Parere bologneza

pescuitul stationar si/sau cu momeli naturale: rame, pestisori, lipitori, coropisnite, insecte, etc

Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Moderatori

Scrie răspuns
lionking80
junior
junior
Mesaje: 81
Membru din: 12 Aug 2008, 08:03
Localitate: Brasov

Parere bologneza

Mesaj de lionking80 » 19 Feb 2009, 08:41

Salutare. As avea nevoie de o parere in legatura cu o bologneza pe care am achizitionat-o de curand si inca nu am apucat sa merg pe rau sa o folosesc: "Energoteam Bravo Carp Bolo 500" pentru pescuit pe rauri la mreana, scobar, clean, morunas. Mi se pare o lanseta buna mai ales la raportul pret-calitate, insa as vrea sa aflu si parerea unora dintre cei mai avizati de pe forum.
Mentionez ca in acest stil sunt oarecum incepator (am pescuit mult la pluta insa cu telescoape de fibra de sticla de 4 metrii), astfel ca am ales-o intentionat si pentru ca este usor mai solida decat alte bologneze avand totusi o greutate relativ redusa: 265 grame.

Avatar utilizator
fishi
veteran
veteran
Mesaje: 1805
Membru din: 31 Aug 2005, 11:12
Localitate: brasov

Mesaj de fishi » 19 Feb 2009, 08:50

Vezi ca e vorba de pescuit stationar la RAPITORI.

lionking80
junior
junior
Mesaje: 81
Membru din: 12 Aug 2008, 08:03
Localitate: Brasov

Mesaj de lionking80 » 19 Feb 2009, 09:17

fishi scrie:Vezi ca e vorba de pescuit stationar la RAPITORI.
Nu inteleg de ce va suparati in acest fel mai ales cand se posteaza la rubrica "Pescuit stationar". Cei care nu sunt interesati sa nu raspunda. "Se infecteaza" cumva site-ul de pescuit la rapitori daca cineva cere o parere despre un pescuit care se preteaza mai ales la pasnici?
Fara suparare, insa as fi foarte multumit daca mi-ai raspunde daca bologneza in cauza se preteaza la clean (am specificat clean in postarea anterioara) si in rest sa ii lasi pe restul sa imi raspunda nu sa boicotezi orice topic care tie ti se pare deplasat.

Avatar utilizator
fishi
veteran
veteran
Mesaje: 1805
Membru din: 31 Aug 2005, 11:12