DHL, TNT, UPS, FedEx, USPS, etc
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
-
- veteran
Anul trecut in decembrie DHL mi-a adus din Sydney un colet de 600g in trei zile de la comanda 27 dec 2010 la primire la domiciliu 30 dec 2010 ora 17.00. Era super urgenta am dat intradevar doar pe transport 90EUR. Sunt OK baietii in 29 dec cand am sunat sa ma interesez de starea lui mi-au confirmat unde era pachetul pe traseu conform nr de colet si mi-au indicat terminalul marfuri Otopeni si mi-au spus intervalul orar cand il voi primi adoua zi. Au avut dreptate nu vreau sa le fac reclama sunt ok sunt profesionisti. La nevoi urgente ii voi mai alege. 

-
- utilizator nou
- philiphito
- utilizator constant
atlas
salut
cand aveti cantitati putin mai mari( peste 5kg) incercati cu Atlas Shipping.
Le luati voi din state cu cardul si le dati shipping in State la adresa lor de acolo( in general la comenzile astea mai maricele aveti freeshipping pe state) de acolo ei le trimit in ro cu avionul si ajung coletele in max 1 saptamana si cu cel mai mic pret garantat.
sunati la atlas shipping state si spunetile ca asteptati un colet de la firma x si sa-l puna in ro pe adresa voastra
eu am fost super multumit de ei
cand aveti cantitati putin mai mari( peste 5kg) incercati cu Atlas Shipping.
Le luati voi din state cu cardul si le dati shipping in State la adresa lor de acolo( in general la comenzile astea mai maricele aveti freeshipping pe state) de acolo ei le trimit in ro cu avionul si ajung coletele in max 1 saptamana si cu cel mai mic pret garantat.
sunati la atlas shipping state si spunetile ca asteptati un colet de la firma x si sa-l puna in ro pe adresa voastra
eu am fost super multumit de ei