Rugaminte - Feedback de la clienti !

Moderatori: Adelin, johnnybravo, Moderatori

Scrie răspuns
Avatar utilizator
MARIUS POPA
veteran
veteran
Mesaje: 3263
Membru din: 15 Iul 2007, 15:57
Localitate: Bistrita si Alba Iulia(Ro)

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de MARIUS POPA » 23 Ian 2017, 21:59

adica made in USA?
Imagine
Mai intai ii faci hoti, si apoi ii pedepsesti ca fura!....V.Hugo
Daca vrei sa stii cine este un om, da-i o functie de conducere. (Robert Brasillach)
Fii pescar nu talhar.

Avatar utilizator
stefanflorin
veteran
veteran
Mesaje: 2431
Membru din: 23 Mar 2010, 10:43
Localitate: Bucuresti/Craiova

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de stefanflorin » 23 Ian 2017, 22:51

Salut,
Poza de pe site este de la tipul de ambalaj vechi, cea actuala e de genul asta: http://www.totalfishing.ro/fir-textil-p ... 23001.html
si da, este original, doar ca americanul este familiar cu unitatile lui de masura respectiv livre si inch in cazul asta, iar europeanul este familiar cu milimetri si kilograme, de aici diferenta de ambalare. Pe rola acelasi fir se gaseste, in ciuda miliardelor de discutii in care se tot vorbeste ca ala e asa, iar celalalt e asa si pe dincolo..puse unul langa celalalt sunt identice. 0,19=15lb, 0,15=10lb, 0,13=8lb, etc.
Urasc atarnatorii!

maverurobi
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 141
Membru din: 15 Feb 2008, 21:20
Localitate: alba iulia

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de maverurobi » 15 Feb 2017, 19:56

Toata stima pentru echipa de la totalfishing,comanda onorata corect si rapid

sile07
junior
junior
Mesaje: 70
Membru din: 12 Ian 2015, 16:00
Localitate: Iasi

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de sile07 » 26 Iun 2017, 17:12

Toate bune si frumoase pana ajungem la produsele ce figureaza ca stoc furnizor. Noi selectam la disponibilitate rubrica "IN STOC". Numai ca in urma acestei selectii apar si produsele in stoc cu livrare imediata si cele in stoc furnizor. Asteptam vre-o trei zile apoi suntem sunati si anuntati ca furnizorul nu mai are produsul dorit. Poate daca la disponibilitate adaugati trei rubrici, toate produsele, in stoc magazin si in stoc furnizor si ne explicati ce inseamna in stoc furnizor nu mai facem comenzi inutile. De multe ori renuntam la comenzi din acest motiv. CHIAR DACA PRODUCATORUL NU LE ARE, TOT NU LE SCOATETI DIN LISTA CE FIGUREAZA IN STOC.

Avatar utilizator
stefanflorin
veteran
veteran
Mesaje: 2431
Membru din: 23 Mar 2010, 10:43
Localitate: Bucuresti/Craiova

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de stefanflorin » 26 Iun 2017, 18:21

sile07 scrie:Toate bune si frumoase pana ajungem la produsele ce figureaza ca stoc furnizor. Noi selectam la disponibilitate rubrica "IN STOC". Numai ca in urma acestei selectii apar si produsele in stoc cu livrare imediata si cele in stoc furnizor. Asteptam vre-o trei zile apoi suntem sunati si anuntati ca furnizorul nu mai are produsul dorit. Poate daca la disponibilitate adaugati trei rubrici, toate produsele, in stoc magazin si in stoc furnizor si ne explicati ce inseamna in stoc furnizor nu mai facem comenzi inutile. De multe ori renuntam la comenzi din acest motiv. CHIAR DACA PRODUCATORUL NU LE ARE, TOT NU LE SCOATETI DIN LISTA CE FIGUREAZA IN STOC.
Buna ziua,

Actualizarile la stocuri se fac saptamanal, in baza stocurilor care ni se pun la dispozitie de catre furnizori. Este posibil ca din momentul in care s-a facut actualizarea pana in momentul comenzii dumneavoastra, ca produsul respectiv sa se fi vandut, si ne cerem scuze pe aceasta cale.
Urasc atarnatorii!

Claudiu Garlea
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 101
Membru din: 26 Feb 2014, 23:18
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de Claudiu Garlea » 26 Iun 2017, 19:28

Buna ziua,


Imi cer scuze pentru cele intamplate. Am rugamintea sa imi lasati un numar de comanda printr-un mesaj privat, pentru a va putea verifica comanda si a va da toate detaliile necesare legate de aceste stocuri.

Multumesc frumos!

lucalucian
senior
senior
Mesaje: 494
Membru din: 27 Apr 2010, 20:52
Localitate: Craiova

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de lucalucian » 06 Iul 2017, 21:58

Sa dau si eu un feedback - puneti lansetele de cast separat de cele de spinning. Cei de la xxx le au puse separat :D

Avatar utilizator
MARIUS POPA
veteran
veteran
Mesaje: 3263
Membru din: 15 Iul 2007, 15:57
Localitate: Bistrita si Alba Iulia(Ro)

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de MARIUS POPA » 19 Aug 2017, 18:27

Am sa dau si eu un feedback, de la ultima comanda modica:
-la acest produs am primit doar o antena, desi in descriere scrie ca sunt 2 anetene:
http://www.totalfishing.ro/advanced_sea ... Canal+16gr
-din acest set de plumbi, cam jumatate au alicea stransa, si sunt alice de cateva grame, plus ca in poza apare gramajul scris pt fiecare, fizic nu apare scris nimic:
http://www.totalfishing.ro/set-plumbi-c ... -9408.html
-cizmele care s-au uitatat sa se trimita....
Eu zic ca e suficient !
Imagine
Mai intai ii faci hoti, si apoi ii pedepsesti ca fura!....V.Hugo
Daca vrei sa stii cine este un om, da-i o functie de conducere. (Robert Brasillach)
Fii pescar nu talhar.

Claudiu Garlea
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 101
Membru din: 26 Feb 2014, 23:18
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de Claudiu Garlea » 20 Aug 2017, 16:00

In primul rand vreau sa imi cer scuze in numele colegului meu ce s-a ocupat de comanda dumneavoastra. Din pacate acel model de waggler comandat de catre dumneavoastra nu vine ambalat de producator si colegul meu nu a sesizat ca lipseste acea antena. Iar in cazul plumbilor Cormoran, se pare ca producatorul Cormoran a schimbat eticheta produsului si noi nu am fost instintati, iar din pacate de plumbii din pachet, nu am avut cunostinta ca acestia vin stransi. :(
Colegul ce a uitat sa va puna perechea de cizme in colet, din pacate a facut-o din neatentie. Insa va voi contacta maine, pentru a ne putea revansa cumva fata de dumneavoastra din cauza neplacerilor pricinuite la aceasta comanda.

Inca odata imi cer scuze in numele colegului ce s-a ocupat de comanda dumneavoastra.

Avatar utilizator
sorinB
veteran
veteran
Mesaje: 14612
Membru din: 25 Ian 2007, 00:06
Localitate: sibiu

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de sorinB » 20 Aug 2017, 18:41

Va salut,
tot mai nesimtiti cei de la urgent cargus...
Am facut o comanda la dvs marti, ati trimis-o miercuri si joi dimineata la ora 8:00 coletul a intrat in depozitul din Sibiu.
Joi niciun semn, vineri la fel, sambata la fel...
Am sunat eu la ei si joi si vineri, tineam cate 20 de min telefonul fara sa pot sa contactez pe cineva, robotul imi spunea ca toti operatorii sunt ocupati...
Asta e nr AWB, poate ca maine o sa-l primesc si eu, numa' bine si sanatate!
835542777

Scrie răspuns