Cleanul pana cand?

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori

Avatar utilizator
serbanhbk!!
veteran
veteran
Mesaje: 590
Membru din: 09 Sep 2008, 17:21
Localitate: BISTRITA

Cleanul pana cand?

Mesaj de serbanhbk!! » 14 Sep 2008, 11:28

Vara aceasta am avut partide foarte bune la spinning la clean(pe rau) si avand in vedere ca sunt incepator intr-ale spinningului as dori sa stiu cam pana in ce perioada trage acest peste la momeli artificiale?Multumiri anticipate! :D

Avatar utilizator
TheFly
veteran
veteran
Mesaje: 1076
Membru din: 09 Oct 2007, 18:33

Mesaj de TheFly » 14 Sep 2008, 11:54

pai...pana cand ingheata apa :D unii zic ca se prinde si iarna, mai ales in lacuri insa. Eu dau pe rau maimult si doar in timpul verii ca asa imi permite programul :( ,d ar nu cred ca pe rau mai faci cine stie ce treaba la spining dupa 1 octombrie.

Avatar utilizator
costi
veteran
veteran
Mesaje: 1473
Membru din: 03 Oct 2004, 16:47
Localitate: Deva

Mesaj de costi » 14 Sep 2008, 12:30

Pe rau poti face treaba cam tot timpul anului.... am prins clean si in Decembrie la vobler..... bine, recunosc ca nu era inghetat si temperaturile erau peste 0 grade... da totusi era in decembrie. Deci se poate prinde cam tot timpul anului, insa iarna e mai greu de localizat si, si mai greu de convins sa atace.
Imagine

Avatar utilizator
Hentzone
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 293
Membru din: 24 Aug 2008, 22:13
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Hentzone » 14 Sep 2008, 13:40