Parere Lanseta\Mulineta pentru clean

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori

Barbu Ion
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 25
Membru din: 13 Feb 2016, 14:08

Parere Lanseta\Mulineta pentru clean

Mesaj de Barbu Ion » 13 Feb 2016, 14:26

Am fost de cateva ori cu niste prieteni la pescuit spinning si mi-a placut, deoacamdata eu nu am echipament pentru spinning dar as vrea sa imi achizitionez o lanseta\mulineta si tinand cont ca sunt incepator am nevoie de parerile voastre.

Pentru inceput vreau sa va spun ca o sa pescuiesc pe rauri mici si o sa folosesc niste voblere mici pana in 1-4grame care le-am primit de la niste prieteni care le aveau in trusa si nu prea le mai foloseau.

Lanseta:
http://www.totalfishing.ro/lanseta-shim ... 13608.html
http://www.totalfishing.ro/lanseta-okum ... 15205.html

Mulineta:
http://www.totalfishing.ro/mulineta-shi ... 16464.html
http://www.totalfishing.ro/mulineta-shi ... 35564.html

Fir:
http://www.totalfishing.ro/fir-monofila ... 13588.html

Ce parere aveti de ce am ales eu mai sus? Sau daca aveti alte recomandari dar va rog in acelas pret.
Respecta si vei fi respectat

Barbu Ion
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 25
Membru din: 13 Feb 2016, 14:08

Re: Parere Lanseta\Mulineta pentru clean

Mesaj de Barbu Ion » 13 Feb 2016, 14:27

App: Nu conteaza daca nu sunt aici pe site disponibile deoarece le-am gasit si la alte magazine, eu vreau o parere doar asa informativa, Multumesc.
Respecta si vei fi respectat

Avatar utilizator
lenovo
senior
senior
Mesaje: 399
Membru din: 05 Apr 2015, 01:59
Localitate: Arad

Re: Parere Lanseta\Mulineta pentru clean

Mesaj de lenovo » 13 Feb 2016, 14:47

Barbu Ion scrie:App: Nu conteaza daca nu sunt aici pe site disponibile deoarece le-am gasit si la alte magazine, eu vreau o parere doar asa informativa, Multumesc.