De ce nu pot sa prind pesti?

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori

RaReȘ
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 8
Membru din: 26 Iul 2016, 12:55

De ce nu pot sa prind pesti?

Mesaj de RaReȘ » 26 Iul 2016, 13:12

Buna ziua sunt Rares si sunt incepator in pescuitul la spinning.Acum am 14 ani si am batul de vreo 2 ani sau asa ceva....e drept ca nutot timpul cand ajung la malul apei folosesc batula de rapitori dar in acest timp nu am prins absolut nimic.Scule am destule batul si mulineta nu sunt de un brand asa cunoscut dar momeli am si de Strike Pro...de toot felul. La pescuitul stationar ma descurc destul de binee am prins si pesti la kg :D dar nu e timpul sa ma laud. Acum am nevoie de ajutor la spinning pt ca nu prea am cine sa ma ajute asa mi-am facut cont aicisa primesc niste sfaturi. Multumesc anticipat!

Pif.
veteran
veteran
Mesaje: 550
Membru din: 13 Iun 2013, 15:44

Re: De ce nu pot sa prind pesti?

Mesaj de Pif. » 27 Iul 2016, 16:43

Salut..spune ne pe ce ape pescuiesti.

RaReȘ
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 8
Membru din: 26 Iul 2016, 12:55

Re: De ce nu pot sa prind pesti?

Mesaj de RaReȘ » 27 Iul 2016, 21:04

Binee..deci eu pescuiesc da cele mai multe ori pe râu, mai ales pe Someș, un râu care trece prin Satu Mare. De asemenea si astazi am mers si din nou nimica. Multumesc foarte mult ca mi-ai raspuns
:respekt:

Avatar utilizator
tdum
veteran
veteran
Mesaje: 1288
Membru din: 30 Ian 2016, 22:34
Localitate: Reşiţa

Re: De ce nu pot sa prind pesti?

Mesaj de tdum » 28 Iul 2016, 09:02

Pentru RaRes: