagra" cand vanzarile lor au explodat si nu au fost pregatiti pt asa ceva totul s-a dat peste cap si isi cer scuze pt asta.
deasemenea au mai spus ca daca comanda nu ajunge in timpul util cerut de mine (specificasem o data si o ora maxima de livrare) , pot sa refuz comanda fara nici un impediment din partea lor.
mie unul mi s-a parut o chestie de bun simt si chiar daca comanda a intarziat am acceptato.
nu stiu ce sa zic despre intamplarea ta Andrei, dar eu tot de la o asemenea intamplare, tot cu cei de la Emag dar cu mult, mult, foarte mult timp inainte, cand am avut neplacerea de a mi se schimba un pret la niste monitoare si am facut taraboi mare, am invatat ca trebuie sa imi notez intodeauna numele interlocutorului si de multe ori ca sa ii sperii ii fac atenti ca inregistrez convorbirea (bineteles ca nu fac asta - deocamdata- dar notez numele angajatului pt orice eventualitate).
oricum cu nemultumiri si multumiri din partea cumparatorilor, Emag-ul ramane deocamdata cel mai mare vanzator online din Romania, iar eu personal il voi folosi in continuare (chiar intentionez sa lansez o comanda pt un hdd extern

-
- veteran
- Mesaje: 1653
- Membru din: 05 Oct 2006, 11:40
- Contact:
Stati linistiti, intotdeauna imi notez numele celui cu care discut.
Dar ce folos , daca eu ii spun fetii ca ieri am vorbit cu dl Popescu, care mi-a promis ca azi , cu o zi intarziere, imi voi primi cda si ea imi spune senin ca de fapt s-au schimbat datele problemei si eu, daca as fii vrut sa o fac, nu mai pot pleca in provincie sa petrec Craciunul ptr ca trebuie sa astept inca 2 zile coletul
Iar daca anulez comanda nu mai am cadou ptr copil.
Dar ce folos , daca eu ii spun fetii ca ieri am vorbit cu dl Popescu, care mi-a promis ca azi , cu o zi intarziere, imi voi primi cda si ea imi spune senin ca de fapt s-au schimbat datele problemei si eu, daca as fii vrut sa o fac, nu mai pot pleca in provincie sa petrec Craciunul ptr ca trebuie sa astept inca 2 zile coletul
Iar daca anulez comanda nu mai am cadou ptr copil.

Si eu sunt un "consumator" de e-mag. Am cumparat destul de des de la ei si nu am avut niciodata probleme. Am multi prieteni care sunt si ei clienti la acelasi magazin si... nici ei nu au avut probleme. Un exemplu de neseriozitate poate fi acela cand sora mea a comandat si platit la magazin un produs i s-a spus ca livrarea va fi peste 2 zile. In ziua urmatoare a primit telefon daca este acasa si accepta sa i se livreze produsul. Chestia asta s-a intamplat la sfarsitul lui octombrie + cu ocazia "black friday" (comanda on-line). Probabil ca datorita reducerilor din ultima perioada sa fie covarsiti de comenzi si atunci... apar si sincope. Mie imi face impresia ca e-mag este cel mai bun magazin de profil.
Bucuresti