Recomandare lanseta spinning clean

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori

Scrie răspuns
Asmodeus
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 3
Membru din: 27 Mai 2020, 14:43

Recomandare lanseta spinning clean

Mesaj de Asmodeus » 27 Mai 2020, 15:10

Buna ziua. Sunt un pescar amator de vreo 12 ani. Pana acum am practicat pescuitul stationar gen: la scobar, la mreana mai rar si la clean cu undita bologneza, Si acest mod de pescuit are frumusetile lui :D Dar asi vrea sa mai schimb stilul meu si sa mai invat alte stiluri, asi vrea sa pescuiesc la clean cu voblere si rotative.
Am primit cadou o Mulineta Ryobi Zauber CF 1000.(sper sa fie ok). Acum intrebarea mea pentru dumneavoastra este daca puteti sa-mi recomandati cateva lansete pentru spinning.
Mentionez ca vreau sa folosesc lanseta pe raul Mures in localitatea Reghin si Targu Mures. Nu asi vrea sa investesc foarte mult in lanseta deoarece sunt incepator in acest capitol, ma gandeam la o lanseta cam in jur de 250 lei.
Puteti sa-mi dati o recomandare. Am gasit variantele acestea, ceva pareri daca aveti v-as multumi.
LANSETA DAIWA MEGAFORCE JIGGER SPIN, 2.40M, 2-14G.
LANSETA SHIMANO VENGEANCE BX SEA BASS M, 2.10M, 7-35G
O lanseta de 2.4 sau 2.1 m ar fi mai potrivita?
Va multumesc anticipat.

Asmodeus
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 3
Membru din: 27 Mai 2020, 14:43

Re: Recomandare lanseta spinning clean

Mesaj de Asmodeus » 27 Mai 2020, 15:48

Sau e superior lanseta acesta ? Lanseta Rapture City Game 2.36m/2-14g . Am ridicat un pic bugetul la 300 lei :lol:

Avatar utilizator
johnnybravo
Moderator
Moderator
Mesaje: 2673
Membru din: 02 Oct 2006, 15:07
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Recomandare lanseta spinning clean

Mesaj de johnnybravo » 28 Mai 2020, 06:33

daca nu primesti raspunsuri poti citi ce s-a scris in sectiunea Echipamente, un exemplu:

search.php?keywords=%2Blanseta+%2Bclean ... C4%83utare

Asmodeus