Ce lanseta imi trebuie pentru pescuitul pe fund?

pescuitul stationar si/sau cu momeli naturale: rame, pestisori, lipitori, coropisnite, insecte, etc

Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Moderatori

florinslv
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 4
Membru din: 14 Iul 2009, 02:48
Localitate: Pitesti

Ce lanseta imi trebuie pentru pescuitul pe fund?

Mesaj de florinslv » 14 Iul 2009, 12:01

Buna ziua!In primul rand vreau sa spun k sunt incepator si nu cunosc bn toti termenii,asa k va rog rabdare.Caut o lanseta pentru pescuit stationar.Ma intreseaza sa prind biban,stiuca si salau,problema este ca vad f multe lansete si nu stiu care este cea mai buna pt asa ceva.Vreau sa stiu cand ma uit pe net la o lanseta de care este.
Am achizitionat Shimano Alivio AX 240/10-30g si mulineta Shimano Catana 2500 Ra,folosesc aceasta lanseta pt pescuit stationar si am un plumb de 17g la ea.Mentionez k dau la pestiosor viu.Din ce am vazut lanseta este pt spinning si ma intrebam daca o pot folosi in acest fel pana cand imi pot permite sa cump una pt fund.
O alta intrebare este daca mulineta este buna si pt fund si pt spinning.
Aveti aici detalii legate de lanseta.
http://www.xxx.ro/produse/43/1643/Al ... 0-30g.html
si pt mulineta:
http://www.xxx.ro/produse/45/1613/Ca ... 00-RA.html


Multumesc si astept raspunsuri.

SVF
veteran
veteran
Mesaje: 4144
Membru din: 15 Mar 2006, 21:05

Mesaj de SVF » 14 Iul 2009, 12:45

Am vz.pescari ce dadeau dupa caras la fund :lol: :lol: (fara glume baietzi)cu mulinete de 20 lei din targ,care-si faceau treaba destul de bine.Acum a ta e totusi mai buna ca alea.Batul daca zici ca-l incarci cu plumb de 17 (gr)nu-l solicitzi prea tare si iar e ok,desi merge si plumb pana-n 25 gr,dar ti-as recomanda totusi o nuia sa potzi arunca si plumbi mai grei,de ex un batz pana la 50gr,dar tu stii ce curent ai acolo.Fir intins.

florinslv
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 4
Membru din: 14 Iul 2009, 02:48
Localitate: Pitesti

Mesaj de florinslv » 14 Iul 2009, 12:54