Doritor de muscarit , caut echipament modest si ieftin.

numai pentru persoane fizice, vanzari ocazionale

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori

marius06
utilizator nou
utilizator nou

Doritor de muscarit , caut echipament modest si ieftin.

Mesaj de marius06 » 10 Aug 2012, 13:37

Va salut! Cum rezulta si din titlu mi-as dori foarte mult sa practic fly fishing-ul. Am mai pescuit pana acum la musca artificiala , dar cu o varga de 4m + monofilament.
Asadar , as dori sa-mi achizitionez o lanseta si o mulineta pe care nu o folositi si nu mai puteti sa va descotorositi de ea, fiind uitata undeva , prin debara. Bugetul meu este foarte foarte restrans , undeva la 80 90 Ron. Stiu ca este foarte putin , dar momentat atat imi pot permite. Pentru unii pare extrem de putin , dar pentru mine nu-i asa , mi-a luat ceva timp sa-i strang chiar si pe si pe acestia ( sunt elev , 17 ani ) . Pestele vizat de mine este cleanul , iar locul unde doresc sa pescuiesc este un parau cam de 5 - 7 m latime si cu apa ce depaseste rareori 0,5m. Asadar , poate gasiti ceva ce nu va mai foloseste pe acasa , si vreti sa ajutati un doritor de practicare a acestui stil minunat de pescuit. Astept orice rapuns care ma poate ajuta; nu sunt pretentios si imi doresc foarte mult asta.
Va multumesc si va salut! :D

grider46
junior
junior

Re: Doritor de muscarit , caut echipament modest si ieftin.

Mesaj de grider46 » 10 Aug 2012, 13:58

Iti donez eu echipamentul meu de flly.Nu este cine stie ce dar merge pentru inceput,e un bat de la Shakespeare clasa 5-6 si cu mulineta de la Okuma cu fir plutitor WF.Da mi adresa ta ca sa stiu unde sa le trimit

octavio79
senior
senior

Mesaj de octavio79 » 10 Aug 2012, 14:22

:respekt: :respekt: :respekt:
grider46 scrie:Iti donez eu echipamentul meu de flly.Nu este cine stie ce dar merge pentru inceput,e un bat de la Shakespeare clasa 5-6 si cu mulineta de la Okuma cu fir plutitor WF.Da mi adresa ta ca sa stiu unde sa le trimit

leowb
veteran
veteran