Pescuitul la clean si avat

pescuitul stationar si/sau cu momeli naturale: rame, pestisori, lipitori, coropisnite, insecte, etc

Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Moderatori

Scrie răspuns
Avatar utilizator
nucomentez
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 6
Membru din: 12 Iul 2011, 14:21
Localitate: TIMISOARA

Pescuitul la clean si avat

Mesaj de nucomentez » 12 Iul 2011, 14:48

Salut prieteni ... cred ca sunt cel mai nou membru ... dar nu asta conteaza .Eu sunt incepator si ma intrebam daca puteti sa-mi raspundeti al cateva intrebari(P.S. nu prea stiu "limbajul pescaresc " cum sar spune si de acea va rog sa fiti un pic mai rabdatori cu mine va rog):
1.Ce monturi si momeli ar trebui sa folosesc pentru pescuitul la clean /avat?
2.Pescuit la fund sau pluta?
3.Ce lungime ar trebui sa am la lanseta?Conteaza lungimea?
Va astept cu propuneri si sugesti...va reamintesc ca sunt incepator.... puteti sa ma contactati si la id de messenger playandwinsbk (am 14 ani dar pricep destul de repede)

Avatar utilizator
anem
veteran
veteran
Mesaje: 3046
Membru din: 30 Mar 2006, 11:54
Localitate: carpi

Mesaj de anem » 12 Iul 2011, 15:31

incearca la spinning si o sa iti placa mai mult ... gasesti informatie arhisuficienta pe forum pentru a incepe ...
C&R ... un alt mod de a savura un peste ...

Avatar utilizator
nucomentez
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 6
Membru din: 12 Iul 2011, 14:21
Localitate: TIMISOARA

practic spinning ocazional

Mesaj de nucomentez » 12 Iul 2011, 15:35

practic spinning ocazional preoblema este ca cam toate betele mele sun de pescuit stationar .. adica am o lanseta mai subtitre dar nu prea este de spining dupa parerea mea... pentru ca are gramajul 200-300g daca intelegi la ce ma refer .red ca este mai mult de fund si mai am o lanseta okuma cu gramaaj mai mic dar nu se imbina deci nu cred ca este prea buna... n rest am lansete la pluta cu montura simpla si lansete la grund ......

Avatar utilizator
nucomentez
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 6