Si eu am folosit Wurth dar parca mulineta se invarte un pic mai greu,mai nou folosesc VD50 de la Verno pare mai ok dar nu stiu daca tine mai mult ca Wurth.
Numai bine...
Gresare_sfaturi
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
- kuin tauti
- veteran
- Mesaje: 1851
- Membru din: 22 Noi 2007, 21:12
- Localitate: Renolandia
daca citesti articolul pe care l-am scris despre intretinerea sculelor poate te lamuresti.
Eu ma duc la pescuit cam 2 ori pe saptamana si pescuiesc in apa poluata si tulbure. De obicei o gresez odata pe luna rola de galet *(care dupa parerea mea este cea mai vulnerabila) si dau cate picaturi la rulmenti de manivela ca sa patrunde in interiorul angrenajului.
Cand scoti tamburul si rotesti de cateva ori manivela datorita culisari axului muchia geseaza axul (daca observi vaselina si ulei negru) pe axul mulinetei e timpul sa o desfaci.
ACTIVITATEA ASTA O PRACTIC DE OBICEI IARNA DIN DECEMBRIE PANA IN MARTIE.
WD - water deplacement WD40 cel comun. E solutie combinata degraseanta si gresanta pe baza de produse petroliere. Nu am observat sa aiba efecte adverse dar cred ca este destul de fluida si dispare destul de repede. Poti incerca si cu alte uleiuri. Ultima gogorita e aditivul pentru uleiul de motor (ger duralube) este unul pe baza de teflon care cred ca isi face treaba. Cand folosesti numai vaseline clasice angrenajul merge mai greu asa ca e de preferat eventual pentru angrenaje care au joc mai mare si oricum pentru piese mai mari (cu este roata dintata).
NU GRESA IN EXCES SAU INAINTE DE A INCHIDE CARCASA CURATA EXCESUL ULEI SAU VASELINA. DE MULTE ORI VASELINA MURDARA SE DEPOZITEAZA PRIN TOATE COTLOANELE CARCASEI SI E ESTE GREU DE CURATAT.
ATENTIE FOLOSESTE NUMAI CARPE PENTRU CURATAT CARE NU LASA SCAME (nu sunt bune betigasele de curat urechile etc) risti ca scamele de bumbac sa intre intre dinti rotii dintate si sa se imbibe cu ulei si mizerie si apoi sa te tii distractie.
Eu ma duc la pescuit cam 2 ori pe saptamana si pescuiesc in apa poluata si tulbure. De obicei o gresez odata pe luna rola de galet *(care dupa parerea mea este cea mai vulnerabila) si dau cate picaturi la rulmenti de manivela ca sa patrunde in interiorul angrenajului.
Cand scoti tamburul si rotesti de cateva ori manivela datorita culisari axului muchia geseaza axul (daca observi vaselina si ulei negru) pe axul mulinetei e timpul sa o desfaci.
ACTIVITATEA ASTA O PRACTIC DE OBICEI IARNA DIN DECEMBRIE PANA IN MARTIE.
WD - water deplacement WD40 cel comun. E solutie combinata degraseanta si gresanta pe baza de produse petroliere. Nu am observat sa aiba efecte adverse dar cred ca este destul de fluida si dispare destul de repede. Poti incerca si cu alte uleiuri. Ultima gogorita e aditivul pentru uleiul de motor (ger duralube) este unul pe baza de teflon care cred ca isi face treaba. Cand folosesti numai vaseline clasice angrenajul merge mai greu asa ca e de preferat eventual pentru angrenaje care au joc mai mare si oricum pentru piese mai mari (cu este roata dintata).
NU GRESA IN EXCES SAU INAINTE DE A INCHIDE CARCASA CURATA EXCESUL ULEI SAU VASELINA. DE MULTE ORI VASELINA MURDARA SE DEPOZITEAZA PRIN TOATE COTLOANELE CARCASEI SI E ESTE GREU DE CURATAT.
ATENTIE FOLOSESTE NUMAI CARPE PENTRU CURATAT CARE NU LASA SCAME (nu sunt bune betigasele de curat urechile etc) risti ca scamele de bumbac sa intre intre dinti rotii dintate si sa se imbibe cu ulei si mizerie si apoi sa te tii distractie.
the angler is catching xxx, not by the lure
-
- utilizator constant
- Mesaje: 121
- Membru din: 08 Iul 2005, 03:49
- Localitate: BUC
eu in general o desfac cam la 2 luni dau saptamanal minim o data cu ea, ca produse folosesc vaselina de rulmenti(o chestie verde) care este mai mult valvolina decat vaselina...
si galetul la 3-4 partide are parte de ulei siliconic rosu (a nu se confunda cu cel de servodirectie) ...
asa ies la pensie doar daca o schimb cu altceva mai bun :P
si galetul la 3-4 partide are parte de ulei siliconic rosu (a nu se confunda cu cel de servodirectie) ...
asa ies la pensie doar daca o schimb cu altceva mai bun :P