cleanul in lacuri de campie

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori

Scrie răspuns
tavyyy
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 1
Membru din: 27 Apr 2008, 11:06
Localitate: arad
Contact:

cleanul in lacuri de campie

Mesaj de tavyyy » 27 Apr 2008, 11:31

Salut tuturor pescarilor care isi mananca zilele si nervi cu acest pescuit dificil dar in acelasi timp si foarte interesant si frumos la clean.Am cautat peste tot dar nu am gasit nimic in legatura cu pescuitul cleanului pe lacuri de campie.Eu personal sunt un incepator in acest tip de pescuit dar odata atins de acest virus nu scapi niciodata. Am inceput sa pescuiesc la clean pe Ghioroc Arad fiind atras de numerosii cleni care cutreiera luciul apei. Am incercat toate tipurile de artificiale de la voblere Rapala Cozma Salmo toate dimensiunile si toate culorile dar in cele din urma m-am oprit la rotative si in special rotative mici nr 0 2g. Poate reuseste cineva sa ma lamureasca si pe mine dece cleanul vine pana langa vobler si exact cand ar trebuii sa atace se intoarce brusc si pleaca. Cele mai bune rezultate le-am avut cu rotativa DAM effzet nr 0 culoare galben-verzui si rosu dar cand am pus o rotativa un nr mai mare speriam tot. Sper ca nu v-am plictisit si sper sa primesc si eu niste sfaturi de la cineva mai experimentat decat mime...

cristi.maco
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 3
Membru din: 23 Apr 2008, 21:14

Re: cleanul in lacuri de campie

Mesaj de cristi.maco » 27 Apr 2008, 12:09