novice la spinning

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori

Scrie răspuns
mowgli_bmw
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 5
Membru din: 11 Iun 2009, 22:52
Contact:

novice la spinning

Mesaj de mowgli_bmw » 11 Iun 2009, 23:47

Salut tuturor.E primul meu post pe un forum de pescuit, asa ca sper sa aveti rabdare cu mine.Am 22 de ani si sunt incepator in tot ce inseamna pescuit.Am inceput sa pescuiesc anul trecut, motivul a fost ca mi-am deschis un magazin de pescuit si avand ceva echipament la dispozitie m-am decis sa incerc si sportul asta.M-am ocupat cu pescuitul stationar mai mult, dar recent am incercat spinning-ul si parca ma prins mai mult.Anul trecut am invartit de 2 ori o naluca prin apa si deja m-a atras mai mult decat orice alt stil.Sunt fan pescuitului activ ca sa zic asa, sporitv in adevaratul sens al cuvantului, cei care se lauda cu capturi prinse la agatat sunt niste "colegi" care nu merita catalogati drept "pescari".Apreciez spinning-ul deoarece eu detin controlul pescuitului, la fund nu-mi prea place desi e un joc al rabdarii si strategiei, in care pescarul are rol doar la inceput.arunci si stai 6 ore visand la un crapsor.