Rubrica reparatii echipamente pescuit
Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Sorin, Moderatori
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
Continuarea:
La interior, acest Exist avea un contact nefiresc (potenţial generator de fâşâit) între marginea pinionului şi capacul carterului:
Curăţată zona, a devenit evident punctul de contact. Deşi mic, dacă constructorul l-a trecut cu vederea, eu am decis să n-o fac.
Am răzuit zona înaltă cu lama bisturiului, apoi am acoperit-o pentru protecţie cu vopsea, ca să nu corodeze:
Se poate observa că cineva a introdus vaselină în această mulinetă din magneziu (foarte asemănătoare cu modelul Steez):
Pinioanele sunt în stare bună. la fel şi racordul de oscilaţie antitorsiune care nu este încă afectat. Pentru integritatea acestuia mi-am făcut oarecare griji., dar se vede că e ok.
Am găsit un filet care a străbătut peretele foarte subţire...
Dacă maşinile fac aceste găuri şi filete, atunci precizia lor AR TREBUI AJUSTATĂ măcar la mulinetele cu preţuri ridicol de mari.
În poza următoare am montat tamburul pe ax, în scop ilustrativ, pentru aceia dintre dv. care au fost sfătuiţi să monteze discuri de carbontex în locul celor originale. Se vede că toată torsiunea tamburului se transferă pe una din urechiuşele firave ale unicului suport antitorsiune. Această mulinetă a scăpat de deteriorări deşi frâna a fost foarte strânsă, tocmai datorită protecţiei oferită de echiparea cu discurile originale. Astfel suprasolicitările nu depăşesc limita de siguranţă la care frâna tamburului se comportă ca o supapă de refulare la suprapresiune şi dă drumul la fir înainte de a apărea pagube. Eu consider că e bine de ţinut cont de acest aspect.
Am mai avut de corectat un joc la pinionul cu ştift excentric şi am făcut-o cu metode descrise deja în alte postări. Montată, testată, ok. Totuşi recomand (ca de obicei) şi în cazul acestei mulinete o utilizare cu frâna reglată rezonabil, nu strânsă la maxim.
Se mişcă excepţional de bine, lin, silenţios. Urmează Daiwa Morethan Branzino 3000...
T.D. Rew.
La interior, acest Exist avea un contact nefiresc (potenţial generator de fâşâit) între marginea pinionului şi capacul carterului:
Curăţată zona, a devenit evident punctul de contact. Deşi mic, dacă constructorul l-a trecut cu vederea, eu am decis să n-o fac.
Am răzuit zona înaltă cu lama bisturiului, apoi am acoperit-o pentru protecţie cu vopsea, ca să nu corodeze:
Se poate observa că cineva a introdus vaselină în această mulinetă din magneziu (foarte asemănătoare cu modelul Steez):
Pinioanele sunt în stare bună. la fel şi racordul de oscilaţie antitorsiune care nu este încă afectat. Pentru integritatea acestuia mi-am făcut oarecare griji., dar se vede că e ok.
Am găsit un filet care a străbătut peretele foarte subţire...
Dacă maşinile fac aceste găuri şi filete, atunci precizia lor AR TREBUI AJUSTATĂ măcar la mulinetele cu preţuri ridicol de mari.
În poza următoare am montat tamburul pe ax, în scop ilustrativ, pentru aceia dintre dv. care au fost sfătuiţi să monteze discuri de carbontex în locul celor originale. Se vede că toată torsiunea tamburului se transferă pe una din urechiuşele firave ale unicului suport antitorsiune. Această mulinetă a scăpat de deteriorări deşi frâna a fost foarte strânsă, tocmai datorită protecţiei oferită de echiparea cu discurile originale. Astfel suprasolicitările nu depăşesc limita de siguranţă la care frâna tamburului se comportă ca o supapă de refulare la suprapresiune şi dă drumul la fir înainte de a apărea pagube. Eu consider că e bine de ţinut cont de acest aspect.
Am mai avut de corectat un joc la pinionul cu ştift excentric şi am făcut-o cu metode descrise deja în alte postări. Montată, testată, ok. Totuşi recomand (ca de obicei) şi în cazul acestei mulinete o utilizare cu frâna reglată rezonabil, nu strânsă la maxim.
Se mişcă excepţional de bine, lin, silenţios. Urmează Daiwa Morethan Branzino 3000...
T.D. Rew.
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
Daiwa Morethan Branzino 3000.
Şi la această mulinetă avem deja un pickup ,,lăsat". Am observat că cineva s-a îngrijit însă să corecteze depănarea firului, care se vede că este bună, datorită prezenţei unui distanţier adiţional din carbontex sub tambur, peste cel alb original.
A fost pescuită cu frâna foarte strânsă şi lăsată aşa şi în repaus. Pachetul de discuri de frână fiind foarte tasat a necesitat restaurarea cotei iniţiale după metoda cunoscută de acum şi impregnarea discurilor din pâslă cu vaselină, fiindcă fusese stoarsă complet de presiunea mare la care au fost supuse prin strângere excesivă.
Frecvent găsesc fibre înfăşurate pe butucul axului knobului manivelei. Aşa a fost şi la această mulinetă. Am curăţat totul şi am scos jocul knobului cu această ocazie şi l-am apropiat de braţ, ca să nu mai fie spaţiu pentru înmagazinarea corpurilor străine.
Fiind echipată cu acelaşi tip de rotor din magneziu (are 20g) ca şi Existul anterior şi problemele au fost aceleaşi. Se vede bine în poza de mai jos butucul din magneziu erodat de braţul pickupului care pivotează pe el, în lipsa unei protecţii (bucşe) elementare şi imperios necesară aşa cum am arătat şi în postarea anterioară. O scăpare gravă şi impardonabilă a constructorului acestor mulinete scumpe.
Am bucşat cu caracter reparator şi de protecţie viitoare spaţiul rezultat din uzură, astfel că braţul pickupului nu mai pivotează direct pe butuc de acum. Am restaurat şi limitatoarele de cursă pe poziţia închis a pickupului şi apoi am făcut o montare de probă pentru verificarea şi reajustarea poziţiei tamburului în vederea depănării corecte în spaţiul de stocare a firului. Pickupul stând normal de acum, a fost necesară înlăturarea distanţierului adiţional din carbontex pentru a avea în continuare o înfăşurere bună a firului. A rămas doar distanţierul alb original sub tambur. Am descărcat şi reâncărcat firul, iar pickupul şi depănarea firului arată aşa:
Deci, manivela, tamburul, knobul acestuia, rotorul, pickupul, galetul, sunt toate ok acum.
Mâine o demontez total şi vedem şi interiorul şi eventualele probleme dacă sunt...
T.D. Rew.
Şi la această mulinetă avem deja un pickup ,,lăsat". Am observat că cineva s-a îngrijit însă să corecteze depănarea firului, care se vede că este bună, datorită prezenţei unui distanţier adiţional din carbontex sub tambur, peste cel alb original.
A fost pescuită cu frâna foarte strânsă şi lăsată aşa şi în repaus. Pachetul de discuri de frână fiind foarte tasat a necesitat restaurarea cotei iniţiale după metoda cunoscută de acum şi impregnarea discurilor din pâslă cu vaselină, fiindcă fusese stoarsă complet de presiunea mare la care au fost supuse prin strângere excesivă.
Frecvent găsesc fibre înfăşurate pe butucul axului knobului manivelei. Aşa a fost şi la această mulinetă. Am curăţat totul şi am scos jocul knobului cu această ocazie şi l-am apropiat de braţ, ca să nu mai fie spaţiu pentru înmagazinarea corpurilor străine.
Fiind echipată cu acelaşi tip de rotor din magneziu (are 20g) ca şi Existul anterior şi problemele au fost aceleaşi. Se vede bine în poza de mai jos butucul din magneziu erodat de braţul pickupului care pivotează pe el, în lipsa unei protecţii (bucşe) elementare şi imperios necesară aşa cum am arătat şi în postarea anterioară. O scăpare gravă şi impardonabilă a constructorului acestor mulinete scumpe.
Am bucşat cu caracter reparator şi de protecţie viitoare spaţiul rezultat din uzură, astfel că braţul pickupului nu mai pivotează direct pe butuc de acum. Am restaurat şi limitatoarele de cursă pe poziţia închis a pickupului şi apoi am făcut o montare de probă pentru verificarea şi reajustarea poziţiei tamburului în vederea depănării corecte în spaţiul de stocare a firului. Pickupul stând normal de acum, a fost necesară înlăturarea distanţierului adiţional din carbontex pentru a avea în continuare o înfăşurere bună a firului. A rămas doar distanţierul alb original sub tambur. Am descărcat şi reâncărcat firul, iar pickupul şi depănarea firului arată aşa:
Deci, manivela, tamburul, knobul acestuia, rotorul, pickupul, galetul, sunt toate ok acum.
Mâine o demontez total şi vedem şi interiorul şi eventualele probleme dacă sunt...
T.D. Rew.
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
Vom vedea acum şi interiorul acestei mulinete emblematice despre care utilizatorul spunea şi credea că nu s-a umblat încă în ea.
Întotdeauna la aceste modele, e bine să ne uităm după şaibele de calare atunci când scoatem capacul carterului. Aceasta le avea. Două bucăţi identice de 0.12mm:
Un corp străin ataşat de urechea comenzii antireturului trăda faptul că mulineta a avut rateuri ale antireturului şi cineva a încercat o soluţie reparatoare:
Sub rulmentul de antiretur, putem observa efectele nedorite ale unei ungeri abundente. Vaselina a găsit căi de acces spre o zonă unde nu avea voie să ajungă:
Pe rulmentul cel mare (cu bile) de pe angrenajul rotorului am sesizat urme ce trădau faptul că acesta s-a rotit în carcasă. Lucru negativ, care se datorează unui joc al rulmentului în carcasă dar şi unei vaseline prea groasă între bilele rulmentului.
Cel mai îngrijorător aspect pe care l-am depistat era deteriorarea prezentă într-o zonă a axului care de fapt nu trebuia să atingă de nimic, să ,,plutească" cum îi spune şi numele ,,floating shaft" şi să stea suspendată între cele două bucşe. Acele zgârieturi arată că în zona aceea a ajuns un mic corp străin, cel mai probabil împins de vaselina în exces. Un mic şpan sau un grăunte de nisip şi-a făcut loc pe sub bucşa taler, ajungând într-o zonă unde a produs deteriorări.
Am cerut acceptul şi am finisat axul pentru a înlătura bavurile ce depăşeau suprafaţa axului şi puteau deteriora bucşele floatingshaftului. Au rămas doar adânciturile (şanţurile) care nu sunt nocive şi pot chiar să înmagazineze agent de ungere şi să ajute la gresare:
La asamblare nu trebuie neglijată ungerea căii de rulare a rulmentului de pe suportul antitorsiune:
Jocul rulmentului în carcasă s-a putut corecta şi anula uşor cu vopsea. Deasemenea a fost necesară ungerea cu ulei a rulmentului respectiv fiindcă se mişca greu datorită vaselinei din el. Deasemenea se vede şi corecţia pe care am aplicat-o comenzii antireturului pentru a nu mai fi necesată bucăţica aceea de tablă, cum se vede în poza următoare:
Antireturul intră în funcţiune de pe la jumătatea setării butonului:
Acum, deşi e golită de vaselina în exces şi e asemenea unei cutii de rezonanţă, nu sunt zgomote şi se mişcă foarte bine. Deci....
T.D. Rew.
Întotdeauna la aceste modele, e bine să ne uităm după şaibele de calare atunci când scoatem capacul carterului. Aceasta le avea. Două bucăţi identice de 0.12mm:
Un corp străin ataşat de urechea comenzii antireturului trăda faptul că mulineta a avut rateuri ale antireturului şi cineva a încercat o soluţie reparatoare:
Sub rulmentul de antiretur, putem observa efectele nedorite ale unei ungeri abundente. Vaselina a găsit căi de acces spre o zonă unde nu avea voie să ajungă:
Pe rulmentul cel mare (cu bile) de pe angrenajul rotorului am sesizat urme ce trădau faptul că acesta s-a rotit în carcasă. Lucru negativ, care se datorează unui joc al rulmentului în carcasă dar şi unei vaseline prea groasă între bilele rulmentului.
Cel mai îngrijorător aspect pe care l-am depistat era deteriorarea prezentă într-o zonă a axului care de fapt nu trebuia să atingă de nimic, să ,,plutească" cum îi spune şi numele ,,floating shaft" şi să stea suspendată între cele două bucşe. Acele zgârieturi arată că în zona aceea a ajuns un mic corp străin, cel mai probabil împins de vaselina în exces. Un mic şpan sau un grăunte de nisip şi-a făcut loc pe sub bucşa taler, ajungând într-o zonă unde a produs deteriorări.
Am cerut acceptul şi am finisat axul pentru a înlătura bavurile ce depăşeau suprafaţa axului şi puteau deteriora bucşele floatingshaftului. Au rămas doar adânciturile (şanţurile) care nu sunt nocive şi pot chiar să înmagazineze agent de ungere şi să ajute la gresare:
La asamblare nu trebuie neglijată ungerea căii de rulare a rulmentului de pe suportul antitorsiune:
Jocul rulmentului în carcasă s-a putut corecta şi anula uşor cu vopsea. Deasemenea a fost necesară ungerea cu ulei a rulmentului respectiv fiindcă se mişca greu datorită vaselinei din el. Deasemenea se vede şi corecţia pe care am aplicat-o comenzii antireturului pentru a nu mai fi necesată bucăţica aceea de tablă, cum se vede în poza următoare:
Antireturul intră în funcţiune de pe la jumătatea setării butonului:
Acum, deşi e golită de vaselina în exces şi e asemenea unei cutii de rezonanţă, nu sunt zgomote şi se mişcă foarte bine. Deci....
T.D. Rew.
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
O mulineta emblematica, titrata de multi ca "cea mai titrata Daiwa" dar care pe mine nu m a convins.
Martor și acest rev că unele soluții alese de acest mare producător nu sunt tocmai cele mai bune.
Din nou un super rev marca tdum
Martor și acest rev că unele soluții alese de acest mare producător nu sunt tocmai cele mai bune.
Din nou un super rev marca tdum
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
O apreciere care vine din partea dv. nu poate decat sa ma onoreze. Va multumesc.
Incerc sa fac acest topic cat mai util. De la initierea lui s-au dezbatut multe subiecte si am vazut impreuna ca piata articolelor de pescuit (ex. spinning reels) se aseamana cu un creuzet in care se fac experimente. Din pacate, noi consumatorii suntem ,,cobaii" pe care se testeaza rezultatele si asta pe banii nostri. Daca cunoastem mai in amanunt anumite aspecte, eu zic ca suntem deja pusi in garda si putem privi cu un scepticism obiectiv noile produse, oricat de frumos/comercial ar fi ambalate. Unele neajunsuri prezente in mulinete sunt atat de ,,flagrante" si evidente incat par deliberat strecurate de constructori, pentru ca fiabilitatea integrala a produsului sa dureze cam cat perioada de garantie. Daca e asa, atunci doar precizia unui astfel de calcul poate fi apreciata, dar nu si scopul acestuia.
Despre onestitatea firmelor producatoare ar fi de discutat... Am mai multe exemple, dar va dau unul concret bazat pe declaratii scrise ale producatorului. Cateodata, constructorul are cate un lot de piese nu tocmai reusite si atunci inventeaza povesti de genul celei din linkul urmator:
http://jdmfishing.com/daiwa/certate-hyper-custom/
In fraza de mai jos, constructorul tocmai recunoaste ca angrenajul principal e mai rezistent, dar e si mai galagios, comparativ cu Certatele standard:
,,Due to the harder main gear material the retrieve is louder than a standard Certate."
Daca ar fi cum spun ei, atunci asta ar insemna ca toate, abolut toate mulinetele lor dotate cu acest tip de angrenaj ,,bronz pe otel" ar fi galagioase, sau mai galagioase decat angrenajele de tip aluminiu pe bronz. Ori noi, sau multi dintre noi stim ca sunt mai multe mulinete echipate cu angrenaje bronz pe otel care sunt total silentioase (printre ele si Morethan Branzino) Asta e o dovada care infirma afirmatia din linkul de mai sus. Silentiozitatea mult ravnita de pescarii la spinning are legatura in primul rand cu precizia de prelucrare a angrenajelor si apoi cu altele, iar la urma de tot poate fi luata in calcul si duritatea materialelor. Asa ca un Certate Hyper Custom nu ar trebui sa fie mai galagios decat un Morethan Branzino. Iar despre Morethan Branzino, atunci cand a aparut pe piata si i se facea reclama, nu scria nicaieri ca e mai galagios decat un Certate Standard datorita duritatii angrenajelor. Ori ma insel eu, ori minciuna lor are ,,picioare foarte scurte" si n-a ajuns mai departe decat ,,vede" o logica elementara.
Pe mine nu m-a tentat deloc mulineta Morethan Branzino in primul rand din cauza dimensiunii tamburului (3000 size) care implica automat si un rotor mai mare, deci multa masa si gabarit inutile. Este excedentar un asemenea spatiu imens de stocare a firului pentru nevoile mele. Marimea tamburului de 2500 mi-a fost de ajuns, dar mi-am dorit angrenajele marimii 3000, asa ca m-am dus pe varianta Bradia 2500R si ulterior pe Certate 2500R.
Dupa mine, Certate Hyper Custom 2500R cu angrenajele sale ,,bronz pe otel" si cu un rotor din aluminiu, mai putin sensibil decat cele din magneziu (ex. postarile de mai sus cu Exist si Morethan B.) este cea mai puternica si fiabila, fiindca invarte un rotor mai mic si mai rezistent. Da! pare ciudat, dar nu e. Orice 2500R trage firul (in recuperare) cu mai multa putere, la aceeasi valoare a fortei de apasare pe manivela decat 3000-ul.
Daca modelul Certate Hyper Custom 2500R ar fi fost echipat din constructie si cu un al doilea brat pe partea cealalta a racordului de oscilatie/antitorsiune prevazut si acesta cu rulment si in plus inchis cu o placa/suparafata de rulare pentru acest rulment (al doilea suport antitorsiune) atunci produsul rezultat ar fi fost mult, mult mai puternic si mai fiabil si nu mai cedau atat de repede bucsele floatingshaftului cum se intampla in prezent.
Poate ca postarea aceasta a fost cam teoretica, dar argumentele au fost de natura practica. Stiu ca sunt colegi de forum care apreciaza discutiile si informatiile de acest gen si din respect si apreciere pentru ei, mi-am rupt din timp si am punctat comasat cateva aspecte pe care doream mai demult sa le expun fiindca le consider obiective si de interes.
Acum am de rezolvat o mulineta Shimano biomaster 4000 FB, care desi are cinci saibe inaltatoare sub tambur, tot nu infasoara corect firul in spatiul de depozitare si e putin cam zgomotoasa. Vedem impreuna cum se rezola...
T.D. Rew.
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
Multumesc.
Pentru a ajunge sa vezi curcubeul trebuie mai intai sa suporti ploaia.
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
Cu placere stimate domn. Sa fie de folos!
Vedem acum (mai pe scurt) cate ceva despre o mulineta Shimano Biomaster 4000FB in care inca nu s-a umblat si la care am fost uimit sa descopar una din cele mai neglijente asamblari din fabrica. Avea un joc foarte mare la axul tamburului, ceva zgomote nespecifice si o stocare a firului cam spre buza tamburului. Nici macar cu cele 5 saibe inaltatoare pe care le avea sub tambur, tot nu aseza firul perfect:
La verificarea pe subansamble, manivela ok, knobul franei ok, dar cand am ajuns la tambur am observat ca era cam tasat pachetul de discuri. Aparuse deja spatiu mare intre siguranta si placa perforata, iar cei patru ,,colti" strabateau deja evident placa perforata, o dovada ca fusese folosita cu frana stransa tare:
Doua discuri de pasla erau inca destul de groase, dar al treilea (cel din dreapta) parea subtiat si fragil:
Cand depistati astfel de probleme, puteti confectiona din plastic un disc aditional. asa am facut si eu si l-am instalat la baza pachetului de discuri din tambur:
Reimpregnate cu vaselina cele trei discuri din pasla (caci fusesera stoarse complet)si instalate in succesiunea corecta cu discurile din metal peste discul aditional, au dus la restaurarea inaltimii pachetului. Se vede ca e imediat sub siguranta ce il inchide:
Mergand mai departe cu verificarea, cand am deschis carterul, am fost uimit sa constat ca surubul care prinde axul tamburului in racordul de oscilatie/antitorsiune, era nu doar slabit ci desfiletat pana la limita in care era in contact cu bara antitorsiune de sub el, altfel pica afara. Nu fusese nici macar asigurat cu vopsea pe filet.
---- Am ratat poza cu acest surub destrans----
Surprizele nu s-au oprit aici. Cand am deschis locasul cursorului wormshaftului, nu am gasit nici un distantier!!! Cursorul avea un joc imens si patrundea astfel doar superficial cu varfurile in canalele axului. Mulineta asta putea ceda in orice clipa. In poza de mai jos se vede (pe ac) un distantier, o saiba pe care am introdus-o peste bucsa cilindrica (fara umar la acest model) dupa curatare si ungere si am limitat astfel jocul cursorului in locas.
Aceeasi neglijenta crasa in asamblare si un joc imens l-am depistat si la inchiderea axului vierme. Dupa curatare si ungere am introdus un distantier, (o paieta rosie din plastic) care sa anuleze jocul axului fara a-i ingreuna rotatia:
La acest model de Shimano Biomaster este util sa puneti putina vopsea pe filetul piulitei care prinde rotorul pe angrenaj, fiindca din fabrica nu este asigurata antidestrangere. Asa am facut si eu:
La final, am lasat afara una din cele 5 saibe inaltatoare de sub tambur, am descarcat tot firul de pe tambur, am facut un buraj si am reancarcat firul. Eu zic ca firul s-a incarcat perfect, atat ca limitare/volum, cat si ca si centrare in spatiul de stocare al tamburului:
Iata asadar cat de mult conteaza eliminarea jocurilor din wormshaft. Depanatorul mulinetei functioneaza perfect acum si infasoara corect firul cu doar patru saibe inaltatoare, iar anterior nu functiona bine nici macar cu cinci saibe inaltatoare sub tambur. Daca mai punem la socoteala si riscul iminent de defectare pe care l-a avut aceasta mulineta din pricina asamblarii neglijente, atunci putem avea o imagine completa a beneficiului pe care ni-l poate aduce o verificare urmata de corectiile de jocuri acolo unde le depistam.
Pe langa functionarea precisa a mecanismelor, aceasta mulineta a dobandit si silentiozitatea mult dorita de pescarii la spinning. Merita, ca atunci cand faceti o sesiune de intretinere sa nu va limitati doar la spalare si ungere ci sa acordati atentie si acestor detalii.
T.D. Rew.
- semlecangheorghe
- veteran
- Mesaje: 9544
- Membru din: 04 Mai 2009, 07:05
- Localitate: Arad
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
Esti una dintre foarte putinele persoane care au avut curajul sa spuna lucrurilor pe nume..
Si-Gi Lures wobblers&more..
.
.
- semlecangheorghe
- veteran
- Mesaje: 9544
- Membru din: 04 Mai 2009, 07:05
- Localitate: Arad
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
@T-dum..eu am modelul facut pentru Japonia al acestui model de Biomaster.
Referitor la distantierul cursorului acesta exista doar ca este facut dintr-un plastic transparent.
Este posibil sa fi umblat cineva in mulineta anterior , sa nu il fi observat si sa il fi pierdut. Sau sa fie o neglijenta din montaj din fabrica..orice e posibil. Recent am pescuit in apa sarata, cam 1 saptamana , aproape zilinc. Am si scapat mulineta sub apa intr-o zi,alunecand pe niste stanci..Inca nu prezinta nici un simptom..E unul dintre cele mai reusite modele cu raport pret calitate de la Shimano. Este una dintre mulinetele mele de baza..
Referitor la distantierul cursorului acesta exista doar ca este facut dintr-un plastic transparent.
Este posibil sa fi umblat cineva in mulineta anterior , sa nu il fi observat si sa il fi pierdut. Sau sa fie o neglijenta din montaj din fabrica..orice e posibil. Recent am pescuit in apa sarata, cam 1 saptamana , aproape zilinc. Am si scapat mulineta sub apa intr-o zi,alunecand pe niste stanci..Inca nu prezinta nici un simptom..E unul dintre cele mai reusite modele cu raport pret calitate de la Shimano. Este una dintre mulinetele mele de baza..
Si-Gi Lures wobblers&more..
.
.
Re: Rubrica reparatii echipamente pescuit
Salut domnule...
Mulțam de apreciere.
Pai cam da dar atâta timp cât le am avut toate aceste mulinete și am experimentat pe banii mei cred că pot să îmi spun părerea și sincer incerc sa fiu cat mai obiectiv.
Eu șanse la diverse mulinete de la Daiwa am dat de a lungul anilor. De la Bradia, Fuego, Tierra, Exist, Certate, Hyper custom și ultima Morethan Branzino am avut câteva.
Nici una nu m a impresionat cu nimic ai am revenit pe aceeași aplicație la Shimano.
De exemplu la jig de pe mal dai cu Shimano Twin Power C3000 modelul 2011 tunat de mine cu vreo 4 rulmenți in plus.....nu am nevoie de altceva. Asta că sa nu dau cu Stella 2500 modelul 2010. Rar dau cu Shimano mărimea 4000 de pe mal. Din barca da.
Pentru ce greutate și gabarit in plus că sa dau cu un Hyper custom 2500R de exemplu ?!?
Toată stima....sănătate și zi faina !!!
Mulțam de apreciere.
Pai cam da dar atâta timp cât le am avut toate aceste mulinete și am experimentat pe banii mei cred că pot să îmi spun părerea și sincer incerc sa fiu cat mai obiectiv.
Eu șanse la diverse mulinete de la Daiwa am dat de a lungul anilor. De la Bradia, Fuego, Tierra, Exist, Certate, Hyper custom și ultima Morethan Branzino am avut câteva.
Nici una nu m a impresionat cu nimic ai am revenit pe aceeași aplicație la Shimano.
De exemplu la jig de pe mal dai cu Shimano Twin Power C3000 modelul 2011 tunat de mine cu vreo 4 rulmenți in plus.....nu am nevoie de altceva. Asta că sa nu dau cu Stella 2500 modelul 2010. Rar dau cu Shimano mărimea 4000 de pe mal. Din barca da.
Pentru ce greutate și gabarit in plus că sa dau cu un Hyper custom 2500R de exemplu ?!?
Toată stima....sănătate și zi faina !!!