Rugaminte - Feedback de la clienti !
Moderatori: Adelin, johnnybravo, Moderatori
- MARIUS POPA
- veteran
- Mesaje: 3263
- Membru din: 15 Iul 2007, 15:57
- Localitate: Bistrita si Alba Iulia(Ro)
Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !
adica made in USA?
Mai intai ii faci hoti, si apoi ii pedepsesti ca fura!....V.Hugo
Daca vrei sa stii cine este un om, da-i o functie de conducere. (Robert Brasillach)
Fii pescar nu talhar.
- stefanflorin
- veteran
- Mesaje: 2431
- Membru din: 23 Mar 2010, 10:43
- Localitate: Bucuresti/Craiova
Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !
Salut,
Poza de pe site este de la tipul de ambalaj vechi, cea actuala e de genul asta: http://www.totalfishing.ro/fir-textil-p ... 23001.html
si da, este original, doar ca americanul este familiar cu unitatile lui de masura respectiv livre si inch in cazul asta, iar europeanul este familiar cu milimetri si kilograme, de aici diferenta de ambalare. Pe rola acelasi fir se gaseste, in ciuda miliardelor de discutii in care se tot vorbeste ca ala e asa, iar celalalt e asa si pe dincolo..puse unul langa celalalt sunt identice. 0,19=15lb, 0,15=10lb, 0,13=8lb, etc.
Poza de pe site este de la tipul de ambalaj vechi, cea actuala e de genul asta: http://www.totalfishing.ro/fir-textil-p ... 23001.html
si da, este original, doar ca americanul este familiar cu unitatile lui de masura respectiv livre si inch in cazul asta, iar europeanul este familiar cu milimetri si kilograme, de aici diferenta de ambalare. Pe rola acelasi fir se gaseste, in ciuda miliardelor de discutii in care se tot vorbeste ca ala e asa, iar celalalt e asa si pe dincolo..puse unul langa celalalt sunt identice. 0,19=15lb, 0,15=10lb, 0,13=8lb, etc.
Urasc atarnatorii!
-
- utilizator constant
- Mesaje: 141
- Membru din: 15 Feb 2008, 21:20
- Localitate: alba iulia
Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !
Toata stima pentru echipa de la totalfishing,comanda onorata corect si rapid
Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !
Toate bune si frumoase pana ajungem la produsele ce figureaza ca stoc furnizor. Noi selectam la disponibilitate rubrica "IN STOC". Numai ca in urma acestei selectii apar si produsele in stoc cu livrare imediata si cele in stoc furnizor. Asteptam vre-o trei zile apoi suntem sunati si anuntati ca furnizorul nu mai are produsul dorit. Poate daca la disponibilitate adaugati trei rubrici, toate produsele, in stoc magazin si in stoc furnizor si ne explicati ce inseamna in stoc furnizor nu mai facem comenzi inutile. De multe ori renuntam la comenzi din acest motiv. CHIAR DACA PRODUCATORUL NU LE ARE, TOT NU LE SCOATETI DIN LISTA CE FIGUREAZA IN STOC.
- stefanflorin
- veteran
- Mesaje: 2431
- Membru din: 23 Mar 2010, 10:43
- Localitate: Bucuresti/Craiova
Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !
Buna ziua,sile07 scrie:Toate bune si frumoase pana ajungem la produsele ce figureaza ca stoc furnizor. Noi selectam la disponibilitate rubrica "IN STOC". Numai ca in urma acestei selectii apar si produsele in stoc cu livrare imediata si cele in stoc furnizor. Asteptam vre-o trei zile apoi suntem sunati si anuntati ca furnizorul nu mai are produsul dorit. Poate daca la disponibilitate adaugati trei rubrici, toate produsele, in stoc magazin si in stoc furnizor si ne explicati ce inseamna in stoc furnizor nu mai facem comenzi inutile. De multe ori renuntam la comenzi din acest motiv. CHIAR DACA PRODUCATORUL NU LE ARE, TOT NU LE SCOATETI DIN LISTA CE FIGUREAZA IN STOC.
Actualizarile la stocuri se fac saptamanal, in baza stocurilor care ni se pun la dispozitie de catre furnizori. Este posibil ca din momentul in care s-a facut actualizarea pana in momentul comenzii dumneavoastra, ca produsul respectiv sa se fi vandut, si ne cerem scuze pe aceasta cale.
Urasc atarnatorii!
-
- utilizator constant
- Mesaje: 101
- Membru din: 26 Feb 2014, 23:18
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !
Buna ziua,
Imi cer scuze pentru cele intamplate. Am rugamintea sa imi lasati un numar de comanda printr-un mesaj privat, pentru a va putea verifica comanda si a va da toate detaliile necesare legate de aceste stocuri.
Multumesc frumos!
Imi cer scuze pentru cele intamplate. Am rugamintea sa imi lasati un numar de comanda printr-un mesaj privat, pentru a va putea verifica comanda si a va da toate detaliile necesare legate de aceste stocuri.
Multumesc frumos!
-
- senior
- Mesaje: 494
- Membru din: 27 Apr 2010, 20:52
- Localitate: Craiova
Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !
Sa dau si eu un feedback - puneti lansetele de cast separat de cele de spinning. Cei de la xxx le au puse separat
- MARIUS POPA
- veteran
- Mesaje: 3263
- Membru din: 15 Iul 2007, 15:57
- Localitate: Bistrita si Alba Iulia(Ro)
Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !
Am sa dau si eu un feedback, de la ultima comanda modica:
-la acest produs am primit doar o antena, desi in descriere scrie ca sunt 2 anetene:
http://www.totalfishing.ro/advanced_sea ... Canal+16gr
-din acest set de plumbi, cam jumatate au alicea stransa, si sunt alice de cateva grame, plus ca in poza apare gramajul scris pt fiecare, fizic nu apare scris nimic:
http://www.totalfishing.ro/set-plumbi-c ... -9408.html
-cizmele care s-au uitatat sa se trimita....
Eu zic ca e suficient !
-la acest produs am primit doar o antena, desi in descriere scrie ca sunt 2 anetene:
http://www.totalfishing.ro/advanced_sea ... Canal+16gr
-din acest set de plumbi, cam jumatate au alicea stransa, si sunt alice de cateva grame, plus ca in poza apare gramajul scris pt fiecare, fizic nu apare scris nimic:
http://www.totalfishing.ro/set-plumbi-c ... -9408.html
-cizmele care s-au uitatat sa se trimita....
Eu zic ca e suficient !
Mai intai ii faci hoti, si apoi ii pedepsesti ca fura!....V.Hugo
Daca vrei sa stii cine este un om, da-i o functie de conducere. (Robert Brasillach)
Fii pescar nu talhar.
-
- utilizator constant
- Mesaje: 101
- Membru din: 26 Feb 2014, 23:18
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !
In primul rand vreau sa imi cer scuze in numele colegului meu ce s-a ocupat de comanda dumneavoastra. Din pacate acel model de waggler comandat de catre dumneavoastra nu vine ambalat de producator si colegul meu nu a sesizat ca lipseste acea antena. Iar in cazul plumbilor Cormoran, se pare ca producatorul Cormoran a schimbat eticheta produsului si noi nu am fost instintati, iar din pacate de plumbii din pachet, nu am avut cunostinta ca acestia vin stransi.
Colegul ce a uitat sa va puna perechea de cizme in colet, din pacate a facut-o din neatentie. Insa va voi contacta maine, pentru a ne putea revansa cumva fata de dumneavoastra din cauza neplacerilor pricinuite la aceasta comanda.
Inca odata imi cer scuze in numele colegului ce s-a ocupat de comanda dumneavoastra.
Colegul ce a uitat sa va puna perechea de cizme in colet, din pacate a facut-o din neatentie. Insa va voi contacta maine, pentru a ne putea revansa cumva fata de dumneavoastra din cauza neplacerilor pricinuite la aceasta comanda.
Inca odata imi cer scuze in numele colegului ce s-a ocupat de comanda dumneavoastra.
Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !
Va salut,
tot mai nesimtiti cei de la urgent cargus...
Am facut o comanda la dvs marti, ati trimis-o miercuri si joi dimineata la ora 8:00 coletul a intrat in depozitul din Sibiu.
Joi niciun semn, vineri la fel, sambata la fel...
Am sunat eu la ei si joi si vineri, tineam cate 20 de min telefonul fara sa pot sa contactez pe cineva, robotul imi spunea ca toti operatorii sunt ocupati...
Asta e nr AWB, poate ca maine o sa-l primesc si eu, numa' bine si sanatate!
835542777
tot mai nesimtiti cei de la urgent cargus...
Am facut o comanda la dvs marti, ati trimis-o miercuri si joi dimineata la ora 8:00 coletul a intrat in depozitul din Sibiu.
Joi niciun semn, vineri la fel, sambata la fel...
Am sunat eu la ei si joi si vineri, tineam cate 20 de min telefonul fara sa pot sa contactez pe cineva, robotul imi spunea ca toti operatorii sunt ocupati...
Asta e nr AWB, poate ca maine o sa-l primesc si eu, numa' bine si sanatate!
835542777